iiyama startuje z promocjami z okazji IEM 2023. Monitory nawet 180 zł taniej
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Trwa właśnie wielkie święto graczy, czyli IEM Katowice 2023. W Spodku rozgrywana jest kolejna już edycja prestiżowych e-sportowych zawodów, w których gracze z całego świata, w tym Polacy, walczą o nagrody o łącznej wysokości 1 000 000 dolarów. Na fanów Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO) i StarCraft II czekają jednak nie tylko wielkie emocje, ale również liczne towarzyszące imprezie atrakcje przygotowane przez organizatorów i partnerów wydarzenia.
Na tegoroczną edycję IEM powraca także iiyama, czyli jeden z najpopularniejszych producentów monitorów dla graczy, z którymi można bliżej zapoznać się na stoiskach partnerów podczas wydarzenia. Firma przygotowała z tej okazji promocję na swoje gamingowe modele G-Master, więc gracze zainspirowani umiejętnościami profesjonalistów mogą kupić wybrane modele nawet o 180 zł taniej. Jest to idealna okazja, by zainwestować w nowy sprzęt, który wyniesie nas na wyższy poziom gamingowych zmagań!
Przecenione modele i promocyjne ceny:
Model | Standardowa cena | Promocyjna cena | Rabat |
G-Master GB2466HSU-B1 Red Eagle | 939 zł | 789 zł | 150 zł |
G-Master GB3271QSU-B1 Red Eagle | 1779 zł | 1599 zł | 180 zł |
G-Master GB2470HSU Red Eagle | 899 zł | 759 zł | 140 zł |
Promocja obowiązuje od 6 do 12 lutego, ale warto się spieszyć, bo liczba modeli jest ograniczona. Wszystkie szczegóły znajdziecie na stronie wybranego partnera.
W promocji biorą udział autoryzowani partnerzy iiyama, monitory w niższych cenach możecie zakupić w sklepach:
- iiyama-sklep.pl,
- x-kom,
- Media Expert,
- Delkom,
- Starcom,
- Kontrast,
- Empik,
- Apollo,
- Alsen,
- Komputronik,
- Morele,
- Proline,
- GTPoland

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.