Komunikaty PR

iiyama startuje z promocjami z okazji IEM 2023. Monitory nawet 180 zł taniej

2023-02-07  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

Trwa właśnie wielkie święto graczy, czyli IEM Katowice 2023. W Spodku rozgrywana jest kolejna już edycja prestiżowych e-sportowych zawodów, w których gracze z całego świata, w tym Polacy, walczą o nagrody o łącznej wysokości 1 000 000 dolarów. Na fanów Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO) i StarCraft II czekają jednak nie tylko wielkie emocje, ale również liczne towarzyszące imprezie atrakcje przygotowane przez organizatorów i partnerów wydarzenia.

Na tegoroczną edycję IEM powraca także iiyama, czyli jeden z najpopularniejszych producentów monitorów dla graczy, z którymi można bliżej zapoznać się na stoiskach partnerów podczas wydarzenia. Firma przygotowała z tej okazji promocję na swoje gamingowe modele G-Master, więc gracze zainspirowani umiejętnościami profesjonalistów mogą kupić wybrane modele nawet o 180 zł taniej. Jest to idealna okazja, by zainwestować w nowy sprzęt, który wyniesie nas na wyższy poziom gamingowych zmagań!

 

Przecenione modele i promocyjne ceny:

Model

Standardowa cena

Promocyjna cena

Rabat

G-Master GB2466HSU-B1 Red Eagle

939 zł

789 zł

150 zł

G-Master GB3271QSU-B1 Red Eagle

1779 zł

1599 zł

180 zł

G-Master GB2470HSU Red Eagle

899 zł

759 zł

140 zł

 

Promocja obowiązuje od 6 do 12 lutego, ale warto się spieszyć, bo liczba modeli jest ograniczona. Wszystkie szczegóły znajdziecie na stronie wybranego partnera.

W promocji biorą udział autoryzowani partnerzy iiyama, monitory w niższych cenach możecie zakupić w sklepach:

  • iiyama-sklep.pl,
  • x-kom,
  • Media Expert,
  • Delkom,
  • Starcom,
  • Kontrast,
  • Empik,
  • Apollo,
  • Alsen,
  • Komputronik,
  • Morele,
  • Proline,
  • GTPoland
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GID Agency
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.