iiyama zaprasza na festiwal Meet at Rift Winter 2023
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Rozgrywki e-sportowe zawsze dostarczają niezapomnianych emocji, szczególnie jeśli gracze mogą cieszyć się najwyższą jakością rozgrywki. To właśnie dlatego iiyama jest jednym z głównych partnerów drugiej edycji wydarzenia Meet at Rift Winter, które odbędzie się w dniach 4-5 lutego w Warszawie.
Szukacie niezawodnego monitora do gier i nie wiecie, na jaki model się zdecydować? W takim razie zapraszamy na Meet at Rift 2023, podczas którego można będzie przetestować najwyższej jakości wyświetlacze iiyama. Japoński lider branży dostarczy na miejsce 50 egzemplarzy gamingowych monitorów, w tym G-Master GB2790QSU-B1 Gold Phoenix wyposażonych w 27-calowy panel Fast IPS o rozdzielczości WQHD i częstotliwości odświeżania 240Hz, dzięki któremu dynamiczne produkcje RIOT GAMES zyskają zupełnie nową oprawę!
To jednak nie wszystko, bo uczestnicy wydarzenia będą mogli zapoznać się także z pięcioma innymi szybkimi monitorami iiyama G-Master dla graczy z serii Red Eagle oraz Gold Phoenix, więc każdy znajdzie tu wyświetlacz dopasowany do własnych potrzeb. A kiedy już znajdziemy monitor idealny…
Organizatorzy planują mnóstwo atrakcji i niespodzianek, w tym Orbit ALL'd STAR, czyli mecz gwiazd League of Legends rozgrywany na najwyższej jakości monitorach iiyama oraz możliwość rozegrania meczu w jednej drużynie z gwiazdami! Wydarzenie będzie można zobaczyć na żywo w EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego w Warszawie lub online na kanale Nervariena.
Oprócz showmatchu na gości czekać będzie także szereg innych atrakcji, które umilą dwa festiwalowe dni, czyli:
- strefa meet & greet z topowymi influencerami kojarzonymi z grami Riot Games, między innymi z Nervarienem, Kubonem, Rybsonem i wieloma innymi;
- strefy free to play, na których entuzjaści gamingu będa mogli zmierzyć się w takich tytułach, jak League of Legends, Valorant, Team Fight Tactics, Wild Rift czy Legends of Runterra;
- konkurs cosplay, który wyłoni kolejnego zwycięzcę najatrakcyjniejszego stroju związanego z produkcjami Riot Games,
- strefa foodtrucków.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.