iiyama zaprasza na festiwal Meet at Rift Winter 2023
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Rozgrywki e-sportowe zawsze dostarczają niezapomnianych emocji, szczególnie jeśli gracze mogą cieszyć się najwyższą jakością rozgrywki. To właśnie dlatego iiyama jest jednym z głównych partnerów drugiej edycji wydarzenia Meet at Rift Winter, które odbędzie się w dniach 4-5 lutego w Warszawie.
Szukacie niezawodnego monitora do gier i nie wiecie, na jaki model się zdecydować? W takim razie zapraszamy na Meet at Rift 2023, podczas którego można będzie przetestować najwyższej jakości wyświetlacze iiyama. Japoński lider branży dostarczy na miejsce 50 egzemplarzy gamingowych monitorów, w tym G-Master GB2790QSU-B1 Gold Phoenix wyposażonych w 27-calowy panel Fast IPS o rozdzielczości WQHD i częstotliwości odświeżania 240Hz, dzięki któremu dynamiczne produkcje RIOT GAMES zyskają zupełnie nową oprawę!
To jednak nie wszystko, bo uczestnicy wydarzenia będą mogli zapoznać się także z pięcioma innymi szybkimi monitorami iiyama G-Master dla graczy z serii Red Eagle oraz Gold Phoenix, więc każdy znajdzie tu wyświetlacz dopasowany do własnych potrzeb. A kiedy już znajdziemy monitor idealny…
Organizatorzy planują mnóstwo atrakcji i niespodzianek, w tym Orbit ALL'd STAR, czyli mecz gwiazd League of Legends rozgrywany na najwyższej jakości monitorach iiyama oraz możliwość rozegrania meczu w jednej drużynie z gwiazdami! Wydarzenie będzie można zobaczyć na żywo w EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego w Warszawie lub online na kanale Nervariena.
Oprócz showmatchu na gości czekać będzie także szereg innych atrakcji, które umilą dwa festiwalowe dni, czyli:
- strefa meet & greet z topowymi influencerami kojarzonymi z grami Riot Games, między innymi z Nervarienem, Kubonem, Rybsonem i wieloma innymi;
- strefy free to play, na których entuzjaści gamingu będa mogli zmierzyć się w takich tytułach, jak League of Legends, Valorant, Team Fight Tactics, Wild Rift czy Legends of Runterra;
- konkurs cosplay, który wyłoni kolejnego zwycięzcę najatrakcyjniejszego stroju związanego z produkcjami Riot Games,
- strefa foodtrucków.
PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH
Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.