i-PRO dodaje do swojej oferty kamer średniej klasy wysoką rozdzielczość
i-PRO EMEA wprowadza do swojej standardowej oferty 34 nowe modele kamer o wysokiej rozdzielczości. Nowe kamery o rozdzielczości 4K, 6MP i 5MP są dostępne w wersjach do zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych, a także jako kamery typu bullet i kopułkowe. Wyposażone w najnowocześniejsze obiektywy i przetworniki, nowe standardowe kamery wysokiej rozdzielczości zapewniają niespotykany dotąd poziom jakości obrazu w zastosowaniach analitycznych o najwyższej precyzji. Tym samym i-PRO pokazuje, że nieustannie wprowadza innowacje i potrafi dostosować się do potrzeb rynku.
Wszystkie nowe kamery mają wbudowany procesor sztucznej inteligencji, który umożliwia uruchomienie nawet trzech różnych aplikacji sztucznej inteligencji opartych na głębokim uczeniu się (Deep Learning AI) bezpośrednio w samej kamerze. Nowa linia jest także kompatybilna z wtyczką i-PRO Active Guard (wcześniej nazywaną Multi-AI), opracowaną w celu łatwego i intuicyjnego zarządzania alarmami AI z poziomu sprzętu. Zgodnie z przyjętą przez i-PRO strategią otwartej sztucznej inteligencji, zestaw SDK (Software Developer Kit) umożliwia łatwą integrację aplikacji innych producentów, zapewniając dostęp do szerokiej gamy procesów automatyzacji i aplikacji.
Kamery wykorzystujące mechanizmy sztucznej inteligencji są łatwe w użyciu do celów analitycznych, bez konieczności stosowania dodatkowego sprzętu i ponoszenia dodatkowych kosztów. Przetwarzanie analityczne w trybie Edge zmniejsza obciążenie sieci, a zarządzanie danymi wizyjnymi jest łatwo obsługiwane przez system zarządzania video i-PRO, a także aplikacje innych wiodących producentów VMS.
To rozszerzenie naszej popularnej, standardowej oferty kamer po raz pierwszy wprowadza wysokiej jakości rozdzielczość i precyzyjną analitykę na rynek powszechnego użytku, podkreśla Gerard Figols, Prezes i-PRO EMEA. Stale poszerzamy naszą ofertę produktów, aby sprostać wymaganiom klientów. Zobowiązaliśmy się też ostatnio do utrzymania cen oraz wprowadzenia usługi szybkiej dostawy, aby zapewnić dostępność produktów w obliczu rosnącej inflacji i niedoborów części w przemyśle. Wszystko to podkreśla postępy, jakie czynimy, aby zrealizować naszą misję bycia zaufanym partnerem nowej generacji dla branży zabezpieczeń. Kluczową strategią i-PRO jest wprowadzenie sztucznej inteligencji na rynek jako standardu i zapewnienie jej korzyści również dla innych niż zabezpieczenia sektorów – bez żadnych dodatkowych kosztów.
Pierwsze modele z nowej linii kamer serii S będą dostępne od końca kwietnia, a kolejne modele będą wprowadzane przez całe lato.
Więcej informacji na temat najnowszej serii można znaleźć na stronie internetowej i-PRO.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.