Komunikaty PR

IT Wins dostarczy trenerów dla HackerU

2020-06-22  |  15:15
Biuro prasowe

IT Wins, lider w branży security technologies podpisał umowę z międzynarodowym instytutem szkoleniowym HackerU z siedzibą w Izraelu.

Na mocy podpisanej umowy, IT Wins wesprze swoim zespołem Akademię HackerU. Trenerami będą specjaliści o najwyższych kwalifikacjach w branży cybersecurity.

Sektor cyberbezpieczeństwa to najbardziej rozwijający się sektor na świecie, bowiem codziennie dochodzi do setek tysięcy cyberataków . Dynamiczny rozwój sektora cyberbezpieczeństwa wymaga wysoko wykwalifikowanej kadry specjalistów. Absolwenci otrzymują gwarancję zatrudnienia po zdanym egzaminie. Program szkolenia jest przygotowany przy użyciu i zastosowaniu nowoczesnych technik przez profesjonalistów z Izraela.



IT Wins to spółka specjalizująca się w dostarczaniu i implementacji rozwiązań związanych z bezpieczeństwem, także sieciowym, jak również świadczy usługi związane z wdrażaniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem infrastruktury teleinformatycznej przedsiębiorstw i instytucji oraz usługami związanymi z zabezpieczeniami kontrinwigilacyjnymi.

HackerU jest światowym liderem w dziedzinie cyfrowego transferu wiedzy, rozwiązań technologicznych i usług cybernetycznych. Niezliczeni specjaliści, firmy i organizacje oczekują od HackerU aktualizacji najnowszych narzędzi, wiedzy i umiejętności krytycznego myślenia niezbędnych do utrzymania skutecznego zespołu specjalistów ds. Technologii i bezpieczeństwa.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Teoria rozproszenia: jak AI pomoże pracownikom w utrzymaniu koncentracji Biuro prasowe
2021-06-24 | 13:00

Teoria rozproszenia: jak AI pomoże pracownikom w utrzymaniu koncentracji

Jak wynika z badań w ciągu typowego dnia pracy nasza koncentracja ulega rozproszeniu ponad 400 razy. Atakowani jesteśmy przez wiele bodźców z różnych źródeł: pocztę
IT i technologie Ruszył nabór do raportu Strong Women in IT 2021 - Global Edition
2021-06-24 | 11:31

Ruszył nabór do raportu Strong Women in IT 2021 - Global Edition

Kobiece liderki w branży nowych technologii są wśród nas - to nasze matki, siostry, żony, córki, przyjaciółki. Wspierają, inspirują i motywują do działania, a z
IT i technologie Image Games zawiera współpracę z Anshar Studios, aby wyprodukować grę RPG
2021-06-24 | 11:00

Image Games zawiera współpracę z Anshar Studios, aby wyprodukować grę RPG

Image Games to spółka założona przez Movie Games i Platige Image, studio produkcji i postprodukcji znane z cinematików dla największych na świecie producentów gier (m.in.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Pierwszy na świecie pasażerski pociąg wodorowy może być produkowany w Polsce. Od przyszłego roku zacznie regularnie kursować w Niemczech

Produkowany w fabrykach Alstomu w Niemczech i Polsce Coradia iLint to pierwszy na świecie pasażerski pociąg z napędem wodorowym. To cichy i bezemisyjny pojazd, który emituje tylko wodę i parę wodną. Na zakup pociągów na wodór zdecydowały się już Niemcy, Austria, a także Francja i Włochy. Jeśli spłynęłyby także zamówienia z Polski, takie pojazdy mogłyby zastąpić pociągi o tradycyjnym napędzie. Dla Polski, której 74 proc. transportu kolejowego nadal opiera się na węglu, a duża część tras wciąż pozostaje niezelektryfikowana, wykorzystanie wodoru na kolei to szansa na znaczące redukcje emisji CO2, ale i szansa w globalnym wyścigu technologii wodorowych. Pojazd właśnie zadebiutował na polskich torach podczas testów eksploatacyjnych na torze koło Wrocławia.

Konsument

Złamana noga czy zapalenie wyrostka robaczkowego na zagranicznych wakacjach mogą kosztować kilkadziesiąt tysięcy euro. Odpowiednia polisa turystyczna pokryje te koszty

Mimo pandemii COVID-19 79 proc. Polaków planuje do końca sierpnia tego roku wyjechać na wakacje, a około połowy z nich wybierze podróż za granicę – wynika z raportu opublikowanego przez Europejską Komisję Podróży. Na tle innych europejskich nacji Polacy są największymi optymistami, jeśli chodzi o ryzyka związane z zagranicznymi wyjazdami. Warto jednak zainwestować w polisę turystyczną, która pozwoli – w razie potrzeby – przełożyć podróż na inny termin, a w razie choroby czy wypadku zapewni pomoc medyczną i pokryje jej koszty. W niektórych krajach koszty leczenia przykładowo w przypadku zapalenia wyrostka robaczkowego albo złamania nogi mogą sięgać kilkudziesięciu tysięcy euro. Warto się upewnić, czy polisa zawiera też ochronę na wypadek zarażenia koronawirusem.

Handel

Handel podrobionymi lekami dotyczy głównie aptek internetowych. W dobie COVID-19 skala fałszerstw wzrosła

Wartość podrabianych produktów farmaceutycznych w globalnym obrocie opiewa na 4 mld euro, a proceder ten jest napędzany przez silny popyt, wysokie marże zysku i niskie ryzyko wykrycia. Z raportu Urzędu UE ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) oraz Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) wynika, że liczba fałszywych lub wadliwych leków w obiegu wzrosła wraz z rozwojem aptek internetowych i rynku przesyłek – 96 proc. wszystkich skonfiskowanych podróbek znajdowało się właśnie w paczkach lub listach. Najczęściej były to antybiotyki i suplementy. W czasie pandemii pojawiły się także fałszywe testy, a nawet szczepionki na COVID-19.

Media i PR

Większość polskich internautów nie chce płacić za treści dostępne w sieci. Akceptowalna opłata to 10–20 zł miesięcznie

Ponad 80 proc. Polaków korzystających z internetu uważa, że treści dostępne w sieci powinny być bezpłatne, a 22 proc. jest gotowych płacić, ale za ograniczenie liczby wyświetlanych reklam – wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Nie sprzyja to rozwojowi modeli subskrypcyjnych na rynku mediów, ale pod znakiem zapytania stawia także model biznesowy oparty na bezpłatnych treściach finansowanych z wpływów reklamowych. Jak podkreślają eksperci, dalszy scenariusz zależy od rozwoju rynku reklamy internetowej. W optymistycznym scenariuszu z płatnych serwisów informacyjnych za cztery lata będzie korzystać nawet połowa internautów.