Izabela Olszewska Dyrektorką Generalną ERGO Technology & Services S.A.
Izabela Olszewska Dyrektorką Generalną ERGO Technology & Services S.A.
W związku z dynamicznym rozwojem spółki, Rada Nadzorcza ERGO Technology & Services S.A. w Polsce powołała nową Dyrektorkę Generalną - Izabelę Olszewską, związaną z obszarem nowych technologii od 25 lat. Przed dołączeniem do ET&S S.A. pełniła ona rolę dyrektora programowego i członka kadry kierowniczej IBM Global Services Delivery Center. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzorowanie rozwoju spółki ET&S na polskim rynku, zarządzanie szerokim portfelem projektów informatycznych realizowanych na rzecz globalnych spółek Grupy ERGO, a także dalszą integrację polskich zespołów z międzynarodowymi specjalistami globalnych Tech-Hubów.
Jestem przekonany, że rozległe doświadczenie w branży technologicznej, w połączeniu z szeroką wiedzą i umiejętnościami zarządczymi Izabeli Olszewskiej pozwolą w pełni wykorzystać potencjał „digitalowego” DNA firmy, a także zrealizować nasze plany rozwoju biznesowego i cyfryzacji usług Grupy ERGO. ERGO Technology & Services S.A. już teraz może pochwalić się 32-procentowym udziałem kobiet w polskim zespole, dlatego też niezwykle cieszymy się, że naszą polską, zatrudniającą ponad 1000 osób firmą, pokieruje wybitna menedżer
z obszaru technologii – mówi Paul Spiteri, Członek Zarządu globalnego holdingu ERGO Technology & Services Management AG.
Izabela Olszewska przez ostatnie 9 lat pełniła rolę Dyrektorki Finansowej i Dyrektorki Generalnej IBM Global Services Delivery Centre Polska. Od ponad 25 lat pracuje w branży technologicznej, zaczynała od stanowiska specjalisty IT, a następnie pełniła rolę Dyrektora Programowego i Członka Kadry Kierowniczej IBM. W trakcie swojej kariery Izabela zdobywała doświadczenie pracując w różnych dziedzinach technologii, zarządzania biznesem i finansami, z powodzeniem łączyła solidne wykształcenie uniwersyteckie z praktyczną wiedzą i doświadczeniem. Izabela ukończyła studia magisterskie na Akademii Górniczo-Hutniczej we Wrocławiu w zakresie informatyki, specjalność zarządzania i finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz studia MBA w Wyższej Szkole Ekonomii i Biznesu we Wrocławiu.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.