Izabela Olszewska Dyrektorką Generalną ERGO Technology & Services S.A.
Izabela Olszewska Dyrektorką Generalną ERGO Technology & Services S.A.
W związku z dynamicznym rozwojem spółki, Rada Nadzorcza ERGO Technology & Services S.A. w Polsce powołała nową Dyrektorkę Generalną - Izabelę Olszewską, związaną z obszarem nowych technologii od 25 lat. Przed dołączeniem do ET&S S.A. pełniła ona rolę dyrektora programowego i członka kadry kierowniczej IBM Global Services Delivery Center. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzorowanie rozwoju spółki ET&S na polskim rynku, zarządzanie szerokim portfelem projektów informatycznych realizowanych na rzecz globalnych spółek Grupy ERGO, a także dalszą integrację polskich zespołów z międzynarodowymi specjalistami globalnych Tech-Hubów.
Jestem przekonany, że rozległe doświadczenie w branży technologicznej, w połączeniu z szeroką wiedzą i umiejętnościami zarządczymi Izabeli Olszewskiej pozwolą w pełni wykorzystać potencjał „digitalowego” DNA firmy, a także zrealizować nasze plany rozwoju biznesowego i cyfryzacji usług Grupy ERGO. ERGO Technology & Services S.A. już teraz może pochwalić się 32-procentowym udziałem kobiet w polskim zespole, dlatego też niezwykle cieszymy się, że naszą polską, zatrudniającą ponad 1000 osób firmą, pokieruje wybitna menedżer
z obszaru technologii – mówi Paul Spiteri, Członek Zarządu globalnego holdingu ERGO Technology & Services Management AG.
Izabela Olszewska przez ostatnie 9 lat pełniła rolę Dyrektorki Finansowej i Dyrektorki Generalnej IBM Global Services Delivery Centre Polska. Od ponad 25 lat pracuje w branży technologicznej, zaczynała od stanowiska specjalisty IT, a następnie pełniła rolę Dyrektora Programowego i Członka Kadry Kierowniczej IBM. W trakcie swojej kariery Izabela zdobywała doświadczenie pracując w różnych dziedzinach technologii, zarządzania biznesem i finansami, z powodzeniem łączyła solidne wykształcenie uniwersyteckie z praktyczną wiedzą i doświadczeniem. Izabela ukończyła studia magisterskie na Akademii Górniczo-Hutniczej we Wrocławiu w zakresie informatyki, specjalność zarządzania i finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz studia MBA w Wyższej Szkole Ekonomii i Biznesu we Wrocławiu.
Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”
Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Prawo
Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur
Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.
Transport
Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry
W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie. – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.