Jakie aplikacje warto pobrać na smartfon? Pomoże MoreApps
MoreApps to aplikacja, która pozwala sprawdzić i zainstalować najbardziej popularne i najczęściej pobierane aplikacje w Polsce. W dowolnym momencie w aplikacji można również zobaczyć, co chętnie pobierają na smartfony użytkownicy z innych krajów, na przykład Wielkiej Brytanii, Szwecji czy Grecji. Aplikacja daje tym samym możliwość pobierania aplikacji i gier, które nie są dostępne na rodzimym rynku, ale są popularne w Europie. Aplikacje podzielone są na wygodne kategorie, na przykład Biznes, Komunikacja, Edukacja, Rozrywka czy Gry, dzięki czemu łatwo można znaleźć to, co najbardziej interesujące.
MoreApps pozwala również znaleźć i zainstalować na nowych urządzeniach Huawei te aplikacje, których nie ma w sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery. Dzięki temu oszczędza czas potrzebny na wyszukiwanie plików instalacyjnych interesujących aplikacji – MoreApps zapewnia użytkownikom szereg linków do sprawdzonych źródeł, z których można pobrać upragnioną aplikację czy grę. Co więcej, jeśli użytkownik nie znajdzie pożądanej aplikacji, program sam podpowie alternatywne aplikacje o podobnym działaniu i funkcjach.
Dzięki MoreApps użytkownicy nowych smartfonów Huawei mogą w kilka minut pobrać niedostępne na tych urządzeniach aplikacje takie jak YouTube, Google Maps czy Netflix.
Aplikację MoreApps można pobrać ze sklepu Huawei AppGallery na najnowsze urządzenia Huawei oparte o ekosystem HMS – czyli na smartfony Huawei Mate 30 Pro, Huawei Mate Xs, całą serię Huawei P40 oraz najnowsze smartfony z serii Y.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.