Kampania promocyjna TCL CashBack - komunikat prasowy
KOMUNIKAT PRASOWY
„Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę”
– rusza nowa akcja promocyjna marki TCL!
Firma TCL, 2 producent telewizorów na świecie, przygotował dla swoich polskich konsumentów nową, atrakcyjną akcję promocyjną Cashback. Kampania marketingowo-sprzedażowa rozpoczyna się 22 Czerwca i trwa do końca lipca, a kwota zwrotu jaką może otrzymać uczestnik wynosi nawet 1200 zł.
W ramach rozpoczynającej się akcji promocyjnej konsumenci mogą otrzymać zwrot części kosztów zakupu jednego z wybranych telewizorów. Akcją objętych jest 7 serii
i aż 17 modeli telewizorów, w których skład wchodzą min. flagowy X10 Miniled oraz najnowsze telewizory z serii TCL QLED TV : C81 i C71. Aby wziąć udział w programie i uzyskać zwrot, wystarczy w czasie trwania akcji promocyjnej zakupić u jednego z autoryzowanych partnerów wybrany produkt objęty promocją i zaaplikować o zwrot na platformie www.TCLCashback.pl
Tagline akcji promocyjnej „Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę!” nawiązuje do nowoczesnego wzornictwa telewizorów TCL, które cechuje ultra-cienka, prawie niewidoczna metalowa rama, oraz do mistrzowskiej jakości obrazu, który dzięki nowoczesnym technologiom jeszcze lepiej odwzorowuje rzeczywistość. Oglądając film lub grając w grę, można odnieść wrażenie, zostaliśmy przeniesieni do samego środka akcji – mówi Magdalena Chodkiewicz, marketing manager TCL Polska. - Mamy nadzieję, że dzięki rozpoczętej właśnie akcji CashBack, jeszcze więcej klientów zdecyduje się na wybór naszych telewizorów i będzie mogła cieszyć się najwyższą jakością obrazu i dźwięku, przy bardzo dobrym stosunku ceny do jakości.
Kreację kampanii „Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę” przygotowała polska agencja marketingowa Wyobraź Sobie, z którą współpracujemy przy rich contencie i e-commerce http://www.wyobrazsobie.to/. Natomiast sama akcja promocyjna jest organizowana przez szwajcarską agencję marketingową RIX Group (www.rix-group.com), z która podjęliśmy współpracę po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni – dodaje Magdalena Chodkiewicz.
To pierwsza akcja CashBack organizowana przez firmę TCL Polska. Promocja trwa od 22 czerwca do 31 lipca 2020 roku, a jej szczegółowy regulamin znajduje się na stronie www.TCLCashBack.pl
W akcji udział biorą główni dystrybutorzy elektroniki z terenu całej Polski :
są to sieci Media Expert, RTV EURO AGD, Neonet, Komputronik
i My Center. Zakupu można dokonać zarówno w sklepach stacjonarnych, jak
i internetowych.
W mediaplanie kampanii znajdują się przede wszystkim takie kanały komunikacji jak online, social media, PR, ale i bezpośrednie punkty sprzedaży z materiałami POSM oraz Radio.
TCL
TCL to błyskawicznie rozwijająca się firma elektroniki użytkowej i wiodący gracz w globalnej branży produktów TV. Firma powstała w 1981 roku w Chinach, a w chwili obecnej prowadzi działalność na ponad 160 rynkach na całym świecie. Od 2018 roku TCL znajduje się na drugim miejscu wśród firm globalnego rynku produktów telewizyjnych. Specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej oraz wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, od odbiorników telewizyjnych, przez telefony komórkowe i sprzęt AGD, po produkty audio i inteligentne rozwiązania dla domu. W oparciu o przyjętą strategię ‘AI x IoT’, firma dąży do zdobycia pozycji wiodącego gracza na światowym rynku inteligentnych technologii, które sprawią, że życie klientów stanie się bardziej inteligentne i zdrowsze.
Więcej informacji na stronie: http:www.tcl.com
Kontakty dla mediów:
Magdalena Podlaska
tel: +48 691 731 091
magdalena.podlaska@pankowalski.com.pl
Karolina Bazydło-Rossienik
tel: +48 730 196 666
karolina.rossienik@pankowalski.com.pl

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.