Komunikaty PR

Kampania promocyjna TCL CashBack - komunikat prasowy

2020-06-26  |  09:46
Biuro prasowe

KOMUNIKAT PRASOWY

 

„Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę”

– rusza nowa akcja promocyjna marki TCL!

 

Firma TCL, 2 producent telewizorów na świecie, przygotował dla swoich polskich konsumentów nową, atrakcyjną akcję promocyjną Cashback. Kampania marketingowo-sprzedażowa rozpoczyna się 22 Czerwca i trwa do końca lipca, a kwota zwrotu jaką może otrzymać uczestnik wynosi nawet 1200 zł.

 

W ramach rozpoczynającej się akcji promocyjnej konsumenci mogą otrzymać zwrot części kosztów zakupu jednego z wybranych telewizorów. Akcją objętych jest 7 serii
i aż 17 modeli telewizorów, w których skład wchodzą min. flagowy X10 Miniled oraz najnowsze telewizory z serii TCL QLED TV : C81 i C71. Aby wziąć udział w programie i uzyskać zwrot, wystarczy w czasie trwania akcji promocyjnej zakupić u jednego z autoryzowanych partnerów wybrany produkt objęty promocją i zaaplikować o zwrot na platformie www.TCLCashback.pl

 

Tagline akcji promocyjnej Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę!” nawiązuje do nowoczesnego wzornictwa telewizorów TCL, które cechuje ultra-cienka, prawie niewidoczna metalowa rama, oraz do mistrzowskiej jakości obrazu, który dzięki nowoczesnym technologiom jeszcze lepiej odwzorowuje rzeczywistość. Oglądając film lub grając w grę, można odnieść wrażenie, zostaliśmy przeniesieni do samego środka akcji – mówi Magdalena Chodkiewicz, marketing manager TCL Polska. - Mamy nadzieję, że dzięki rozpoczętej właśnie akcji CashBack, jeszcze więcej klientów zdecyduje się na wybór naszych telewizorów i będzie mogła cieszyć się najwyższą jakością obrazu i dźwięku, przy bardzo dobrym stosunku ceny do jakości.

 

Kreację kampanii „Wychodzimy poza ramy, zwracamy gotówkę”  przygotowała polska agencja marketingowa Wyobraź Sobie, z którą współpracujemy przy rich contencie i e-commerce http://www.wyobrazsobie.to/. Natomiast sama akcja promocyjna jest organizowana przez szwajcarską agencję marketingową RIX Group (www.rix-group.com), z która podjęliśmy współpracę po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni – dodaje Magdalena Chodkiewicz.  

 

To pierwsza akcja CashBack organizowana przez firmę TCL Polska. Promocja trwa od 22 czerwca do 31 lipca 2020 roku, a jej szczegółowy regulamin znajduje się na stronie www.TCLCashBack.pl

W akcji udział biorą główni dystrybutorzy elektroniki z terenu całej Polski :
są to sieci Media Expert, RTV EURO AGD, Neonet, Komputronik
i My Center. Zakupu można dokonać zarówno w sklepach stacjonarnych, jak
i internetowych.

W mediaplanie kampanii znajdują się przede wszystkim takie kanały komunikacji jak online, social media, PR, ale i bezpośrednie punkty sprzedaży z materiałami POSM oraz Radio.

 

TCL

TCL to błyskawicznie rozwijająca się firma elektroniki użytkowej i wiodący gracz w globalnej branży produktów TV. Firma powstała w 1981 roku w Chinach, a w chwili obecnej prowadzi działalność na ponad 160 rynkach na całym świecie. Od 2018 roku TCL znajduje się na drugim miejscu wśród firm globalnego rynku produktów telewizyjnych. Specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej oraz wytwarzaniu produktów elektroniki użytkowej, od odbiorników telewizyjnych, przez telefony komórkowe i sprzęt AGD, po produkty audio i inteligentne rozwiązania dla domu. W oparciu o przyjętą strategię ‘AI x IoT’, firma dąży do zdobycia pozycji wiodącego gracza na światowym rynku inteligentnych technologii, które sprawią, że życie klientów stanie się bardziej inteligentne i zdrowsze.

Więcej informacji na stronie: http:www.tcl.com

 

Kontakty dla mediów:

 

Magdalena Podlaska

tel: +48 691 731 091

magdalena.podlaska@pankowalski.com.pl

 

Karolina Bazydło-Rossienik

tel: +48 730 196 666

karolina.rossienik@pankowalski.com.pl

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.