Komunikaty PR

Konferencja Startup Wars – jednorożce i walka o milion złotych od inwestorów

2020-02-04  |  13:00
Kontakt
PR Manager
Publicon Sp. z o.o.



m.hliwa|publicon.pl| |m.hliwa|publicon.pl
691274042
Do pobrania png ( 0.34 MB )

Wystąpienia reprezentantów jednorożców, expo dla młodych firm oraz konkurs na najciekawszy start-up, w którym zwycięzca będzie mógł ubiegać się o milion złotych od inwestorów – to zaledwie fragment tego, czego będzie można doświadczyć na konferencji Startup Wars, która odbędzie się 29 kwietnia na Stadionie Wrocław.

Nowe wydarzenie na polskiej scenie nie będzie kolejną „startupową konferencją”, którą można stawiać w jednym rzędzie z dziesiątkami innych o podobnym profilu. Cele Startup Wars są o wiele szersze i długofalowe. – Naszą ambicją jest stworzenie otwartej i przyjaznej platformy biznesowej, która wesprze rozwój młodych przedsiębiorców w naszej części Europy – mówi Remigiusz Nowakowski, współorganizator imprezy.

Autorzy koncepcji podkreślają, że nawet najlepsi reprezentanci swoich branż wielokrotnie          spotykają się z tzw. szklanym sufitem lub pułapką średniego rozwoju. – Trudności
z rozwiązaniem tego typu problemów powodują wyhamowanie wzrostu i to właśnie przygotowanie początkujących biznesmenów na ten moment jest jednym z głównych celów Startup Wars – dodaje Nowakowski. Pomysłodawcy wierzą, że wpływ przedstawicieli polskiego biznesu na globalną gospodarkę będzie nieustannie rosnąć. 

Rywalizacja na ringu

Organizatorzy planują rozpocząć cykl wydarzeń, które wyróżnią się innowacyjnym charakterem. – Format konferencji jest niecodzienny – przedstawiciele startupów zmierzą się ze sobą bowiem na… bokserskim ringu, który będzie pełnił funkcję sceny. Taka aranżacja ma zapewnić gościom sporą dawkę emocji, a uczestnikom atmosferę sportowej rywalizacji – dodaje Nowakowski.

Z kolei porcję inspiracji i wiedzy zapewni blisko 40 prelegentów – a wśród nich inwestorzy, prezesi oraz dyrektorzy operacyjni najbardziej innowacyjnych polskich przedsiębiorstw. Wśród nich m.in. Karol Sadaj (Revolut), Kacper Winiarczyk (Dott) oraz Paulina Ackermann (Lime). Oprócz występów na scenie głównej prelegenci poprowadzą także warsztaty dla gości. Oczywistą szansą dla biznesowych debiutantów będzie dostępność przestrzeni networkingowych, w tym sal konferencyjnych i kameralnych przestrzeni do spotkań.  

Kluczowym punktem wydarzenia będzie konkurs dla młodych przedsiębiorstw – główną nagrodą będzie możliwość ubiegania się o inwestycję w wysokości miliona złotych. W finale naprzeciw siebie stanie 5 firm, których zadaniem będzie przekonanie nie tylko jury, ale i publiczności, że zasługują na wsparcie i wykorzystają je we właściwy sposób. 

Dlaczego Wrocław?  

Wybór stolicy Dolnego Śląska jako przestrzeni do organizacji tego eventu nie jest przypadkowy – Wrocław jest dziś jednym z szybciej rozwijających się miast w Polsce, jest także czołowym ośrodkiem startupowym w kraju. 12% innowacyjnych biznesów ma swoje siedziby właśnie tu. Wielkim atutem jest także położenie miasta blisko zachodniej granicy. Nie dziwi więc fakt, że znajdziemy we Wrocławiu największe międzynarodowe korporacje ze wszystkich sektorów. 

Na sprzyjające warunki mogą też liczyć przedstawiciele nauki, która jest nieocenionym partnerem biznesu i gwarantem jego sukcesu. Napływ młodych ludzi, a także liczba innowacyjnych rozwiązań generowanych przez nich w ośrodkach akademickich, w oczywisty sposób sprzyjają rozwojowi sektora startupowego w tej części kraju. Konferencja Startup Wars została objęta honorowym patronatem Prezydenta Wrocławia.

_________________________________________________________________________ 

Co: Startup Wars 

Kiedy: 29.04.2020 

Gdzie: Stadion Wrocław

Szczegóły:  www.startupwars.pl

Bilety: od 49 zł (cena w przedsprzedaży, do 20 lutego)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B Biuro prasowe
2024-05-09 | 10:00

Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B

SL-1200M7B sprzedawany będzie w zestawie z płytą winylową zawierającą dźwięki silnika V12 sześciu super sports cars Lamborghini, a także z matą antypoślizgową i naklejkami z
IT i technologie tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
2024-05-08 | 12:00

tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack

Targi Warsaw Pack to wydarzenie dla branży opakowań, którego celem jest zgromadzenie czołowych firm, ekspertów i praktyków związanych z tym sektorem w Polsce i w całym
IT i technologie Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
2024-05-08 | 10:10

Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz

Konsumenci stają się coraz bardziej otwarci na rozwiązania SMART, które – dzięki podłączeniu do sieci – umożliwiają zbieranie i przetwarzanie danych oraz podejmowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.