„Kosmiczna orbita” Klabatera zmierza na wszystkie dostępne platformy
21 kwietnia odbędzie się premiera gry Orbit.Industries z portfolio wydawniczego spółki Klabater. W dniu premiery projekt będzie dostępny w wersjach na PC, Xbox One, Xbox Series X i Xbox Series XS oraz PlayStation 4 i PlayStation 5. Producentem gry jest LAB123.
Orbit.Industries to strategiczna gra, której celem jest budowa jak najbardziej opłacalnej i wydajnej stacji kosmicznej. W grze dostępne są trzy tryby – Kampania, Sandbox oraz Kreatywny. Gracz może prowadzić rozgrywkę na różne sposoby – aby stacja przynosiła jak największe zyski lub budziła zachwyt i była przyjemna dla oka.
- Za niespełna miesiąc oddamy w ręce graczy naszą kosmiczną propozycję. Orbit.Industries to połączenie klasycznej literatury science fiction z popularnymi filmami i serialami o tematyce kosmicznej z rzeczywistą wiedzą i postępem w dziedzinie eksploracji kosmosu. Gracz będzie eksplorował odległe zakątki przestrzeni kosmicznej za pomocą swojej unikalnie zbudowanej i zarządzanej stacji orbitalnej. W najnowszy zwiastunie, który udostępnimy w dniu premiery, będzie zaprezentowany obszerny zakres gry – od eksploracji kosmosu, planowania stacji – po zarządzanie zasobami – mówi Michał Gembicki, członek zarządu spółki Klabater.
Premiera na PC, Xbox One, Xbox Series X i Xbox Series XS oraz PlayStation 4 i PlayStation 5 odbędzie się 21 kwietnia.
- Dzięki opiniom zebranym w ciągu ostatnich kilku tygodni w ramach Otwartej Bety, gra zostanie uruchomiona z ulepszonym Samouczkiem oraz dodatkowym głosem sztucznej inteligencji zaimplementowanym w trybie Kampanii. Wprowadzimy też szereg mniejszych zmian, które w ramach Playtestów przekazali nam gracze, ich zdanie jest dla nas najważniejsze – dodaje Joanna Keler, marketing manager Klabater SA.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.