Komunikaty PR

Kto jest lepszym konsumentem - gracz czy nie gracz?

2024-08-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Gaming to mainstream, zdobywający coraz wyższe pozycje w świecie rozrywki - od muzyki i filmów po platformy streamingowe i festiwale. Dlaczego? Ponieważ większość z nas gra w gry. Gaming stał się powszechną formą rozrywki, z relatywnie niskim progiem wejścia i sposobem na spędzanie wolnego czasu - zarówno samotnie, jak i z przyjaciółmi czy rodziną. Zatem pojawiają się pytania: kim jest gracz i czy jest on lepszym konsumentem niż nie-gracz? Czy marki powinny dostosowywać swoją komunikację do graczy, czy wystarczy po prostu obecność w gamingu? To dylematy, z którymi mierzy się wiele marek, planujących swoje pierwsze lub kolejne kroki w tej przestrzeni.

Gaming to już nie tylko rozrywka - to nasza codzienność. Gry wideo stały się integralną częścią życia wielu osób. Dlatego też agencja WE!RE Fantasy, po sukcesie ubiegłorocznej konferencji, wraz z partnerami - Acer Polska oraz Media Expert - organizuje drugą edycję konferencji całkowicie poświęconej marketingowi w gamingu. Wydarzenie odbędzie się 10 września w warszawskim centrum konferencyjnym ADN.

Bezpłatny udział w wydarzeniu ma na celu dostarczenie solidnej dawki wiedzy merytorycznej oraz umożliwienie poznania najnowszych trendów i wymiany doświadczeń jak najszerszemu gronu słuchaczy. To niepowtarzalna okazja, aby poszerzyć swoje horyzonty, zdobyć praktyczne umiejętności i nawiązać cenne kontakty w świecie gier i esportu.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród ekspertów występujących na konferencji znajdą się osoby, które na co dzień doradzają markom, jak czerpać z gamingu korzyści komunikacyjne, oraz praktycy - przedstawiciele marek, które z sukcesami działają w tej społeczności od lat.

Agenda konferencji skupi się na przedstawieniu szerokiego spektrum możliwości, jakie niesie za sobą gaming, oraz inspiracji prosto od marek, które z powodzeniem realizują projekty gamingowe. Zwieńczeniem konferencji będzie prezentacja badań, przygotowanych przez członków grupy Gry/Esport IAB Polska, a zrealizowanych przez SW Research.

Integralną częścią konferencji będzie również inauguracja drugiego sezonu międzyszkolnych rozgrywek esportowych Predator Games oraz konferencja prasowa dla zaproszonych mediów i gości, podczas której zostanie przybliżony koncept kolejnej odsłony tego wyjątkowego projektu.

Patronat honorowy nad konferencją objął IAB Polska. Partnerami wydarzenia są Acer Polska oraz Mediaexpert. Patronat medialny sprawują NowyMarketing, Radio KAMPUS oraz about marketing. Ponadto wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ uczestniczący w konferencji otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych.

Gdzie i kiedy?

Data i godzina: 10 września 2024

Miejsce: ADN Centrum Konferencyjne, ul. Grzybowska 56, Warszawa

Bezpłatna rejestracja: https://wearegamers.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Sztuczna inteligencja, a zaufanie – chcemy AI, jednak nie ufamy jej do końca Biuro prasowe
2024-08-13 | 11:49

Sztuczna inteligencja, a zaufanie – chcemy AI, jednak nie ufamy jej do końca

Prawie połowa zespołów obsługi klienta, ponad dwie piąte sprzedawców i jedna trzecia marketerów twierdzi, że w pełni wdrożyła sztuczną inteligencję (AI) w celu
IT i technologie iiyama wystartowała z promocją Back to School 2024. Rabaty na monitory do 340 zł
2024-08-13 | 10:00

iiyama wystartowała z promocją Back to School 2024. Rabaty na monitory do 340 zł

Wrzesień coraz bliżej, w związku z czym iiyama przygotowała specjalną promocję na monitory gamingowe oraz biurowe, które idealnie sprawdzą się na powrót do szkoły. Rabaty
IT i technologie Efektywna ochrona sygnalistów przyjazna dla firmowego budżetu
2024-08-12 | 01:00

Efektywna ochrona sygnalistów przyjazna dla firmowego budżetu

Od 25 września br. podmioty publiczne i prywatne zatrudniające powyżej 50 pracowników oraz wszystkie organizacje finansowe bez względu na liczbę zatrudnionych są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problem głodu i niedożywienia istnieje także w Polsce. Potrzeba poważnej dyskusji o rolnictwie i produkcji żywności

Setki tysięcy dzieci i seniorów w Polsce żyją w skrajnym ubóstwie, czego efektem są głód lub niedożywienie, które mogą prowadzić do pogłębiania problemów zdrowotnych. Z kolei rolnicy produkujący żywność borykają się z wysokimi kosztami produkcji i niskimi cenami żywności w skupie, które nie zawsze rekompensują nakłady. Do tego dochodzi nieprzewidywalność produkcji, pogłębiana przez zmiany klimatyczne. Jednocześnie w dobie rosnących zagrożeń dla bezpieczeństwa żywnościowego w gospodarstwach domowych i w łańcuchach dostaw wciąż na wielką skalę marnuje się produkty spożywcze. To wszystko powoduje, że potrzebujemy w Polsce dyskusji o zmianach w systemie.

Ochrona środowiska

Miasta walczą z upałami. Jedną ze skutecznych metod jest malowanie dachów budynków na biało

Pomalowanie dachów budynków na biało lub pokrycie ich odblaskową powłoką może się przyczynić do schłodzenia temperatury w dużych, gęsto zaludnionych miastach o ponad 1°C. Białe dachy są pod tym względem skuteczniejsze nawet niż pokryte roślinnością zielone dachy czy panele słoneczne – pokazało badanie przeprowadzone w Londynie przez naukowców z UCL. – Pomalowanie dachu na biało jest bardzo tanie i proste, nie trzeba niczego zmieniać w strukturze budynku – wskazuje główny autor badania, dr Oscar Brousse z UCL Bartlett School Environment, Energy & Resources.

Problemy społeczne

Rządowy program refundacji in vitro może poprawić statystyki dzietności. W Polsce spadek liczby urodzeń sukcesywnie się pogłębia

W 2023 roku urodziło się 272 tys. dzieci – o 33 tys. mniej niż jeszcze rok wcześniej i zarazem najmniej od końca II wojny światowej. Wskaźnik dzietności plasuje się dużo poniżej wartości, która gwarantuje zastępowalność pokoleń, a przyrost naturalny już od lat pozostaje ujemny. W poprawie tych statystyk może pomóc działający od czerwca br. rządowy program refundacji in vitro. – Z doświadczeń międzynarodowych wiemy, że takie programy pozytywnie wpływają na dzietność i zwiększają ją w sposób znaczny – mówi Michał Modro, radca prawny zajmujący się obszarem zdrowia. Jak wskazuje, oprócz refundacji samej procedury potrzebna jest też jednak szersza edukacja społeczeństwa, bo w Polsce stygmatyzacja par, które zdecydowały się na in vitro oraz dzieci poczętych tą metodą, wciąż jest dość częstym problemem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.