Lena Lighting stawia na bezpieczeństwo fotobiologiczne w oświetleniu LED
Lena Lighting, uznany producent nowoczesnych rozwiązań oświetleniowych LED, zapewnia produkty spełniające najwyższe standardy bezpieczeństwa fotobiologicznego zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 62471:2010. Lampy wielkopolskiej marki zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić maksymalną ochronę przed szkodliwym promieniowaniem optycznym, w tym promieniowaniem nadfioletowym, podczerwonym oraz nadmiernym światłem niebieskim, które mogą niekorzystnie wpływać na zdrowie oczu i skóry.
Lena Lighting projektuje swoje lampy i oprawy drogowe z uwzględnieniem restrykcyjnych norm bezpieczeństwa. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na bezpieczne i energooszczędne rozwiązania oświetleniowe, Lena Lighting oferuje serie produktów gwarantujących ochronę użytkowników. Źródła światła tej marki w większości są klasyfikowane jako wolne od ryzyka (RG0), co oznacza, że nie stanowią zagrożenia fotobiologicznego w normalnych warunkach użytkowania. Dzięki precyzyjnemu doborowi parametrów oświetleniowych, lampy Lena Lighting minimalizują ekspozycję na potencjalnie szkodliwe zakresy promieniowania, nie stwarzają zagrożenia termicznego siatkówki oka, jednocześnie zapewniając doskonałą jakość światła i wysoki wskaźnik oddawania barw.
Produkty firmy przechodzą rygorystyczne testy, które potwierdzają ich zgodność z normami bezpieczeństwa fotobiologicznego. Norma PN-EN 62471:2010 określa kryteria dotyczące ochrony przed szkodliwym promieniowaniem i klasyfikuje źródła światła w czterech grupach ryzyka. Oświetlenie LED marki Lena Lighting zostało zaliczone do grup, które nie stanowią zagrożenia lub charakteryzują się jedynie niskim ryzykiem, co potwierdza, że mogą być bezpiecznie stosowane w każdym środowisku – od przestrzeni domowych po miejsca pracy i obiekty publiczne.
- Nasze lampy są projektowane z myślą o najwyższym bezpieczeństwie i komforcie użytkowników, zgodnie z obowiązującymi normami Unii Europejskiej. Dzięki najnowocześniejszej technologii i działaniom Centrum Badawczego Lena Lighting, które nieustannie się rozwija, możemy zapewniać produkty spełniające najbardziej restrykcyjne normy i standardy, w tym zerową wartość parametru RG. Wśród produktów wolnych od zagrożenia fotobiologicznego znajdziemy aktualnie wiele naszych popularnych serii produktów, m.in. Tytan LED , rodzina SQ LED i RQ LED, Camea LED, Contra LED czy Gamma LED.- mówi Kamil Baran Head of Product Management z Lena Lighting
Jesteśmy bardzo dumni, że możemy dostarczać najbardziej zaawansowane systemy oświetleniowe, które są w pełni bezpieczne dla naszych odbiorców – mówi Kamil Baran.
Lena Lighting doskonale rozumie, jak ważne jest odpowiednie oświetlenie, które wspiera zdrowie i samopoczucie użytkowników. Dlatego firma koncentruje się na innowacyjnych rozwiązaniach, łączących nowoczesny design z efektywnością energetyczną i bezpieczeństwem użytkowania. Produkty LED tej marki cechują się długą żywotnością, niskim zużyciem energii oraz pełną zgodnością z europejskimi normami dotyczącymi ochrony zdrowia.
Lena Lighting S.A. - polski producent oświetlenia LED. Oferuje światowej klasy energooszczędne systemy oświetlenia dla przemysłu, budownictwa i inwestycji drogowych. Fabryka Lena Lighting jest wyposażona w najnowocześniejsze linie produkcyjne oraz własne centrum badawcze. Firma zatrudnia 210 osób odpowiedzialnych za projekty, badania, wzornictwo, produkcję i obsługę klienta. Rocznie Lena Lighting produkuje ponad 2 500 000 lamp i wdraża 50 nowych wzorów. Wiele z nich, jak TYTAN LED, QUEST PLUS LED, ASTRA LED, czy UV-C STERILON FLOW to bestsellery na skalę światową. Lena Lighting eksportuje swoje produkty do 70 krajów. Za rozwój marki odpowiadają ludzie, którzy z wielką pasją tworzą produkty słynące z najwyższych parametrów efektywności i energooszczędności. Produkcja i działalność firmy odbywa się w oparciu o kompleksowy system zarządzania środowiskowego ISO 14001. Lena Lighting zdobyła dwie statuetki w prestiżowym konkursie wzorniczym RED DOT 2022.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.