Lexmark globalnym liderem raportu IDC MarketScape
Lexmark, globalny lider technologii przetwarzania obrazu, został doceniony w raporcie MarketScape przygotowanym przez globalną firmę analityczną IDC, za wprowadzanie innowacji w chmurze, interaktywną analitykę i szerokie zastosowanie IoT. Są to szczególnie istotne kryteria, które odpowiadają na rosnące wymagania związane z pracą hybrydową.
Najnowszy raport IDC MarketScape analizuje rynek usług zarządzania drukiem w chmurze (MPS) oraz innych opartych na chmurze modeli kontraktowych usług druku zarówno dla przedsiębiorstw, jak i małych i średnich firm. W badaniu wzięto pod uwagę dynamiczne przejście z pracy stacjonarnej na hybrydową, które wymaga zapewnienia cyberbezpieczeństwa, zdalnego dostępu do usług związanych z wydrukiem i przechowywaniem dokumentów firmowych a także monitorowania potrzeb użytkowników.
- Uznanie Lexmarka za lidera w rankingu IDC MarketScape dla chmury MPS potwierdza nasze ciągłe zaangażowanie w dostarczanie wiodących w branży rozwiązań w zakresie rozwiązań IT i IoT, które pomagają klientom dostosować się do szybko zmieniających się warunków pracy – mówi Mariusz Ożarowski, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe. - Cieszymy się, że firma IDC potwierdziła, że zaufanie, jakim nasi klienci darzą urządzenia i rozwiązania Lexmarka, jest zasłużone.
Ocena zawarta w raporcie IDC MarketScape wykazała następujące mocne strony firmy Lexmark:
· Wykorzystanie innowacyjnych technologii: Według raportu, "Lexmark kontynuuje wprowadzanie innowacji w ramach swojego ogólnego podejścia do MPS, koncentrując się na uproszczeniu wszystkich aspektów obsługi drukowania. Kiedy Lexmark wprowadził swoją ofertę Cloud Print Infrastructure (CPI) jako usługę w 2019 roku, postawił na 3 filary: uproszczenie infrastruktury wydruków i zarządzania IT oraz wsparcie użytkowników. Poprzez wprowadzenie platformy Cloud Bridge Lexmark może dostarczać pełen zakres swoich usług i zarządzać nimi w praktycznie każdym środowisku, udostępniając MPS szerszemu gronu klientów, od SMB do przedsiębiorstw."
· Rozwiązania oparte na chmurze: Według raportu: "Lexmark jest na mocnej pozycji, aby spełnić oczekiwania związane z chmurą, ponieważ organizacje chcą wykorzystać technologię do poprawy wyników biznesowych związanych z drukiem i zredukować infrastrukturę lokalną. Elementy, które sprawiają, że Lexmark jest liderem w dziedzinie MPS, takie jak inwestycje w sprzęt drukujący, IoT, doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa, czy globalna platforma świadczenia usług, odgrywają ważną rolę w zdolności firmy do przewodzenia rynkowi w przechodzeniu na druk jako usługę."
· Specjalizacja branżowa: Jak stwierdzono w raporcie: "branżowe podejście firmy Lexmark do rynku pomogło jej zdobyć pozycję silnego konkurenta w każdym programie, w którym ważna jest głęboka integracja z istniejącymi systemami i aplikacjami biznesowymi".

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.