Komunikaty PR

Marzenia się spełniają – dynamiczny rozwój Dreame

2024-10-10  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Tymoteusz Nowak
Rumour Sp. z o.o.

Alei Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
tymoteusz.nowak|rumour.pl| |tymoteusz.nowak|rumour.pl
516088780
https://rumour.pl/
Do pobrania pdf ( 0.16 MB )

Mimo swojego młodego wieku Dreame zdobyło duże uznanie na rynkach globalnych. Marka ta od zawsze stawia na innowację, ale również rzetelną ocenę potrzeb rynków lokalnych. O sukcesach marki najlepiej świadczą liczby. W przeciągu około 12 miesięcy od wprowadzenia na rynki odkurzaczy automatycznych z innowacyjną technologią Robotic Flex Arm, Dreame sprzedało ich ponad milion sztuk na świecie. Przyczyniło się to również do wypracowania pozycji lidera na wielu rynkach globalnych w kategorii robotów sprzątających. Dreame Technology kieruje się chęcią stałego rozwoju, dlatego obok intensywnych prac badawczo-rozwojowych stale poszukuje nowych rozwiązań we wszystkich działach swojej działalności.

 

 

Stworzona, by spełniać marzenia

Dreame Technology powstało w 2017 roku i od początku jednym z jej celów było tworzenie innowacyjnych produktów, których jakość, technologie i design będą w stanie rzucić realne wyzwanie największym. Niezwykle ważną w obecnej ofercie marki kategorią produktową są roboty sprzątające. Inżynierowie Dreame Technology dokładają wszelkich starań, aby pojawiały się w nich rozwiązania, które wynoszą wygodę użytkowania oraz efektywność pracy na wyższe poziomy. Doskonałym przykładem jest technologia ruchomych ramion – Robotic Flex Arm. W toku ich opracowywania, od października 2022 r., do rynkowej premiery w kwietniu 2023 r. specjaliści Dreame Technology wykonali tysiące testów opartych na realnych scenariuszach. Wysiłki te przełożyły się na wyniki sprzedażowe – w przeciągu około roku roboty sprzątające Dreame z technologią Robotic Flex Arm znalazły na świecie ponad milion nabywców.

Gama produktowa Dreame jest stale rozwijana. Pojawiają się nowe, innowacyjne konstrukcje, jak również nowe kategorie urządzeń. Obecnie w polskiej ofercie marki, poza robotami sprzątającymi znajdziemy klasyczne odkurzacze pionowe oraz spokrewnione z nimi urządzenia typu Wet&Dry, urządzenia Beauty Care oraz kosiarki automatyczne. W każdej z tych kategorii marka stawia na innowacyjność. Doskonałym przykładem są tu roboty koszące Dreame – wyróżnia je to, że nie wymagają stosowania przewodu ograniczającego, jak w przypadku większości dostępnych dotąd produktów – co jest istotną zmianą, ponieważ dla wielu konsumentów była to bariera w momencie rozważania zakupu tego typu urządzenia.

Swój prężny rozwój Dreame zawdzięcza innowacyjności swoich inżynierów, ale również odpowiedniemu podejściu do wsparcia sprzedaży. Na przestrzeni lat marka wypracowała filozofię biznesową, która głęboko koncentruje się na indywidualnych potrzebach lokalnych konsumentów, aby elastycznie formułować lokalne strategie marketingowe. Biorąc pod uwagę różnice w popycie i sile nabywczej wśród konsumentów w różnych krajach i regionach, Dreame kładzie nacisk na dostosowywanie projektów swoich produktów, aby były zgodne z unikalnymi potrzebami i scenariuszami zastosowań użytkowników w różnych krajach.

 

Filozofia, która działa

Zasadność podejścia marki Dreame do poszczególnych obszarów działania firmy spotyka się z pozytywnym odbiorem przez klientów na całym świecie. Jak dotąd Dreame sprzedało ponad 21 milionów urządzeń na całym świecie. W kategorii robotów sprzątających marka jest numerem 1 w wielu krajach. Według badań z lipca 2024 r. jej udział na tym rynku w Polsce wynosi 41,4%. Na wielu innych rynkach Dreame również okupuje najwyższe miejsce podium – Szwajcaria 43%, Niemcy 40%. Włochy 39,9%, Austria 35,3%, Francja 30%. Dane te pokazują jak ważną marką stało się Dreame dla niezwykle popularnej kategorii robotów sprzątających.

Zaawansowanie technologiczne produktów marki Dreame znacząco przyczyniło się do globalnego wzrostu sprzedaży. Dzięki dostępności w przeszło 120 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i Korei Południowej, ponad 50% przychodów marki pochodzi z międzynarodowego rynku, jest najlepszym dowodem na to, że Dreame stało się uznaną marką w ujęciu globalnym.

 

Inicjatywy lokalne

W ostatnim czasie marka rozpoczęła proces otwierania Oficjalnych Stref Dreame oraz Oficjalnych Sklepów Dreame. W założeniu punkty te mają być miejscem, w którym klienci mogą zapoznać się z gamą produktową marki, zasięgnąć fachowej porady, aby wybrać sprzęt najlepiej dopasowany do ich potrzeb. Z polskiej perspektywy niezwykle ważnym jest, że pierwszy w Europie Oficjalny Sklep Dreame został otwarty w warszawskiej galerii Westfield Mokotów. W niedalekiej przyszłości tego typu obiekty pojawią się również we Frankfurcie, Mediolanie i Birmingham.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rumour Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.