Moduły Trinasolar Vertex N wyróżnione za rentowność przez TÜV Rheinland
Trinasolar, globalny lider inteligentnych rozwiązań z sektora fotowoltaiki i magazynowania energii, otrzymał certyfikat rentowności dla swoich modułów bifacjalnych Vertex TOPCon typu n. Certyfikat został przyznany na podstawie testów przeprowadzonych przez niezależną jednostkę zajmującą się testowaniem, inspekcjami i certyfikacją - TÜV Rheinland. To osiągnięcie potwierdza jakość, niezawodność i trwałość produktu oraz podkreśla pewność, którą mogą mieć inwestorzy wobec oferty modułów firmy.
W ramach procesu certyfikacji moduły przeszły serię rygorystycznych testów, uzyskując pozytywne wyniki. Certyfikat stanowi istotne podkreślenie jakości, niezawodności i wytrzymałości modułów typu n z portfolio Trinasolar, dostarczając dalszych dowodów dla globalnych klientów, zespołów ds. zaopatrzenia i jednostek sektora bankowego. Kładzie też solidny fundament pod dalszą ekspansję Trinasolar na światowych rynkach.
TÜV Rheinland przeprowadził testy w oparciu o standard Bankability 2 PfG 2940. Obejmowały one sekwencję cykli termicznych, sekwencyjny test naprężeń mechanicznych, sekwencyjny test naprężeń na tylnej stronie modułu, w tym naświetlanie promieniami UV, sekwencję ciepła i wilgoci, test degradacji indukowanej potencjałem (PID) oraz degradacji indukowanej promieniowaniem UV (UVID), wykrywanie degradacji indukowanej światłem i podwyższoną temperaturą (LETID), a także opcjonalne badanie pliku PAN.
Moduł został szczególnie doceniony w sekwencji cykli termicznych, sekwencyjnym teście naprężeń mechanicznych, sekwencyjnym teście naprężeń na tylnej stronie modułu, w tym sekwencji promieniowania UV i teście LETID, wykazując wyjątkowo niski poziom degradacji. Wyniki są zgodne z innymi testami przeprowadzonymi przez Kiwa PVEL w 2023 roku i Renewable Energy Test Center (RETC) w czerwcu tego roku.
Li Weichun, Dyrektor Globalny ds. Elektroniki Energetycznej i Generalny Menedżer ds. Produktów Solarnych w regionie Wielkich Chin w TÜV Rheinland, komentuje „Moduły bifacjalne Vertex TOPCon typu n Trinasolar wypadły w naszych testach rentowności nadzwyczaj dobrze, potwierdzając swoją jakość i niezawodność godne lidera branży. Ściśle współpracowaliśmy z Trinasolar w zakresie rentowności, śladu węglowego produktu, certyfikatu EPD i niezawodności produktu i z niecierpliwością czekamy na dalszą współpracę z Trinasolar w najbliższej przyszłości”.
Wang Bing, Dyrektor ds. Jakości Operacyjnej w Jednostce Biznesowej Ogniw i Modułów (CMBU) Trinasolar podkreśla: „Trinasolar od zawsze kierowała się zasadami, które można ująć w zdaniach: ‘jakość na pierwszym miejscu’ oraz ‘klient na pierwszym miejscu’, co pozwoliło naszym produktom zdobyć silną pozycję na rynku.”
Wang Bing stwierdził również, że przykładanie dużej wagi do rozwoju technologicznego produktów firmy przełoży się na satysfakcję klientów: „Otrzymany certyfikat potwierdza słuszność podejścia Trinasolar do działań badawczo-rozwojowych w zakresie technologii i kładzenia nacisku na nieustanną poprawę wydajności i niezawodności naszych produktów. Dostarczanie energii słonecznej do coraz większej liczby społeczności na całym świecie to nasza pasja, a wysoka rentowność stanowi jeden z filarów tego celu” – kończy przedstawiciel firmy.
O Trinasolar
Firma Trinasolar została założona w 1997 roku. Jako wiodący światowy dostawca modułów fotowoltaicznych (PV) i inteligentnych rozwiązań energetycznych, dostarcza produkty, aplikacje i usługi PV w celu promowania globalnego zrównoważonego rozwoju. Poprzez ciągłe innowacje, spółka kontynuuje rozwój branży, zwiększając udział energii fotowoltaicznej, popularyzując energetykę odnawialną i stymulując globalny rozwój tego sektora.
Przez ponad 25 lat działalności Trina Solar dostarczyła na całym świecie moduły o łącznej mocy ponad 225 GW. Ponadto aktywność firmy obejmuje rozwój projektów fotowoltaicznych, finansowanie, projektowanie, budowę, obsługę i zarządzanie oraz kompleksowe rozwiązania w zakresie integracji systemów dla klientów. W 2018 r. firma Trina Solar po raz pierwszy wprowadziła na rynek markę Energy IoT i obecnie dąży do osiągnięcia pozycji globalnego lidera w dziedzinie inteligentnej energii. Co więcej, w czerwcu 2020 r. spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Szanghaju.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.trinasolar.com.
Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
Zrównoważone oświetlenie przyszłością polskich samorządów
Dyrektywa NIS2 – edukacja firm MŚP kluczem do sukcesu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
Ukraina ze względu na wielkość terytorium i żyzne grunty jest rolniczą potęgą. Jej przystąpienie do Unii Europejskiej może być wyzwaniem dla całego europejskiego rolnictwa. Pokazały to ostatnie lata, kiedy zwolnienie z ceł ukraińskich produktów zdestabilizowało sytuację rynków rolnych w części krajów. Ukraińskie rolnictwo wciąż nie spełnia unijnych wymagań. Komisja Europejska oceniła gotowość branży rolnej na 2 w sześciopunktowej skali.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.