Motorola Roadshow w największych galeriach w kraju.
Warszawa, 25 września 2024 r.: Motorola zaprasza na pierwszy w historii marki Roadshow – mobilną strefę marki, która jesienią odwiedzi kolejne polskie miasta. Goście będą mogli poznać najnowsze produkty marki oraz wziąć udział w aktywnościach z nagrodami.
Motorola Roadshow to wydarzenie ze strefą marki, która w kolejnych tygodniach będzie wędrować pomiędzy największymi i najpopularniejszymi galeriami handlowymi w całej Polsce. Już 26 września strefa zawita do Galerii Krakowskiej w bezpośrednim sąsiedztwie krakowskiego rynku, a kolejnymi przystankami będą m.in.: Galeria Rzeszów, Wroclavia oraz łódzka Manufaktura. Tegoroczny Roadshow zakończy się na początku grudnia w Gdyni.
Gdzie będzie można odwiedzić strefę Motorola?
- 26-28 września, Galeria Krakowska, Kraków;
- 3-5 października, Galeria Rzeszów, Rzeszów;
- 10-12 października, Galeria Wroclavia, Wrocław;
- 17-19 października, Manufaktura, Łódź;
- 24-26 października, Złote Tarasy, Warszawa;
- 7-9 listopada, Galeria Katowicka, Katowice;
- 14-16 listopada, Galeria Echo, Kielce;
- 21-23 listopada, Zielone Arkady, Bydgoszcz;
- 28 listopada – 2 grudnia, Galeria Riviera, Gdynia.
W każdym z miast Motorola Roadshow zagości na kilka dni, podczas których goście odwiedzający strefę będą mogli zapoznać się ze smartfonami oraz akcesoriami Motorola, sprawdzić ich możliwości oraz zadać pytania przedstawicielom marki. Na miejscu będzie można zdobyć nagrody biorąc udział w przygotowanych dla odwiedzających aktywnościach, wydrukować sobie pamiątkowe zdjęcie zrobione najnowszym smartfonem motorola edge 50 neo, czy też samodzielnie wyłowić gadżet ze specjalnego automatu. W wybranych galeriach strefie Motorola będą towarzyszyć dodatkowe atrakcje u partnerów handlowych.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.