Motorola Roadshow w największych galeriach w kraju.
Warszawa, 25 września 2024 r.: Motorola zaprasza na pierwszy w historii marki Roadshow – mobilną strefę marki, która jesienią odwiedzi kolejne polskie miasta. Goście będą mogli poznać najnowsze produkty marki oraz wziąć udział w aktywnościach z nagrodami.
Motorola Roadshow to wydarzenie ze strefą marki, która w kolejnych tygodniach będzie wędrować pomiędzy największymi i najpopularniejszymi galeriami handlowymi w całej Polsce. Już 26 września strefa zawita do Galerii Krakowskiej w bezpośrednim sąsiedztwie krakowskiego rynku, a kolejnymi przystankami będą m.in.: Galeria Rzeszów, Wroclavia oraz łódzka Manufaktura. Tegoroczny Roadshow zakończy się na początku grudnia w Gdyni.
Gdzie będzie można odwiedzić strefę Motorola?
- 26-28 września, Galeria Krakowska, Kraków;
- 3-5 października, Galeria Rzeszów, Rzeszów;
- 10-12 października, Galeria Wroclavia, Wrocław;
- 17-19 października, Manufaktura, Łódź;
- 24-26 października, Złote Tarasy, Warszawa;
- 7-9 listopada, Galeria Katowicka, Katowice;
- 14-16 listopada, Galeria Echo, Kielce;
- 21-23 listopada, Zielone Arkady, Bydgoszcz;
- 28 listopada – 2 grudnia, Galeria Riviera, Gdynia.
W każdym z miast Motorola Roadshow zagości na kilka dni, podczas których goście odwiedzający strefę będą mogli zapoznać się ze smartfonami oraz akcesoriami Motorola, sprawdzić ich możliwości oraz zadać pytania przedstawicielom marki. Na miejscu będzie można zdobyć nagrody biorąc udział w przygotowanych dla odwiedzających aktywnościach, wydrukować sobie pamiątkowe zdjęcie zrobione najnowszym smartfonem motorola edge 50 neo, czy też samodzielnie wyłowić gadżet ze specjalnego automatu. W wybranych galeriach strefie Motorola będą towarzyszyć dodatkowe atrakcje u partnerów handlowych.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.