Komunikaty PR

Najbardziej zaangażowani ludzie w branży IT pracują we wrocławskim Nowym Targu

2020-02-19  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Julita Pacana
Me & My Friends

Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/

Wrocławski Spyrosoft zajmuje się inżynierią oprogramowania, który na rynku usług IT działa od zaledwie trzech lat, a już teraz zatrudnia ponad 450 osób i wciąż rośnie. Wyróżnia go: wyjątkowa koncepcja biznesowa i zaangażowanie pracowników w działania firmy. Nowa lokalizacja oddziału we Wrocławiu to nowoczesny biurowiec Nowy Targ.

Na konkurencyjnym rynku usług IT firma Spyrosoft wyróżnia się nie tylko szybkim tempem wzrostu, kompetencjami, wiedzą i doświadczeniem swoich ekspertów, ale przede wszystkim relacyjnością i otwarciem na człowieka – zarówno klienta, jak i pracownika.

W praktyce oznacza to, że nabywcy poza rozwiązaniami technologicznymi otrzymują również doradztwo technologiczne i biznesowe oraz fachową, skoncentrowaną na kliencie, obsługę. Natomiast pracownicy mogą liczyć na partnerskie relacje, możliwość rozwoju i pomoc doświadczonych menadżerów.

„We are dynamically developing” – dynamicznie się rozwijamy

W rezultacie Spyrosoft nie zwalnia tempa i cały czas dynamicznie się rozwija. Choć na rynku IT działa niespełna od trzech lat, już zatrudnia kilkaset osób i nieprzerwanie rekrutuje nowych pracowników. Ma oddziały: we Wrocławiu, w Krakowie i w Białymstoku, a także w Zagrzebiu (Chorwacja), w Londynie (Wielka Brytania), Monachium i Brunszwiku (Niemcy) oraz w Detroit (Stany Zjednoczone). Co więcej, nie poprzestaje na tym i już planuje otwarcie kolejnych. Warto w tym miejscu dodać, że na lokalizację biur wpływ mają również opinie pracowników. Często są to centralne i prestiżowe części miasta. Na przykład we Wrocławiu jest to niedawno oddany do użytku, nowoczesny biurowiec Nowy Targ. Mieści się on blisko Rynku, w miejscu dobrze skomunikowanym, do którego łatwo i szybko można dotrzeć transportem publicznym.

W związku z tak szybkim i prężnym rozwojem w firmie podjęto decyzję o zmianie systemu identyfikacji wizualnej. Nowe logo i odświeżona strona mają za zadanie podkreślać energię przedsiębiorstwa, jego eksperckość w technologicznych i biznesowych obszarach oraz profesjonalizm pracowników.

Użyty w logotypie font nawiązuje do mocnej strony Spyrosoftu – ukierunkowania na ludzi. Zaakcentowanie środkowej litery w nazwie ma wskazywać na ważną pozycję człowieka w firmowej działalności. Nośnikiem informacji są również kolory. Pomarańczowy podkreśla dynamizm grupy, a fiolet – nastawienie na negocjacje i zaufanie.

Na nowej stronie uwagę przyciągają zdjęcia pracowników firmy i różnorodność propozycji pracy. W szczególności jednak ciekawie prezentuje się sposób przedstawienia oferowanych usług. Nie tylko poznajemy zakres dostarczanych rozwiązań, ale także dowiadujemy się, jakie osoby je tworzą, kim są dyrektorzy poszczególnych obszarów.

 

„We put people first” – stawiamy ludzi na pierwszym miejscu

Nie mniej priorytetowo traktowane są w Spyrosoft relacje z pracownikami. Dużą wagę przywiązuje się do tego, aby każdy w zespole czuł się dobrze. Dlatego stworzono unikalne stanowisko Employee Experience Partner, zrezygnowano ze sztywnych procedur, a także wprowadzono płaską strukturę organizacyjną. Pracownicy są zachęcani do realizowania swoich technologicznych pasji i dzielenia się wiedzą z innymi członkami zespołu.

Jestem przekonany, że to, co nas wyróżnia, to nie tylko ogromne doświadczenie biznesowe czy wiedza z zakresu inżynierii oprogramowania, lecz również autentyczność, szczerość w działaniu, troska o pracownika. I to, że pracują u nas prawdziwi entuzjaści. – mówi Sławomir Podolski, Chief Operations Officer Spyrosoft SA.

 

„Shaping technology, together”” – Kształtujemy technologię, razem

Dla inżynierów Spyrosoftu istotne jest dogłębne rozpoznanie biznesu klienta i zrozumiała komunikacja. Na tej podstawie mogą przygotować dla niego różne rozwiązania – od systemów wbudowanych po aplikacje w chmurze.

Zawsze najpierw staramy się dobrze rozpoznać wymagania i otoczenie biznesowe klienta. Dzięki temu możemy tworzyć szyte na miarę rozwiązania, wykorzystując możliwości, jakie dają nam nowoczesne technologie. – podkreśla Witold Leder, Chief Operations Officer Spyrosoft Solutions SA.

Firma dostarcza rozwiązania IT klientom z branż takich, jak: motoryzacja, finanse, przemysł 4.0, usługi geoprzestrzenne, czy optymalizuje pracę działów HR.

 

 

***

O Spyrosoft:

Spyrosoft to firma założona w 2016 roku we Wrocławiu, działająca w branży IT i zajmująca się wytwarzaniem oprogramowania - od rozwiązań wbudowanych po wysokopoziomowe systemy oparte na chmurach publicznych, każdorazowo dostosowane do potrzeb i wymagań klientów.

Firma oferuje kompleksowe prowadzenie projektów, w ramach których specjaliści Spyrosoft zarządzają projektami i związanymi z nimi wymaganiami, tworzą architekturę, piszą i rozwijają warstwę programistyczną. Rozwiązania wdrażane są z wykorzystaniem chmur publicznych oraz zaawansowanych technologii takich jak Arttificial Inteligence (AI) czy Mixed Reality.

Biura firmy znajdują się we Wrocławiu, Białymstoku i Krakowie, a także w Londynie, Brunszwiku, Monachium, Zagrzebiu i Detroit.

Więcej informacji o Spyrosoft na: www.spyrosoft.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B Biuro prasowe
2024-05-09 | 10:00

Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B

SL-1200M7B sprzedawany będzie w zestawie z płytą winylową zawierającą dźwięki silnika V12 sześciu super sports cars Lamborghini, a także z matą antypoślizgową i naklejkami z
IT i technologie tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
2024-05-08 | 12:00

tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack

Targi Warsaw Pack to wydarzenie dla branży opakowań, którego celem jest zgromadzenie czołowych firm, ekspertów i praktyków związanych z tym sektorem w Polsce i w całym
IT i technologie Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
2024-05-08 | 10:10

Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz

Konsumenci stają się coraz bardziej otwarci na rozwiązania SMART, które – dzięki podłączeniu do sieci – umożliwiają zbieranie i przetwarzanie danych oraz podejmowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.