Najważniejszy event w centralnej części Polski powraca!
Najważniejszy event w centralnej części Polski powraca! 2. edycja Fintech & e-commerce linking days już pod koniec marca!
Eksperci oraz miłośnicy branży fintech i e-commerce będą mieli niezwykłą szansę na 2-dwudniowe spotkanie, które odbędzie się 21 i 22 marca. Uczestnicy Fintech & e-commerce linking days 2023 spotkają się w kultowych miejscach miasta, które stawia na innowacyjność, rozwój i nowe technologie. Mowa o Łodzi, mieście centralnej Polski, które przyjmie uczestników eventu w EC1 oraz Orientarium. To jeszcze nie wszystko! Event jest organizowany w ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Łodzi (Invest in Łódź Central Poland), który tak jak w ubiegłym roku stał się Partnerem Tytularnym wydarzenia! Poruszane w tym roku tematy dotyczyć będą: praktycznych możliwości wykorzystania metaverse i blockchain, wyzwań we współpracy fintech & e-commerce, nowości prawnych oraz przykładów funkcjonowania obu branż w innych europejskich krajach.
Na początek - zagraniczni goście w EC1!
Pierwszy dzień eventu rozpocznie się późnym popołudniem i pozwoli na prezentację gości z zagranicy. Przybliżą oni swoją perspektywę rozwoju branż fintech i e-commerce, co pozwoli uczestnikom przyjrzeć się temu, na ile rodzimy rynek mierzy się z tymi samymi wyzwaniami, czy też na ile wykorzystuje te same trendy i kierunki rozwoju. Wysłuchanie poglądów zagranicznych gości z pewnością będzie niezwykle ciekawym doświadczeniem, ale również możliwością do nawiązania bilateralnych rozmów o współpracy biznesowej. Przedstawiciele jakich krajów odwiedzą Łódź? Tego można będzie się dowiedzieć już niebawem!
21 marca uczestnicy Fintech & e-commerce linking days spędzą czas w miejscu nierozerwalnie związanym z Łodzią, czyli EC1. To właśnie w tej industrialnej, interesującej zarówno pod względem architektonicznym, jak i wystawowym przestrzeni, odbędzie się część merytoryczna i networkingowa wydarzenia. Po kilku godzinach ożywionych dyskusji, goście spędzą miły wieczór, który rozpocznie się wyjątkową kolacją, podczas której skosztują wyjątkowej, międzynarodowej kuchni.
Interesujące dyskusje w niezwykłym otoczeniu
Drugiego dnia Fintech & e-commerce linking days uczestnicy eventu przeniosą się w fascynujące miejsce, jakim jest Orientarium. To nowa część kompleksu łódzkiego zoo, w której można znaleźć wyjątkowe gatunki roślin i zwierząt sprowadzone z Azji Południowo - Wschodniej. W centrum konferencyjnym goście wydarzenia będą świadkami ciekawych rozmów, w których wezmą udział przedstawiciele Rady Programowe wydarzenia, ale również zaproszeni prelegenci z Polski i zagranicy.
Tegoroczna edycja najważniejszego dla fintechu i e-commerce eventu w Polsce, zakończy się networkingiem w Orientarium. Uświetnią go nie tylko przystawki i doskonałe napoje, ale też możliwość zwiedzenia całego kompleksu. Uczestnicy Fintech & e-commerce linking days 2023 zobaczą zagrożone wyginięciem, rzadkie okazy przedstawicieli fauny i flory, których nie da się zobaczyć nigdzie indziej w Europie.
Nie może Cię zabraknąć!
Jesteśmy przekonani, że tegoroczna edycja Fintech & e-commerce linking days będzie niezwykłym przedsięwzięciem, które z pewnością wyróżni się na tle pozostałych eventów organizowanych w różnych miastach Polski.
Branża fintech i e-commerce otwiera się na nowe - technologie, działania, startupy i rozwiązania! Nie boimy się łączyć metaverse, blockchainu, płatności i innych działań w jednym wydarzeniu. Wprost przeciwnie, sądzimy, że wszystkie te kategorie wzajemnie się uzupełniają i dają nam ogromną szansę na pokazanie uczestnikom eventu niecodziennych rozwiązań i wyjątkowości dwóch przenikających się światów!

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.