Komunikaty PR

Najwięksi producenci w Polsce partnerami programu Promo+

2020-01-27  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

Grupa Maspex, Grupa Żywiec czy Coca-Cola HBC Polska to tylko kilku największych producentów, którzy przystąpili do programu Promo+ w ramach M/platform. Narzędzie stworzone przez Grupę COMP łączy producentów FMCG z właścicielami rodzinnych, niezależnych sklepów detalicznych, pozwalając im na zwiększenie konkurencyjności oraz poszerzenie oferty.

Cyfrowa platforma usługowa M/platform ma na celu wzmocnienie pozycji małych sklepów na rynku. Umożliwia tradycyjnym placówkom detalicznym współpracę z największymi producentami na bardzo korzystnych warunkach i oferowanie konsumentowi atrakcyjnych promocji. Warunki promocji dopasowywane są do wymagań poszczególnych placówek handlowych. Propozycje promocji zawsze muszą być zaakceptowane przez właściciela sklepu, co daje mu pełną elastyczność i swobodę kształtowania oferty. M/platform integruje się z urządzeniem fiskalnym, dzięki czemu zaawansowany moduł analityczny wspiera detalistę w podejmowaniu trafnych decyzji.

Dołączając do M/platform, sklep zyskuje szereg korzyści. Platforma daje dostęp do korzystnych promocji, w nowoczesnych mechanizmach, skutecznie zwiększających sprzedaż.  Ponadto, w oparciu o analizę danych transakcyjnych, podpowiada, na jaki asortyment postawić, które produkty osiągają ponadprzeciętne wyniki czy jaki jest stan gotówki w kasach. Kierownik sklepu nie musi już podejmować kluczowych decyzji biznesowych „na wyczucie” – mówi Przemysław Chłus, kierownik ds. Trade Marketingu w firmie Comp Platforma Usług.

Konsument oczekuje dziś dobrej lokalizacji sklepu, wygody zakupów oraz indywidualnego podejścia. To wszystko może znaleźć w sklepie zlokalizowanym po sąsiedzku. Małe punkty handlowe dobrze wpisują się w obecne trendy rynkowe, choć nierzadko potrzebują wsparcia, by utrzymać atrakcyjność oferty w dobie silnej konkurencji.

Usługa Promo+ umożliwia właścicielom sklepów oferowanie wybranych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Obsługa programu odbywa się poprzez portal internetowy. Oferty promocyjne dedykowane są przez producentów uczestniczących w programie. Wśród nich znajdują się między innymi Grupa Żywiec, Browar Namysłów czy Grupa Maspex. W wybranych sklepach, biorących udział w projekcie, właściciele mogą oferować specjalne promocje proponowane przez Coca-Cola HBC Polska, Mlekovita, PepsiCo, Hortex lub CEDC. Obecnie integrowane są takie firmy jak Colian, Lorenz Snack-World oraz Wyborowa Pernod Ricard.  

Jak wynika z danych COMP, przy zakupie co najmniej jednego promowanego produktu, statystycznie cały koszyk konsumenta rośnie średnio o 60%. Producent zaś zyskuje możliwość szybkiego i masowego kierowania promocji do wielu punktów handlowych, co w konsekwencji istotnie zwiększa jego sprzedaż.

W ramach Promo+ producent może zaproponować detaliście klasyczne obniżki cen, akcje PromoSztuki, „happy hours” oraz zestawy promocyjne. Rozliczenia odbywają się w cyklu tygodniowym. Dzięki M/platform producenci zyskują narzędzia do zwiększania swojej sprzedaży we współpracujących z nimi sklepach detalicznych. Korzyści ma również klient, który uzyskuje dostęp do produktów w promocyjnych cenach blisko domu, po sąsiedzku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.