Komunikaty PR

Najwięksi producenci w Polsce partnerami programu Promo+

2020-01-27  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.05 MB )

Grupa Maspex, Grupa Żywiec czy Coca-Cola HBC Polska to tylko kilku największych producentów, którzy przystąpili do programu Promo+ w ramach M/platform. Narzędzie stworzone przez Grupę COMP łączy producentów FMCG z właścicielami rodzinnych, niezależnych sklepów detalicznych, pozwalając im na zwiększenie konkurencyjności oraz poszerzenie oferty.

Cyfrowa platforma usługowa M/platform ma na celu wzmocnienie pozycji małych sklepów na rynku. Umożliwia tradycyjnym placówkom detalicznym współpracę z największymi producentami na bardzo korzystnych warunkach i oferowanie konsumentowi atrakcyjnych promocji. Warunki promocji dopasowywane są do wymagań poszczególnych placówek handlowych. Propozycje promocji zawsze muszą być zaakceptowane przez właściciela sklepu, co daje mu pełną elastyczność i swobodę kształtowania oferty. M/platform integruje się z urządzeniem fiskalnym, dzięki czemu zaawansowany moduł analityczny wspiera detalistę w podejmowaniu trafnych decyzji.

Dołączając do M/platform, sklep zyskuje szereg korzyści. Platforma daje dostęp do korzystnych promocji, w nowoczesnych mechanizmach, skutecznie zwiększających sprzedaż.  Ponadto, w oparciu o analizę danych transakcyjnych, podpowiada, na jaki asortyment postawić, które produkty osiągają ponadprzeciętne wyniki czy jaki jest stan gotówki w kasach. Kierownik sklepu nie musi już podejmować kluczowych decyzji biznesowych „na wyczucie” – mówi Przemysław Chłus, kierownik ds. Trade Marketingu w firmie Comp Platforma Usług.

Konsument oczekuje dziś dobrej lokalizacji sklepu, wygody zakupów oraz indywidualnego podejścia. To wszystko może znaleźć w sklepie zlokalizowanym po sąsiedzku. Małe punkty handlowe dobrze wpisują się w obecne trendy rynkowe, choć nierzadko potrzebują wsparcia, by utrzymać atrakcyjność oferty w dobie silnej konkurencji.

Usługa Promo+ umożliwia właścicielom sklepów oferowanie wybranych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Obsługa programu odbywa się poprzez portal internetowy. Oferty promocyjne dedykowane są przez producentów uczestniczących w programie. Wśród nich znajdują się między innymi Grupa Żywiec, Browar Namysłów czy Grupa Maspex. W wybranych sklepach, biorących udział w projekcie, właściciele mogą oferować specjalne promocje proponowane przez Coca-Cola HBC Polska, Mlekovita, PepsiCo, Hortex lub CEDC. Obecnie integrowane są takie firmy jak Colian, Lorenz Snack-World oraz Wyborowa Pernod Ricard.  

Jak wynika z danych COMP, przy zakupie co najmniej jednego promowanego produktu, statystycznie cały koszyk konsumenta rośnie średnio o 60%. Producent zaś zyskuje możliwość szybkiego i masowego kierowania promocji do wielu punktów handlowych, co w konsekwencji istotnie zwiększa jego sprzedaż.

W ramach Promo+ producent może zaproponować detaliście klasyczne obniżki cen, akcje PromoSztuki, „happy hours” oraz zestawy promocyjne. Rozliczenia odbywają się w cyklu tygodniowym. Dzięki M/platform producenci zyskują narzędzia do zwiększania swojej sprzedaży we współpracujących z nimi sklepach detalicznych. Korzyści ma również klient, który uzyskuje dostęp do produktów w promocyjnych cenach blisko domu, po sąsiedzku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.