OKI Europe nawiązuje strategiczną współpracę z Kernow Coatings i Baker Materials
Firma OKI Europe Limited nawiązała strategiczną współpracę partnerską z firmami Kernow Coatings i Baker Materials w celu dalszego rozwoju i zaspokojenia potrzeb klientów w zakresie specjalistycznych nośników do drukowania wytrzymałych etykiet do różnych zastosowań.
– OKI, kontynuując rozwój firmy w segmencie rozwiązań do druku etykiet we własnym zakresie na żądanie, obserwuje zwiększony popyt na specjalistyczne nośniki — szczególnie pod względem trwałości. Staramy się pomóc klientom w pozyskiwaniu i tworzeniu wytrzymałych etykiet, które mogą być narażone na działanie różnych czynników, takich jak środki chemiczne, woda, ścieranie, itp. Syntetyczne, wytrzymałe nośniki oferowane przez Kernow Coatings dają znakomite efekty na drukarkach OKI i doskonale zaspokajają jakościowe wymagania klientów w różnych segmentach: od kosmetyków, poprzez paszporty dla roślin, etykiety na butelki od piwa, aż po wiele innych zastosowań. Dzięki temu firmy mogą drukować na żądanie i we własnym zakresie szeroką gamę różnych etykiet – mówi Rob Brown, dyrektor ds. rozwoju Pro Series w OKI na region EMEA.
– Firma Baker Materials doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest możliwość szybkiego i łatwego pozyskiwania nośników w formacie „gotowym do druku”. Dlatego ma w swoim asortymencie materiały Kernow zatwierdzone do użytku w drukarkach OKI z serii Pro10xx. Dzięki imponującemu doświadczeniu i obiektom najwyższej klasy Bakers oferuje szeroki zakres formatów nośników gotowych do użycia na drukarkach etykiet OKI z serii Pro10 drukujących z roli na rolę” – dodaje Rob Brown.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.