PANASONIC URUCHAMIA BIZTALK – PLATFORMĘ ONLINE DO WYMIANY WIEDZY
Panasonic uruchomił bezpłatną platformę internetową dla firm, aby wesprzeć je w pogłębianiu wiedzy i wymianie informacji w nowej rzeczywistości pracy. BizTalk to miejsce do cyfrowych rozmów, webinarów, szkoleń oraz sesji Q&A z ekspertami i partnerami firmy Panasonic wszystkich dywizji firmy.
Na platformie będą poruszane zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa, produkcji video, komunikacji biznesowej, rozwiązań wizualnych, medycznych oraz pracy z urządzeniami przenośnymi takimi jak komputery czy tablety.
Wraz z dostosowywaniem się przedsiębiorstw do nowego wymiaru środowiska pracy zniknęły nasze tradycyjne metody uczenia się i dzielenia doświadczeniami, takie jak szkolenia i konferencje na żywo, ale nasze wyzwania branżowe i biznesowe pozostają bez zmian. W związku z tym Panasonic koncentruje się na zapewnieniu swoim klientom i partnerom kompleksowego środowiska online tworzącego platformę do dzielenia się wiedzą i doświadczeniami oraz poznawania najnowszych trendów i rozwiązań technologicznych. BizTalk będzie się szybko rozwijał w ciągu najbliższych miesięcy i zachęcam firmy, partnerów i media do udziału w nim, skomentował Jan Kämpfer, Dyrektor Marketingu Panasonic System Communications Company Europe.
Więcej informacji na temat najbliższych sesji oraz możliwość rejestracji znajduje się na stronie internetowej Panasonic BizTalk.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.