Komunikaty PR

Panasonic wybiera system SFA/RSE aby zwiększać skuteczność merchandisingu

2020-02-17  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartłomiej Łaciński
eLeader Sp. z o.o.

ul. Nałęczowska 16
20-701 Lublin
bartlomiej.lacinski|eleader.biz| |bartlomiej.lacinski|eleader.biz
+48 81 536 96 90 (wew. 418)
www.eleader.biz

Panasonic, producent szerokiej gamy sprzętu elektronicznego – od AGD poprzez hi-fi i video po drobną elektronikę użytkową, poszukiwał rozwiązania, które pomoże w utrzymywaniu jakości sprzedaży prowadzonej w sieciach handlowych. Dla przedstawicieli realizujących procesy związane z merchandisingiem oraz audytami Panasonic wybrał system SFA / RSE eLeader Mobile Visit.

Wymaganiem Panasonic było aby zamodelowane w systemie scenariusze wizyt merchandiserów Panasonic obejmowały wszystkie działania, które powinny zostać zrealizowane w punktach sprzedaży posegmentowanych według określonych kryteriów. Oprócz więc takich zadań, jak badanie obecności produktów (np. względem listingu właściwego dla danego segmentu) czy badanie zgodności ze standardem, należało zamodelować m.in. procesy kontroli materiałów POSM (marketingowych), zarówno tych związanych z produktami jak wobblery, jak i elementów wyposażenia stanowisk (czyli np. mebli, wysp, standów).


eLeader Mobile Visit upraszcza procesy merchandisingowe i kontrolingowe w sklepach oraz usprawnia komunikację merchandiserów z centralą. Ujęcie naszych procesów w przejrzystą i sprawnie działającą aplikację uwalnia pracowników od wielu niekomfortowych czynności związanych z gromadzeniem danych, a Key Account Managerom daje możliwość monitoringu i szybkiej reakcji na egzekucję ustaleń centralnych z kupcami – od listingów po akcje promocyjne. Na poziomie strategicznym pozwala optymalizować tzw. „trasówki” oraz zadania i czas wizyt w różnych typach sklepów. Wszystkie wyżej wymienione zastosowania pozwalają na optymalizację kosztów i przyczyniają się do wzrostu sprzedaży.

Marcin Ostachowski
Business Director Baltics Bulgaria Poland Romania
Panasonic Marketing Europe GmbH


Informacja o realizacji celów wytyczonych przedstawicielom przekazywana jest w formie raportów mobilnych, generowanych w ramach systemu. Dla kadry managerskiej informacje o efektywności merchandiserów (np. typu realizacja vs. target) dostępne są jako element systemu raportowego w aplikacji WEB, służącej do zarządzania całością.

W celu bardziej komfortowej pracy z aplikacją jej interfejs został uspójniony z systemem identyfikacji wizualnej Panasonic – poprzez branding tapet i ekranu logowania pracownicy odbierają aplikację jako bardziej przyjazną, związaną z marką, dla której wykonują zadania. Aplikacja mobilna umożliwia również obsługę pewnych procesów kadrowych, takich jak nieobecności (zwolnienia, urlopy).

W ramach swoich zadań pracownicy mobilni Panasonic wykorzystują zdjęcia jako dokumentację przeprowadzanych działań na własnych  i należących do konkurencji produktach oraz materiałach POSM. Tę samą funkcjonalność wykorzystują audytorzy przeprowadzający kontrolę jakości pracy i schludności stanowiska pracy merchandiserów.


Dodatkowe informacje o eLeader:

eLeader należy do czołówki dostawców rozwiązań Retail Store Execution wspierających realizację strategii sprzedażowej w terenie. Nieustannie rozwijane mobilne systemy SFA/FFM ze sztuczną inteligencją usprawniającą m.in. merchandising wizualny, doceniane są przez globalne ośrodki analityczne (np. Gartner, POI) i zostały wdrożone przez międzynarodowe koncerny w ponad 80 krajach.

Firma jest podstawą Grupy eLeader, która dostarcza również systemy bankowości mobilnej (Finanteq) oraz rozwiązania automatyzujące tworzenie aplikacji biznesowych (Productive24).

Więcej informacji na stronie: www.eleader.biz/pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: eLeader Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft Biuro prasowe
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą
IT i technologie TomTom i East View Geospatial łączą siły
2024-07-11 | 17:40

TomTom i East View Geospatial łączą siły

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, oraz East View Geospatial (EVG) ogłosili dziś współpracę w zakresie dostarczania globalnych danych mapowych dla
IT i technologie AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC
2024-07-11 | 13:00

AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC

Przenosząc produkcję swoich spersonalizowanych płytek nośnych AI do własnych zakładów, firma Auvidea potrzebowała zaufanego partnera, który mógłby dostarczyć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.