Komunikaty PR

Panasonic wybiera system SFA/RSE aby zwiększać skuteczność merchandisingu

2020-02-17  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartłomiej Łaciński
eLeader Sp. z o.o.

ul. Nałęczowska 16
20-701 Lublin
bartlomiej.lacinski|eleader.biz| |bartlomiej.lacinski|eleader.biz
+48 81 536 96 90 (wew. 418)
www.eleader.biz

Panasonic, producent szerokiej gamy sprzętu elektronicznego – od AGD poprzez hi-fi i video po drobną elektronikę użytkową, poszukiwał rozwiązania, które pomoże w utrzymywaniu jakości sprzedaży prowadzonej w sieciach handlowych. Dla przedstawicieli realizujących procesy związane z merchandisingiem oraz audytami Panasonic wybrał system SFA / RSE eLeader Mobile Visit.

Wymaganiem Panasonic było aby zamodelowane w systemie scenariusze wizyt merchandiserów Panasonic obejmowały wszystkie działania, które powinny zostać zrealizowane w punktach sprzedaży posegmentowanych według określonych kryteriów. Oprócz więc takich zadań, jak badanie obecności produktów (np. względem listingu właściwego dla danego segmentu) czy badanie zgodności ze standardem, należało zamodelować m.in. procesy kontroli materiałów POSM (marketingowych), zarówno tych związanych z produktami jak wobblery, jak i elementów wyposażenia stanowisk (czyli np. mebli, wysp, standów).


eLeader Mobile Visit upraszcza procesy merchandisingowe i kontrolingowe w sklepach oraz usprawnia komunikację merchandiserów z centralą. Ujęcie naszych procesów w przejrzystą i sprawnie działającą aplikację uwalnia pracowników od wielu niekomfortowych czynności związanych z gromadzeniem danych, a Key Account Managerom daje możliwość monitoringu i szybkiej reakcji na egzekucję ustaleń centralnych z kupcami – od listingów po akcje promocyjne. Na poziomie strategicznym pozwala optymalizować tzw. „trasówki” oraz zadania i czas wizyt w różnych typach sklepów. Wszystkie wyżej wymienione zastosowania pozwalają na optymalizację kosztów i przyczyniają się do wzrostu sprzedaży.

Marcin Ostachowski
Business Director Baltics Bulgaria Poland Romania
Panasonic Marketing Europe GmbH


Informacja o realizacji celów wytyczonych przedstawicielom przekazywana jest w formie raportów mobilnych, generowanych w ramach systemu. Dla kadry managerskiej informacje o efektywności merchandiserów (np. typu realizacja vs. target) dostępne są jako element systemu raportowego w aplikacji WEB, służącej do zarządzania całością.

W celu bardziej komfortowej pracy z aplikacją jej interfejs został uspójniony z systemem identyfikacji wizualnej Panasonic – poprzez branding tapet i ekranu logowania pracownicy odbierają aplikację jako bardziej przyjazną, związaną z marką, dla której wykonują zadania. Aplikacja mobilna umożliwia również obsługę pewnych procesów kadrowych, takich jak nieobecności (zwolnienia, urlopy).

W ramach swoich zadań pracownicy mobilni Panasonic wykorzystują zdjęcia jako dokumentację przeprowadzanych działań na własnych  i należących do konkurencji produktach oraz materiałach POSM. Tę samą funkcjonalność wykorzystują audytorzy przeprowadzający kontrolę jakości pracy i schludności stanowiska pracy merchandiserów.


Dodatkowe informacje o eLeader:

eLeader należy do czołówki dostawców rozwiązań Retail Store Execution wspierających realizację strategii sprzedażowej w terenie. Nieustannie rozwijane mobilne systemy SFA/FFM ze sztuczną inteligencją usprawniającą m.in. merchandising wizualny, doceniane są przez globalne ośrodki analityczne (np. Gartner, POI) i zostały wdrożone przez międzynarodowe koncerny w ponad 80 krajach.

Firma jest podstawą Grupy eLeader, która dostarcza również systemy bankowości mobilnej (Finanteq) oraz rozwiązania automatyzujące tworzenie aplikacji biznesowych (Productive24).

Więcej informacji na stronie: www.eleader.biz/pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: eLeader Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Bankowość

Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.

Prawo

Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.