Pierwsza polska chmurowa kontrola dostępu impero 360 – nowość w ofercie UNICAR
Marka UNICARD, lider w branży systemów bezpieczeństwa, poszerzyła asortyment o nowy autorski produkt – system kontroli dostępu impero 360 oparty o technologię chmurową. To pierwsze tego typu rozwiązanie zaprojektowane w Polsce.
impero 360 to nowoczesna, skalowalna platforma do zarządzania ruchem pracowników, która pozwala ograniczyć dostęp do budynku czy pomieszczeń wyłącznie dla osób upoważnionych. System działa w oparciu o chmurę Microsoft Azure o wysokich standardach bezpieczeństwa, z której korzystają takie marki jak Nokia, Audi czy Bosch.
impero 360 dystrybuowane jest w ramach usługi ACaaS (Access Control as a Service), dzięki czemu użytkownicy płacą comiesięczną opłatę abonamentową, uzależnioną m.in. od liczby pracowników czy wykorzystywanych modułów. Systemy chmurowej kontroli dostępu z powodzeniem działają już na całym świecie, a firmy decydują się na nie ze względu na wyższe bezpieczeństwo, zalety SaaS oraz optymalizację kosztów.
impero 360 to efekt intensywnej, ponad dwuletniej pracy wielu ekspertów. Nasz cel jest prosty – chcemy oferować klientom nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie, które spełnia wszelkie normy bezpieczeństwa. Jestem ogromnie dumny z tego, jak działa impero 360, a dalsze plany rozwojowe są ambitne – w najbliższym czasie pojawią się kolejne moduły i funkcje – komentuje Tomasz Bednarski, Prezes zarządu UNICARD SA.
impero 360 umożliwia m.in.:
- szybkie i oszczędne wdrożenie – bez konieczności zakupu serwera czy środowiska IT;
- zdalne zarządzanie systemem z dowolnego miejsca i o każdej porze;
- nadawanie uprawnień pracownikom oraz gościom,
- dostęp kartowy, jak i za pomocą urządzenia mobilnego;
- tworzenie dynamicznych raportów czy spersonalizowanych profili uprawnień;
- rozbudowę o kolejne urządzenia,
- integracje z zewnętrznymi aplikacjami dzięki otwartemu API.
Rozwiązanie zostało wdrożone we wszystkich oddziałach firmy UNICARD, jak i dla klienta z branży przemysłowej, gdzie impero 360 obsługuje kilka tysięcy pracowników. Więcej informacji o aplikacji: https://www.impero360.cloud/
Firma UNICARD zaprasza także na bezpłatny webinar Kontrola dostępu w chmurze od A do Z – poznaj rozwiązanie przyszłości!, który odbędzie się 19 maja o godzinie 10:00. Podczas spotkania eksperci opowiedzą m.in. o zaletach systemów chmurowych czy najważniejszych modułach impero 360.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.