Poznaj Lift, nową wertykalną i ergonomiczną mysz Logitech dla biznesu


Joanna Katyńska
Wec Communication
Jasnogórska
31-358 Kraków
biuro|wec24.pl| |biuro|wec24.pl
535954279
https://wec24.pl/
Bezprzewodowa, zaprojektowana z myślą o mniejszych dłoniach i całodziennym komforcie podczas pracy. Dostępna w trzech pięknych kolorach oraz w wersji dla leworęcznych.
Firma Logitech zaprezentowała wertykalną, ergonomiczną mysz Lift - bezprzewodową, zaprojektowaną z myślą o całodziennej wygodzie pracy przy biurku. Wspaniała, naturalnie wyprofilowana konstrukcja pasuje do małych i średnich dłoni. Jest dostępna w trzech pięknych wersjach kolorystycznych: różowej, białej i grafitowej. Kolor grafitowy jest również dostępny w wersji dla leworęcznych w Ameryce Północnej i Europie.
Logitech rozwija serię produktów Ergo
Lift to najnowszy dodatek do serii Ergo firmy Logitech. Została starannie opracowana z uwzględnieniem uwag zgłoszonych przez użytkowników biorących udział w kilku rundach testów odbywających w laboratorium Logitech Ergo Lab oraz po uzyskaniu aprobaty czołowych instytucji zajmujących się ergonomią.
Ta wyjątkowa mysz łączy w kompaktowej obudowie szereg korzyści i najnowocześniejszych funkcji zwiększających wydajność, a miękki gumowany uchwyt myszy i przytulna podpórka pod kciuk gwarantują wygodę mniejszym dłoniom podczas wielogodzinnej pracy. Nachylenie pod kątem 57 stopni zapewnia użytkownikom prawo- i leworęcznym relaksujący chwyt i odciąża nadgarstek, przez co przedramię przyjmuje bardziej naturalną pozycję. Ciche magnetyczne kółko SmartWheel zapewnia szybkość i precyzję, umożliwiając precyzyjną edycję tekstu linia po linii lub szybkie przewijanie długich dokumentów. Lift można błyskawicznie połączyć bezprzewodowo z systemami operacyjnymi Windows, macOS, Linux, Chrome OS, iPadOS i Android za pomocą technologii Bluetooth® Low Energy lub bezpiecznego odbiornika Logi Bolt USB. Dzięki aplikacji Logitech Flow możesz zachować koncentrację przez cały dzień i bez wysiłku zarządzać pracą na maksymalnie 3 urządzeniach z wieloma systemami operacyjnymi.
Odpowiedzialny wybór biznesowy — plastik z recyklingu i opakowanie z papieru
Podczas konstruowania Lift Logitech wziął pod uwagę zrównoważony rozwój. Lift sprawia, że jest to wybór, z którym możesz się dobrze czuć. W firmie Logitech produkty są projektowane z myślą o zapewnieniu użytkownikom doskonałych wrażeń i zminimalizowaniu negatywnego wpływu na środowisko, dlatego część plastikowych części myszy Lift jest wykonana z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu (PCR) - 70% w przypadku grafitu i 54% w przypadku różu i bieli. Program PCR firmy Logitech wzmacnia zaangażowanie marki w projektowanie z myślą o zrównoważonym rozwoju i gwarantuje, że tworzywa sztuczne w elektronice użytkowej wycofanej z eksploatacji otrzymają drugie życie. Obecne inicjatywy zmierzające do zwiększenia tego zaangażowania oznaczają, że około 65% elementów myszy i klawiatur z głównej oferty firmy Logitech zawiera określony poziom plastiku PCR, a nowe produkty będą w miarę możliwości wykonane z maksymalnym wykorzystaniem plastiku tego typu. Wszystkie produkty firmy Logitech, w tym Lift, mają certyfikat neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla. Kupując produkt firmy Logitech, masz świadomość, że ślad węglowy tego produktu został zredukowany do zera dzięki wspieraniu natury, odnawialnych źródeł energii i społeczności, które mają wpływ na klimat i redukują emisję dwutlenku węgla.
Mysz Lift w wersji biznesowej posiada papierowe opakowanie, które nie zawiera elementów plastikowych, dzięki czemu w całości podlega procesowi recyklingu.
Ceny i dostępność
Mysz Lift Vertical Ergonomic Mouse będzie dostępna w kwietniu 2022 r. na stronie Logitech.com. Przewidywana cena detaliczna myszy Lift Vertical Ergonomic Mouse wynosi 349 zł. Mysz Lift for Business będzie również dostępna w sprzedaży na całym świecie. Aby uzyskać dodatkowe informacje skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą lub odwiedź stronę Logitech.com/workdesk.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.