Premiera: Cooler Master MasterBox TD500 Mesh V2 - gamingowa obudowa w nowej, ule
Firma Cooler Master zaprezentowała właśnie nową wersję obudowy MasterBox TD500. Model Mesh V2 odznacza się przede wszystkim efektowną i praktyczną siatką FineMesh z konturem 3D, która powinna zapewnić wysoki przepływ powietrza i ochronę przed kurzem.
Obudowa Cooler Master MasterBox TD500 Mesh V2 cechuje się sporą pojemnością - w jej wnętrzu zmieszczą się nie tylko typowe płyty główne w formacie ITX, m-ATX czy ATX, lecz także niektóre platformy E-ATX (o wymiarach do 12" x 10,7"). O odpowiednią wentylację mają zadbać m.in. trzy fabrycznie zainstalowane rotory CF120 ARGB.
Na wyróżnienie zasługuje też górny panel I/O, który dzięki obsłudze standardu USB Gen 2 Typu-C ma zapewnić uniwersalną transmisję danych. Producent chwali się również dołączonym kontrolerem hubem ARGB/FAN, który ma umożliwić zarządzenie podświetleniem elementów niezależnie od konfiguracji sprzętowej i jednocześnie oferuje dodatkowe cztery gniazda wentylatorów.
Nowy model MasterBox TD500 Mesh V2 pozwala na bezproblemowy demontaż górnego panelu. Rozwiązanie to pozwoli uzyskać szybszy dostęp podczas montażu komponentów. Podobne właściwości ma boczny panel ze szkła hartowanego, którego obsługa nie wymaga dodatkowych narzędzi.
Ponadto obudowa wyróżnia się zdejmowalną pokrywą dolnej zabudowy, która pozwoli wyeksponować zasilacz. W środku można zamontować w sumie do siedmiu wentylatorów o średnicy 120 mm, a także górny radiator 360 mm. Entuzjaści mogą mieć więc spore opcje konfiguracji obudowy.
Obudowa Cooler Master MasterBox TD500 Mesh V2 niebawem powinna trafić do polskich sklepów. Jej cena sugerowana to 109,99€. Produkt dostępny będzie w czarnej oraz białej wersji kolorystycznej.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.