Komunikaty PR

Red Hat wprowadza rozwiązanie Ansible Automation Platform on Google Cloud

2023-02-24  |  10:33
Biuro prasowe

Red Hat Inc., największy na świecie dostawca rozwiązań open source, poinformował o udostępnieniu produktu Red Hat Ansible Automation Platform on Google Cloud – elastycznego rozwiązania do automatyzacji infrastruktur informatycznych, które obejmuje obszar od chmury poprzez centrum przetwarzania danych po brzeg sieci. Rozwiązanie to jest proste w obsłudze i nie wymaga od użytkowników dodatkowych umiejętności. Ansible Automation Platform on Google Cloud ułatwia informatykom dostęp do znanej im już znakomitej platformy automatyzacji infrastruktur informatycznych, zintegrowanej z używanymi przez nich procesami. Umożliwia im szybsze rozpoczęcie automatyzacji na dużą skalę w całym ekosystemie informatycznym.

 

Jak wynika z raportu firmy IDC1, „w celu uproszczenia procesów i obniżenia kosztów szkolenia w zakresie obsługi środowisk wielochmurowych działy informatyczne szukają rozwiązań, które umożliwią im automatyzację opartą o zasadę „naucz się raz – stosuj wszędzie”. Udziały w rynku będą zwiększać ci dostawcy, którzy oferują infrastrukturę jako kod, aby udostępniać zasoby w chmurze w ścisłym powiązaniu z automatyzacją” .

 

Zarządzanie wieloma chmurami jest coraz bardziej złożone, z czym często wiąże się brak wykwalifikowanego personelu. Firmy potrzebują więc technologii, które są elastyczne i innowacyjne, a równocześnie umożliwiają maksymalne wykorzystanie dostępnych zasobów i kwalifikacji. Ansible Automation Platform zapewnia krytyczną infrastrukturę, która umożliwia wdrażanie bardziej skalowalnych rozwiązań do automatyzacji, opartych na natywnej architekturze chmurowej. Pomaga to w zwiększeniu roli automatyzacji w całym dziale informatycznym oraz obniżeniu barier, które dotychczas nie pozwalały na stosowanie takich technologii. Odciąża również informatyków, dzięki czemu mogą oni generować większe korzyści dla firmy. Ta nowa platforma jest dostępna w serwisie Google Cloud Marketplace, co ułatwia użytkownikom szybki dostęp do prostych w obsłudze i zoptymalizowanych pod kątem chmury rozwiązań do automatyzacji, gotowych do użycia natychmiast po zainstalowaniu.

 

To rozwiązanie Red Hat, zarządzane samodzielnie przez użytkowników, firmy mogą instalować bezpośrednio z serwisu Google Cloud Marketplace, aby szybko rozpocząć automatyzację procesów zarządzania swoimi zasobami w chmurze Google Cloud. Dzięki rozwiązaniu Ansible Automation Platform użytkownicy serwisu Google Cloud mogą uzyskać dostęp do wstępnie zintegrowanych usług, które są im już znane, takich jak chmura Google Virtual Private Cloud, grupy bezpieczeństwa, moduły równoważące obciążenie, Google Compute i grupy instancji. Ułatwi im to wdrożenie automatyzacji i zarządzanie nią. Należności za korzystanie z rozwiązania Ansible Automation Platform klienci mogą rozliczać za pomocą zintegrowanych narzędzi bądź w ramach zawartych wcześniej umów z Google dotyczących zadeklarowanych wydatków.

 

Pakiety treści dostępnych w chmurze, takie jak Red Hat Ansible Certified Content Collection for Google Cloud, pomagają w automatyzacji procesów w środowisku informatycznym i całej firmie. Zapewniają bardziej efektywne sposoby tworzenia i udostępniania treści oraz zarządzania nimi, z możliwością bezpiecznego korzystania z nich w dowolnym miejscu i czasie. Informatycy mogą zintegrować procesy automatyzacji z procesami używanymi już w przedsiębiorstwie oraz procedurami nadzoru na dużą skalę, w sposób dostosowany do potrzeb. Dzięki temu wszystkie procesy automatyzacji w chmurze są spójne.

 

Firma Red Hat dąży do zapewnienia klientom jak największego wyboru. Rozwiązanie Ansible Automation Platform on Google Cloud Marketplace rozszerza ten wybór na chmurę hybrydową. Klienci mogą teraz łatwiej kupować i wdrażać rozwiązania Red Hat w chmurach największych dostawców. Wdrażając rozwiązania Red Hat Enterprise Linux, Red Hat Enterprise Linux for SAP i Red Hat OpenShift w serwisie Google Cloud Marketplace, klienci i partnerzy mogą korzystać z rozwiązań Red Hat w sposób najlepiej dopasowany do swoich potrzeb informatycznych i biznesowych.

 

Dostępność

Rozwiązanie Red Hat Ansible Automation Platform, zarządzane samodzielnie przez użytkownika, jest teraz dostępne bezpośrednio dla klientów w serwisie Google Cloud Marketplace.

 

Cytaty

Thomas Anderson, wiceprezes działu rozwiązań Ansible, Red Hat

„Przedsiębiorstwa, które rozwijają się i skalują swoją infrastrukturę, chcą mieć możliwość wyboru środowisk informatycznych, zachowując jednocześnie ich spójność. Kombinacja właściwych platform i usług z odpowiednią chmurą umożliwia utworzenie połączonego ekosystemu chmurowego, który pomaga firmie w osiąganiu sukcesów na rynku. Zapewniamy naszym klientom większy wybór, elastyczność i łatwość obsługi. Umożliwiamy im wdrażanie rozwiązań w chmurze hybrydowej, praktycznie w każdym chmurowym modelu operacyjnym przedsiębiorstwa. Spoiwem, które łączy wszystkie te usługi, jest automatyzacja. Ansible Automation Platform to znakomite rozwiązanie, które dzięki swojej innowacyjności i skalowalności zapewnia spójność w całej chmurze”.

 

Dai Vu, dyrektor zarządzający działu ds. rozwiązania Marketplace i programów ISV GTM, Google Cloud

„Google Cloud Marketplace znacznie upraszcza wdrażanie platformy Ansible w środowisku Google Cloud. Umożliwia klientom integrację procesów rozliczeniowych i funkcji zarządzania oraz szybszy dostęp do infrastruktury Google Cloud w celu realizacji projektów z zakresu automatyzacji”.

 

Jevin Jensen, wiceprezes ds. inteligentnych środowisk CloudOps, IDC

„Przedsiębiorstwa inwestują coraz więcej w automatyzację swoich infrastruktur chmurowych. Z powodu niepewnej sytuacji geopolitycznej i rosnącej inflacji muszą oszczędnie gospodarować swoimi budżetami informatycznymi. Szukają więc narzędzi, które pomogą im w utrzymaniu konkurencyjności, obniżeniu kosztów i przynoszeniu korzyści klientom”.1

 

1IDC, Worldwide Intelligent CloudOps Software Forecast, 2022–2026, Doc #US46366421, July 2022

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.