Ricoh na RemaDays 2020
Podczas tegorocznej edycji RemaDays Ricoh zaprezentuje swój flagowy system produkcyjny Pro™ C7200x z 5. stacją na kolor specjalny oraz najnowszy ploter lateksowy Pro™ L5160. Na stoisku firmy (hala F, stoisko M25) będzie można zobaczyć m.in. niestandardowe aplikacje wykorzystujące tonery specjalne: neon żółty, neon różowy, clear i biały oraz widoczny tylko pod światłem UBV. Wydruki będą realizowane m.in. na papierach dostarczonych przez Antalis Poland.
Ricoh Pro™ C7200x
Urządzenia z serii Pro™ C7200 pozwalają na druk na szerokiej gamie mediów, w tym na papierach powlekanych, teksturowanych, samokopiujących o gramaturze od 52 do 360 g/m². Obsługują również druk dwustronny na nośnikach o długości do 700 mm i druk jednostronny na nośnikach o długości do 1260 mm.
Główne cechy:
- 5.stacja na toner specjalny - neon żółty, neon różowy, niewidzialny czerwony, clear, biały
- Druk dwustronny 330 x 700
- Automatyczna registracja i kalibracja kolorystyczna
- Druk białym tonerem w jednym przejściu
Ricoh Pro™ L5160
Ricoh Pro™ L5160 wyróżnia najwyższa prędkość druku w swojej klasie, niska temperatura utrwalania oraz możliwość obsługi szerokiej gamy mediów. Urządzenia z tej serii pracują z wykorzystaniem ekologicznych i wytrzymałych atramentów lateksowych, które są odpowiednie do zastosowań zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Odporność na działanie światła i wody sprawia, że wydruki nie blakną i zachowują swoją trwałość w stopniu porównywalnym do wydruków wyprodukowanych na urządzeniach eko-solwentowych.
Główne cechy:
- Niska temperatura utrwalania
- Głowice Ricoh Gen5
- Druk z prędkością 46,7 m²/h (outdoor), 25 m²/h (indoor)
- Automatyczny system kalibracji i czyszczenia

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.