Rozpoczęła się produkcja Age of Sigmar od Carbon Studia
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Carbon Studio, notowany na NewConnect producent gier i aplikacji VR (wirtualna rzeczywistość), 10 stycznia zakończył pre-produkcję gry premium (AAA) z gatunku VR fantasy, osadzonej w uniwersum Warhammer: Age of Sigmar. To efekt podpisanej we wrześniu 2019 roku umowy z Games Workshop, globalnym wydawcą gier bitewnych i miniaturek fantasy. Faza produkcji gry przeznaczonej na wszystkie główne platformy VR rozpoczęła się już w tym tygodniu.
Spółka zakończyła główne prace koncepcyjno-projektowe we współpracy z brytyjskim partnerem. W tym tygodniu Carbon Studio przekazała finalny projekt scenariusza gry do Games Workshop. Tym samym spółka rozpoczęła etap produkcji.
- Games Workshop bardzo aktywnie angażuje się we współpracę nad naszym wspólnym projektem. W ramach prac nad grą działamy ze specjalnym zespołem dedykowanym dla Carbon Studio. Niezwykła popularność uniwersum Warhammer, bardzo duża i aktywna społeczność skupiona wokół tego świata oraz zaangażowanie zespołu Games Workshop sprawiają, że jest to dla nas niezwykle cenne przedsięwzięcie. Z przyjemnością więc komunikujemy, że przeszliśmy do fazy produkcyjnej największego tytułu w naszej historii, osadzonego w technologii wirtualnej rzeczywistości. – informuje Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio.
Games Workshop od wielu lat wytwarza najlepsze miniaturki fantasy na świecie – projektuje, tworzy, sprzedaje i dystrybuuje całą gamę gier, figurek wojowników, książek i zestawów modeli Warhammer: Age of Sigmar i Warhammer. 40 000 poprzez sieć i poprzez ponad 500 sklepów firmowych (w tym w Polsce), sklep online www.games-workshop.com oraz niezależne kanały sprzedaży w ponad 50 krajach na całym świecie. Wartość rynkowa brytyjskiej firmy notowanej na giełdzie w Londynie wynosi obecnie ponad 2 mld GBP.
Jednym z założeń projektowych studia oraz głównym celem podjęcia w maju 2019 roku emisji akcji spółki, była produkcja nowej gry z gatunku VR Fantasy. Uniwersum Warhammer: Age of Sigmar oparta jest na globalnej marce, ikonie wśród gier w świecie fantasy, stworzonej przez wydawcę miniaturek i gier bitewnych – Games Workshop.
Na realizację projektu Carbon Studio przeznaczyło 2,1 mln zł, z czego 1,8 mln zł pochodziło z emisji akcji. – Równolegle z planowaniem produkcji Age of Sigmar prowadzimy także działania marketingowe i promocyjne naszej działalności oraz pracujemy nad stworzeniem samodzielnej produkcji The Wizards – Dark Times, która pierwotnie miała być dodatkiem podstawowej wersji The Wizards. – informuje Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio. W nowej odsłonie przywoływanie czarów opierać się będzie na intuicyjnym systemie rzucania zaklęć za pomocą gestów rąk. Gracze dostrzegą także inne spojrzenie na świat fantasy. Na realizację projektu spółka przeznaczyła ok. 0,5 mln zł. Część kwoty pochodzi z emisji akcji spółki. Pozostała część budżetu zostanie sfinansowana z bieżącej działalności firmy. Nowa produkcja trafi do sprzedaży w pierwszej połowie 2020 roku.
W czerwcu 2019 roku miała miejsce premiera tytułu The Wizards dostępna na goglach Oculus Quest. Debiut tytułu w tym wydaniu został bardzo pozytywnie odebrany na rynku VR-owym. W kilka godzin po udostępnieniu gry na Oculus Quest spółka odzyskała wszystkie środki, zainwestowane w porting (dostosowanie technologiczne gry do wymagań konkretnej platformy oraz pełen całościowy proces wydania gry).

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.