Komunikaty PR

Salesforce: darmowe szkolenia z AI i certyfikaty dla wszystkich chętnych!

2024-10-02  |  13:24
Biuro prasowe

Salesforce ogłosił plan podnoszenia kwalifikacji wprowadzając program bezpłatnych szkoleń AI dla wszystkich chętnych. Firma będzie oferować swoje kursy premium z zakresu AI i certyfikaty ich ukończenia bezpłatnie. Będą one dostępne dla każdego za pośrednictwem internetowej platformy edukacyjnej Trailhead do końca 2025 roku. Aby wesprzeć te wysiłki, Salesforce otworzy także nowe przestrzenie w swojej siedzibie w San Francisco, w tym pop-up AI Center w celu możliwości prowadzenia stacjonarnych kursów szkoleniowych AI oraz dedykowane piętro dla pracowników, aby mogli doskonalić swoje umiejętności w zakresie narzędzi i agentów AI. Nowe inicjatywy Salesforce stanowią inwestycję o wartości ponad 50 milionów dolarów i stanowią wymierną pomoc w podnoszeniu kwalifikacji i rozwiązywaniu rosnącej luki w umiejętnościach AI.

Według badań Slack, pilna potrzeba włączenia narzędzi AI do operacji biznesowych wzrosła siedmiokrotnie w ciągu ostatnich sześciu miesięcy i jest obecnie największym zmartwieniem, wyższym niż inflacja czy szersza gospodarka. Jednak te same badania pokazują, że ponad dwie trzecie pracowników nie korzystało jeszcze z tej technologii w pracy - a tylko 15% pracowników zdecydowanie zgadza się ze stwierdzeniem, że ma wykształcenie i przeszkolenie niezbędne do skutecznego korzystania ze sztucznej inteligencji.

Rozszerzanie dostępu do szkoleń AI

Salesforce pomógł już setkom tysięcy profesjonalistów rozwinąć umiejętności techniczne poprzez wysokiej jakości szkolenia prowadzone przez doświadczonych instruktorów. Przyznawane certyfikaty  wzbogacają CV i ułatwiają znalezienie pracy. Firma ma nadzieję dotrzeć do przynajmniej 100 000 nowych osób ze swoją ofertą darmowych szkoleń.

Oprócz treści premium, Trailhead niedawno rozszerzył swoje bezpłatne kursy online i oferuje szkolenia w zakresie umiejętności związanych ze sztuczną inteligencją, w tym podstawy sztucznej inteligencji, etyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji i inne. Od czerwca 2023 r. pracownicy, osoby poszukujące pracy i osoby uczące się zdobyły ponad 2,6 miliona certyfikatów AI!

Tworzenie przestrzeni do przekwalifikowania pracowników dzięki praktycznym szkoleniom z zakresu sztucznej inteligencji

Salesforce zaczął także udostępniać przestrzenie szkoleniowe AI w swoich biurach na całym świecie. W czerwcu firma otworzyła swoje pierwsze centrum AI w Londynie, a w 2025 r. zaprezentuje nowe centrum AI typu pop-up w swojej siedzibie głównej w San Francisco, z planami uruchomienia dodatkowych centrów szkoleniowych w kluczowych ośrodkach na całym świecie, takich jak Chicago, Tokio i Sydney. Te fizyczne przestrzenie będą oferować stacjonarne kursy oferowane przez Trailhead, a także gromadzić ekspertów branżowych, partnerów i klientów, aby rozwijać innowacje w zakresie sztucznej inteligencji, dając jeszcze większe możliwości podnoszenia kwalifikacji.

Podnoszenie kwalifikacji 72 000 pracowników przy użyciu zaufanej sztucznej inteligencji

 

Salesforce nieustająco pomaga w podnoszeniu kwalifikacji swoich 72 000 pracowników, wprowadzając dni nauki AI, aby zapewnić w ten sposób swoim pracownikom czas na praktyczne zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami AI. Innowacje te obejmują np. Agentforce - przełomowy pakiet autonomicznych agentów AI, którzy wspomagają pracowników i obsługują zadania w zakresie usług, sprzedaży, marketingu i handlu, zwiększając bezprecedensowo wydajność i zadowolenie klientów.

Do tej pory firma wdrożyła ponad 100 narzędzi i technologii opartych na sztucznej inteligencji, aby pomóc swoim pracownikom skupić się na bardziej znaczącej pracy, a nie na codziennych, powtarzalnych zdaniach. Obecnie pracownicy korzystają z Trailhead, aby zrozumieć, jak korzystać ze sztucznej inteligencji i agentów w swojej pracy. Ponadto, jako klient zero dla własnych produktów, Salesforce ma tysiące pracowników korzystających z zaufanych agentów Agentforce do automatyzacji powtarzalnych zadań oraz inteligentniejszej i szybszej pracy. Od czasu uruchomienia Slack AI w lutym - który wykorzystuje interfejs konwersacyjny do znajdowania odpowiedzi, podsumowywania informacji i pobudzania pomysłów - pracownicy Salesforce zaoszczędzili prawie 3 miliony godzin pracy.

Podobnie jak w przypadku innych rewolucji technologicznych, sztuczna inteligencja zmieni sposób, w jaki pracujemy, tworząc nowe miejsca pracy i możliwości - to już się dzieje. Naszym obowiązkiem jako pracodawców jest zapewnienie możliwości szkolenia, aby zapewnić pracownikom umiejętności potrzebne do odniesienia sukcesu w tych rolach” - powiedziała Nathalie Scardino, prezes i dyrektor ds. zasobów ludzkich w Salesforce. „Salesforce zawsze był platformą do zmian, a opierając się na naszych wartościach, wykorzystujemy całą moc Salesforce - od naszej technologii, przez nasze przestrzenie, po naszych ludzi - aby przyciągnąć wszystkich”.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.