Salesforce przedstawia Agentforce – to, czym powinna być sztuczna inteligencja
Salesforce (NYSE: CRM), nr 1 na świecie w dziedzinie AI CRM, zaprezentował Agentforce - przełomowy pakiet autonomicznych agentów AI, którzy wspomagają pracowników i obsługują zadania w zakresie usług, sprzedaży, marketingu i handlu, zwiększając bezprecedensowo wydajność i zadowolenie klientów. Agentforce umożliwia firmom skalowanie siły roboczej na żądanie za pomocą kilku kliknięć. Nieograniczona cyfrowa siła robocza agentów AI Agentforce może analizować dane, podejmować decyzje i działania w zakresie zadań takich, jak odpowiadanie na zapytania dotyczące obsługi klienta, kwalifikowanie potencjalnych klientów i optymalizacja kampanii marketingowych. Dzięki Agentforce każda organizacja może łatwo tworzyć, dostosowywać i wdrażać własnych agentów do dowolnego zadania w dowolnej branży. Przyszłość sztucznej inteligencji to agenci.
"Agentforce reprezentuje trzecią falę sztucznej inteligencji – przechodząc od copilotów, do nowej ery wysoce precyzyjnych, inteligentnych agentów o niskim poziomie halucynacji, którzy aktywnie zwiększają sukces klienta. W przeciwieństwie do innych platform, Agentforce to rewolucyjne i godne zaufania rozwiązanie, które płynnie integruje sztuczną inteligencję w każdym przepływie pracy, osadzając się w centrum podróży klienta. Oznacza to przewidywanie potrzeb, wzmacnianie relacji, napędzanie wzrostu i podejmowanie proaktywnych działań w każdym punkcie kontaktu" - powiedział Marc Benioff, prezes i dyrektor generalny Salesforce. "Podczas gdy inni wymagają samodzielnego tworzenia sztucznej inteligencji, Agentforce oferuje w pełni dostosowaną, gotową do użycia w przedsiębiorstwie platformę, zaprojektowaną z myślą o natychmiastowym działaniu i skalowalności. Z zaawansowanymi funkcjami bezpieczeństwa, zgodnością ze standardami branżowymi i niezrównaną elastycznością. Nasza wizja jest śmiała: do końca 2025 roku będziemy mieć miliard pracowników korzystających z Agentforce. Oto, czym powinna być sztuczna inteligencja".
W przeciwieństwie do przestarzałych copilotów i chatbotów, które polegają na ludzkich poleceniach i zmagają się ze złożonymi lub wieloetapowymi zadaniami, Agentforce oferuje nowy poziom zaawansowania, działając autonomicznie, pobierając odpowiednie dane na żądanie, budując plany działania dla dowolnego zadania i wykonując te plany bez konieczności ludzkiej ingerencji. Podobnie jak autonomiczny samochód, Agentforce wykorzystuje dane w czasie rzeczywistym, aby dostosować się do zmieniających się warunków i działa niezależnie w ramach niestandardowych barier organizacji, zapewniając, że każda interakcja z klientem jest świadoma, istotna i wartościowa. W razie potrzeby Agentforce płynnie przekazuje pracownikom podsumowanie interakcji, przegląd szczegółów dotyczących klienta i zalecenia dotyczące dalszych działań.
Liderzy branży, tacy jak OpenTable, Saks i Wiley, już teraz doświadczają transformacyjnej mocy Agentforce. Przykładowo, Agentforce pomaga organizacjom takim jak Wiley zapewnić klientom dynamiczną, konwersacyjną samoobsługę. Agentforce jest skonfigurowany tak, aby odpowiadać na pytania przy użyciu bazy wiedzy Wiley już wbudowanej w Salesforce, dzięki czemu może automatycznie rozwiązywać problemy z dostępem do konta. Zajmuje się również kwestiami rejestracji i płatności, kierując klientów do odpowiednich zasobów.
Dzięki Agentforce obsługującemu rutynowe zapytania, Wiley odnotował ponad 40% wzrost w rozwiązywaniu spraw, przewyższając swojego starego chatbota i dając swoim agentom więcej czasu na skupienie się na złożonych sprawach.
Dlaczego ma to znaczenie?
Według raportu Salesforce Trends in AI szacuje się, że 41% czasu pracowników poświęcane jest na powtarzalną pracę o niskim znaczeniu, a 65% pracowników biurowych uważa, że generatywna sztuczna inteligencja pozwoli im być bardziej kreatywnymi. Każda firma ma więcej zadań do wykonania, niż dostępnych zasobów do ich wykonania. W rezultacie wiele zadań pozostaje nierozwiązanych lub nieukończonych. Agentforce zapewnia ulgę przeciążonym zespołom dzięki możliwości skalowania wydajności na żądanie, dzięki czemu ludzie mogą skupić się na bardziej wymagających, wartościowych i strategicznych projektach. Przyszłość pracy to hybrydowa siła robocza złożona z ludzi i agentów, umożliwiająca firmom konkurowanie w ciągle zmieniającym się świecie.
Innowacyjność platformy Salesforce
Dane
Platforma Salesforce, której centralnym elementem jest Data Cloud, umożliwia Agentforce i każdej aplikacji Salesforce dostarczanie płynnych, opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań w każdym punkcie kontaktu. Data Cloud ujednolica i harmonizuje wszystkie dane klientów i metadane w systemach w czasie rzeczywistym, umożliwiając Agentforce działanie z pełnym kontekstem i precyzją. Data Cloud usprawnia dotychczasowe inwestycje wielu organizacji w jeziora danych, zapewniając funkcję "Zero Copy", która umożliwia klientom Salesforce łączenie ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych danych z systemów zewnętrznych bez konieczności ich kopiowania. Dzięki temu dane przedsiębiorstwa są szybko i łatwo pobierane przez Agentforce w celu analizy i działania.
AI
Całkowicie nowy Atlas Reasoning Engine to mózg Agentforce. Jest on zbudowany w oparciu o opatentowany system, zaprojektowany do symulowania ludzkiego sposobu myślenia i planowania. Mechanizm zaczyna od oceny zapytań użytkowników, udoskonalając je pod kątem jasności i trafności. Następnie pobiera najbardziej istotne dane i tworzy plan wykonania zadania. Proces ten następnie udoskonala plan, zapewniając, że jest on dokładny, odpowiedni i oparty na zaufanych danych. Ten proces rozumowania pozwala Agentforce na autonomiczne wnioskowanie, podejmowanie decyzji i wykonywanie zadań biznesowych, a wszystko to przy jednoczesnym dostarczaniu precyzyjnych i dokładnych wyników.
Automatyzacja
Agentforce płynnie integruje się z istniejącymi mechanizmami automatyzacji Salesforce, w tym z MuleSoft. Dzięki metodom Salesforce Flow, MuleSoft i Apex klienci mogą łatwo rozszerzyć funkcjonalność Agentforce poprzez wykorzystanie przepływów pracy i działań, które są już zbudowane i zoptymalizowane. Mogą również wykorzystać znane bloki konstrukcyjne do tworzenia nowych automatyzacji dla Agentforce. Niezależnie od tego czy chodzi o automatyzację złożonych procesów, czy o uruchamianie określonych działań w całym przedsiębiorstwie, Agentforce może wykonywać te automatyzacje bez wysiłku. Oznacza to, że organizacje mogą wykorzystać istniejące inwestycje w automatyzację, jednocześnie skalując swoje nowe możliwości, pozwalając Agentforce działać autonomicznie w zaufanej strukturze, zapewniając szybsze wyniki bez konieczności tworzenia nowych automatyzacji lub integracji od podstaw.
Więcej informacji o AI Agentforce (w języku angielskim) znajduje się pod tym linkiem: https://www.salesforce.com/news/press-releases/2024/09/12/agentforce-announcement/

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.