Komunikaty PR

Schneider Electric Championem w rankingu Canalys EMEA Channel Leadership Matrix

2023-01-19  |  08:30
  • Schneider Electric otrzymał tytuł Vendor Champion w corocznym rankingu Canalys dotyczącym liderów w zarządzaniu kanałami w regionie EMEA razem z dziewięcioma innymi dostawcami.
  • Status Champion przyznawany jest firmom, które osiągają najwyższy poziom w zarządzaniu kanałami i z roku na rok poprawiają swoje wyniki.
  • Status lidera przyznany jest za ciągłe doskonalenie programów partnerskich, wzrost bazy partnerów i przywództwo w zakresie praktyk zrównoważonego rozwoju.

 

Schneider Electric, lider w dziedzinie cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki, po raz czwarty z rzędu został uznany za Championa w rankingu Canalys Channel Leadership Matrix. Canalys, wiodąca na świecie organizacja badawcza zajmująca się kanałami IT, przyznała Schneider Electric tytuł EMEA Channel Leadership Champion za ciągłe doskonalenie programów partnerskich, 20-procentowy wzrost istniejącej bazy partnerów oraz przywództwo w zakresie praktyk zrównoważonego rozwoju.

Według Canalys nagrodzone firmy wykazały się w ostatnim roku najwyższym poziomem doskonałości w zarządzaniu kanałami, w porównaniu z konkurentami z branży, realizując jednocześnie trudne zadanie poprawy wyników rok do roku. Dostawcy byli oceniani zarówno przez partnerów w ramach Canalys Candefero Vendor Benchmark, jak i przez analityków Canalys. Schneider Electric otrzymał tytuł Championa, razem przedsiębiorstwami takimi jak Dell Technologies, HPE czy NetApp, będącymi strategicznymi partnerami firmy.

W czerwcu 2022 roku Schneider Electric uruchomił nową odsłonę programu partnerskiego mySchneider IT, by jeszcze lepiej wspierać partnerów kanału IT dzięki uproszczonej strukturze programu i zróżnicowanym specjalizacjom. Program udostępnia partnerom nową gamę narzędzi sprzedażowych, szkoleń i zasobów aktywizujących, oferując nowe korzyści dostosowane do każdej ze ścieżek specjalizacji.

Co więcej, główna oferta Schneider Electric w zakresie infrastruktury i rozwiązań edge computing, oferowana pod marką APC, jest przygotowana tak, aby pomagać partnerom i klientom w osiąganiu celów zrównoważonego rozwoju. Nowy program oferuje partnerom jasną strategię zrównoważonego rozwoju, dostarczając kluczowych wskazówek, jak zmniejszyć zużycie energii, emisję dwutlenku węgla i ilość odpadów, a także proponując nowy zestaw usług związanych ze zrównoważonym rozwojem.

Program partnerski Schneider Electric w nowej odsłonie jest jeszcze lepiej dostosowany do powstających modeli biznesowych partnerów oraz bardziej koncentruje się na rozwoju usług i oprogramowania, zapewniając nowym partnerom dostęp do najlepszych narzędzi projektowych. Dzięki tym działaniom Schneider Electric powiększył grono partnerów o 1/5 i to mimo trwających prac konsolidacyjnych w kanale.

Status Championa dla Schneider Electric jest odzwierciedleniem aktywności firmy w zakresie działań na rzecz partnerów handlowych i ciągłego doskonalenia programów, narzędzi i form zaangażowania –  mówi Alastair Edwards, główny analityk Canalys.Doceniliśmy siłę, z jaką Schneider Electric zarządza współpracą z partnerami, ale także oferowane przez firmę wsparcie techniczne. Schneider Electric aktywnie wspiera obsługę partnerów i przyczynia się do rozwoju oprogramowania.

Kolejnym ważnym czynnikiem wyróżniającym Schneider Electric jest nacisk na działania związane ze zrównoważonym rozwojem.

– Schneider Electric jest dobrze przygotowany do tego, aby pomagać swoim partnerom w prowadzeniu działań na rzecz zrównoważonego rozwoju – kontynuuje Edwards. – Obejmuje to tworzenie zestawu usług związanych ze zrównoważonym rozwojem, które partnerzy mogą oferować klientom końcowym, a także zapewnienie kroków, dzięki którym sami staną się bardziej zrównoważeni.

Cieszymy się, że czwarty rok z rzędu otrzymujemy tytuł Vendor Champion. Chciałbym wyrazić naszą wdzięczność zarówno partnerom, jak i analitykom, którzy nas wspierają – mówi David Terry,  wiceprezes ds. kanałów IT w Schneider Electric w Europie. – W 2023 roku zrównoważony rozwój będzie miał kluczowe znaczenie dla modeli biznesowych naszych partnerów. Schneider Electric zobowiązuje się do wspierania ich za pomocą narzędzi, audytów i ocen, a także szkoleń i rozwiązań, które umożliwią im zbudowanie zrównoważonego ekosystemu partnerskiego i pomogą ich klientom osiągnąć poziom zerowej emisji netto.

Candefero Vendor Benchmark to narzędzie internetowe, które przetwarza opinie partnerów handlowych o dostawcach technologii, prosząc ich o ocenę sprzedawanych przez nich produktów w dwunastu obszarach zarządzania kanałem w skali od 1 do 10. Obszary te są pogrupowane na trzy kategorie: programy i rozwój, zaangażowanie w sprzedaż oraz doświadczenie partnera.

Punkty zbierane są na bieżąco od partnerów w kanale za pośrednictwem społeczności Canalys Candefero, zapewniając ciągły wgląd w czasie rzeczywistym w zdolność dostawcy do wspierania swojego kanału w obu Amerykach oraz regionach APAC i EMEA. Candefero jest społecznością prowadzoną wyłącznie przez Canalys i liczy ponad 18 000 członków na całym świecie.

Aby dowiedzieć się więcej o nowym programie partnerskim mySchneider IT Solution Provider, warto zajrzeć na stronę internetową firmy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.