Seria smartfonów Galaxy S22 dla biznesu już w ofercie KOMSA
KOMSA, dystrybutor ICT na rodzimym rynku oraz zdobywca nagrody „Odkrycie Roku 2021” Samsung Electronics, wzbogaca ofertę o nową serię Galaxy S22. Stworzona przez koreańską markę linia to obecnie trzy modele – Samsung Galaxy S22, S22+ i S22 Ultra. Ten ostatni, Galaxy S22 Ultra to model długo wyczekiwany przez użytkowników biznesowych. O tym, jak ważna jest to premiera dla przedsiębiorców i integratorów, przekonuje Paweł Sterniuk, Fulfillment Purchasing Manager w KOMSA Polska.
Samsung Electronics to globalny lider w produkcji smartfonów, należący do tzw. wielkiej trójki. KOMSA Polska, wprowadzając do sprzedaży poprzez platformę ekomsa.pl serię Galaxy S22, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających
i bezkompromisowych klientów biznesowych. Użytkowników, dla których w równym stopniu liczą się wydajność, jak i jakość spod szyldu premium.
Seria Galaxy S22 i galaktyczna wydajność
Sercem smartfonów oznaczonych sygnaturą S22 jest nowy procesor Exynos 2200 wykonany w technologii
4 nm. Jak podaje producent, jest to najbardziej wydajny procesor w historii Galaxy. Dzięki niemu smartfony koreańskiej marki działają jeszcze dłużej i płynniej, bez tzw. lagów.
Smartfony Galaxy S22 oferują także zupełnie nowe standardy, jeśli chodzi o możliwości foto i video. Kinowe wręcz detale zapewniają aparaty wysokiej rozdzielczości z technologią Adaptive Pixel. Dzięki technologii, która w trybie adaptacyjnym łączy sąsiadujące piksele, Galaxy S22, S22+
i S22 Ultra pozwalają na robienie wyraźnych zdjęć również w warunkach nocnych (jaśniejsza niż dotychczas nightografia). Do tego dochodzi ulepszona stabilizacja obrazu. Wirtualne oprowadzania czy prezentacje poprowadzone live zyskują dzięki niej zupełnie nową jakość.
– Z punktu widzenia komfortu pracy przedsiębiorcy nieoceniony jest również cały ekosystem Galaxy. Smartfony z serii S22 współpracują niezawodnie z innymi produktami Samsung
np. tabletami, słuchawkami czy smartwatchami. Do tego użytkownik może zawsze sięgnąć po usługę Samsung DeX, teraz także w wersji bezprzewodowej, dającą możliwość korzystania ze smartfonu jak z komputera – dodaje Paweł Sterniuk, Fulfillment Purchasing Manager
w Dziale zakupów KOMSA Polska, odpowiedzialny m.in. za dystrybucję linii produktów IM B2B Samsung.
W przypadku serii Galaxy S22 nie zapomniano również o estetycznym aspekcie, który idzie
w parze z wytrzymałością. Wszystko dzięki zastosowaniu Armor Aluminium oraz szkła Gorilla Glass Victus+. Zgodność z normą IP68 sprawia, że smartfony są wodoodporne i pyłoszczelne.
Galaxy S22 Ultra – ekskluzywny smartfon pracujący
Szczególną pozycję w przypadku nowej serii zajmuje model Galaxy S22 Ultra. Jego głównym wyróżnikiem jest chowany w obudowie rysik. Rozwiązanie to Samsung zastosował po raz pierwszy, jeśli chodzi o serię Galaxy S. S Pen, bo tak producent nazwał wbudowany rysik, zapewnia bardziej realistyczne wrażenia z pisania. Wszystko dzięki trzykrotnemu przyspieszeniu czasu reakcji, co przekłada się na lepszą współpracę z ekranem. Możliwość sprawnego prowadzenia prezentacji, szybka zamiana odręcznych notatek w cyfrowe dokumenty czy specjalna, intuicyjna aplikacja do rysowania
z pewnością znajdą uznanie wszystkich prezesów, menadżerów
i projektantów.
Dopasowanie nowego smartfonu S22 Ultra do potrzeb klientów biznesowych podkreśla zresztą Paweł Sterniuk: – Zarówno klienci B2B, jak i integratorzy startujący
w przetargach nie mogli się doczekać premiery tego stworzonego z myślą o codziennej pracy modelu. I właśnie go dostali. Galaxy S22 Ultra to bez dwóch zdań flagowiec dostosowany do wymagań dzisiejszego świata biznesu, w którym smartfon stanowi swoiste kieszonkowe centrum dowodzenia. Jego kluczowe cechy i parametry, takie jak: nowy wydajny procesor, mocna bateria wspierana ultraszybkim ładowaniem, wbudowany rysik, najjaśniejszy wyświetlacz w historii Galaxy, jest dokładnie tym, czego potrzeba w dobie pracy zdalnej, licznych „calli” czy aktywności marketingowych w social media.
Jak każdy flagowiec z segmentu premium, tak i Galaxy S22 Ultra ma duże zapotrzebowanie
na energię. Inżynierowie Samsung przygotowali jednak urządzenie na całodniowy tryb pracy dzięki zastosowaniu baterii o pojemności 5000 mAh i zarządzania energią poprzez AI. Wielogodzinne rozmowy, videokonferencje i prezentacje nie stanowią zatem większego wyzwania dla tego modelu. Dodatkowo, istnieje możliwość superszybkiego ładowania 45W[1]. Nagły brak kontaktu ze światem z pewnością nie grozi użytkownikom Galaxy S22 Ultra.
KOMSA Polska sp. z o.o. to jeden z krajowych liderów dystrybucji artykułów z branży ICT. Firma jest spółką córką niemieckiego koncernu KOMSA AG. Jej polski oddział, którego centrum logistyczne znajduje się we Wrocławiu, powstał
w 1999 roku.
Firma od początku działalności zajmuje się dystrybucją szerokiej gamy produktów czołowych na ryku producentów z branży ICT. Jej portfolio stanowią głównie telefony komórkowe, akcesoria, urządzenia nawigacyjne, elektronika użytkowa oraz sprzęt IT. W gamie dostępnych produktów znajdują się również urządzenia z dziedziny smart home, fitness i wearables.
Domeną KOMSA jest zaawansowana dystrybucja z wartością dodaną (VAD). Firma pomaga partnerom biznesowym
w rozwoju biznesu w szerszym aspekcie handlowym, zapewniając wsparcie na każdym etapie procesu. W ramach obsługi okołosprzedażowej oferuje m.in. dostawy centralne i bezpośrednio do POS, składowanie, brandowanie, bundlowanie, realizację projektów opracowanych pod niestandardowe zamówienia, serwis napraw czy współpracę z siecią sklepów partnerskich.
[1] Ładowarki, w tym ładowarka 45W, sprzedawane są osobno.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.