Komunikaty PR

Shiseido wdroży rozwiązania produkcyjne Dassault Systèmes

2022-03-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Nazarewicz
East Side Consulting GmbH

Paderewskiego 1E
05-120 Legionowo
nazarewicz|east-side-consulting.pl| |nazarewicz|east-side-consulting.pl
+48 660 469 706
www.east-side-consulting.com/

Firma Dassault Systèmes ogłosiła, że Shiseido Company, Limited, globalna firma kosmetyczna posiadająca 150-letnią tradycję i działająca w 120 krajach, podpisała wieloletnią umowę licencyjną na wdrożenie rozwiązań Dassault Systèmes do zarządzania operacjami produkcyjnymi w głównych zakładach produkcyjnych Shiseido na całym świecie. W odpowiedzi na wzrost zainteresowania konsumentów kosmetykami do pielęgnacji skóry oraz zdrowym stylem życia podczas pandemii COVID-19, firma Shiseido zamierza stworzyć bardziej wydajne systemy produkcyjne, które spotkają się z uznaniem konsumentów i przyczynią się do zwiększenia lojalności wobec marki.

Wybrane przez Shiseido rozwiązanie branżowe „Perfect Production” firmy Dassault Systèmes, wykorzystujące aplikacje DELMIA Apriso i bazujące na platformie 3DEXPERIENCE, będzie wspierać strategię transformacji biznesowej Shiseido "Win 2023 and Beyond", umożliwiając skupienie się na poprawie wydajności fabryk i redukcji kosztów.

"Perfect Production" wraz z DELMIA Apriso umożliwi firmie Shiseido ujednolicenie i standaryzację zarządzania operacjami produkcyjnymi oraz najlepszych praktyk w głównych zakładach produkcyjnych w Japonii, Europie, Stanach Zjednoczonych i innych krajach. W jednym wirtualnym środowisku współpracy, Shiseido może usprawnić planowanie end-to-end i zoptymalizować swoje działania.  Pozwoli to zwiększyć wydajność i produktywność, rentowność oraz umożliwi rozwiązywanie problemów produkcyjnych bez wpływu na jakość produktów.  Dzięki zwiększeniu elastyczności produkcji w wielu lokalizacjach, firma Shiseido będzie w stanie precyzyjnie przydzielać zasoby produkcyjne, utrzymywać jakość produktów i zaspokajać zarówno globalny, jak i lokalny popyt na swoje produkty. 

– Pandemia uświadomiła nam, że konsumenci przywiązują coraz większą wagę do pielęgnacji skóry i dbałości o dobre samopoczucie. Do 2030 roku chcemy stać się globalnym liderem w dziedzinie pielęgnacji urody i wellness – mówi Atsunori Takano, Executive Officer, CITO, Shiseido. –  Oczekujemy, że wiodąca pozycja Dassault Systèmes w sektorze kosmetycznym oraz wartość, jaką technologia może wnieść do naszej produkcji, wzmocni naszą strategię rozwoju.

– Zainteresowanie konsumentów zdrowym stylem życia rośnie na całym świecie, a wiodący producenci kosmetyków będą musieli dostarczać na rynek innowacyjne produkty szybciej niż kiedykolwiek wcześniej – mówi Philippe Loeb, wiceprezes Dassault Systèmes ds. produktów konsumenckich i handlu detalicznego. – Platforma 3DEXPERIENCE zapewnia globalnym producentom, takim jak Shiseido, wirtualne środowisko produkcyjne działające w czasie rzeczywistym.  Pozwala ono na zwiększenie wydajności istniejących fabryk i przyspieszenie wszystkich aspektów produkcji w celu rozszerzenia portfolio produktów kosmetycznych i wellness dla klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: East Side Consulting GmbH
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie Biuro prasowe
2024-07-02 | 01:00

Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie

Światło stanowi jeden z najważniejszych elementów architektonicznych, którego rola nie ogranicza się wyłącznie do kreowania estetyki przestrzeni. Coraz bardziej zaawansowane
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu
IT i technologie iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS
2024-07-01 | 09:00

iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS

iiyama zapowiada nową serię gamingowych monitorów z klanu Red Eagle wyposażonych w 180Hz matrycę Fast IPS o superszybkim czasie reakcji plamki wynoszącym zaledwie 0,2 ms (MPRT).

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.