Komunikaty PR

Sławny przedsiębiorca we Wrocławiu. Jak założyć firmę wartą miliardy?

2020-02-03  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Jak tworzyć zaawansowane technologie wykorzystywane przez miliony użytkowników na całym świecie? Jak pokierować wdrożeniem, aby nie wydać fortuny? Na co zwrócić uwagę przy budowaniu biznesu? We Wrocławiu zbliża się wyjątkowe spotkanie z Johnem Sung Kimem i członkami JetBridge – firmy z Doliny Krzemowej wchodzącej na polski rynek IT.

Lista jego osiągnięć jest długa, a jego sława go wyprzedza. Założona i sprzedana przez niego firma Five9 jest notowana na giełdzie NASDAQ, a jej obecna wartość przekracza 4 miliardy dolarów. Z powodzeniem stworzył także start-up DoctorBase. John Sung Kim, jeden z najbardziej znanych innowatorów w świecie biznesu, w swojej karierze doradzał takim firmom jak LGC Wireless, Qualys i RingCentral. Jego ostatnim wielkim sukcesem jest założenie w San Francisco firmy JetBridge, która niedawno otworzyła we wrocławskim CitySpace swój pierwszy polski oddział. 13 lutego organizuje pierwsze spotkanie, na które zaprasza wszystkich zainteresowanych. Poprowadzi również jedną z prelekcji.

John Sung Kim zdradza, że stworzył firmę, aby tchnąć nową jakość w outsourcing usług software’owych. – Bazowałem na połączeniu naszego doświadczenia w budowaniu wielkich firm z Doliny Krzemowej z chęcią nauczania polskich profesjonalistów metody współpracy z gigantami z USA – przybliża. Założyciel JetBridge zarządza międzynarodowym zespołem wybitnych programistów, którzy są jednocześnie mentorami dla utalentowanych pracowników sektora IT w Centralnej Europie. Firma pomaga pracownikom w rozwoju zawodowym. Szczególny nacisk kładzie na naukę umiejętności miękkich, które przydają się w prowadzeniu relacji biznesowych z Amerykanami.

Nowa jakość IT we Wrocławiu

Znany przedsiębiorca i jego zespół podzielą się z uczestnikami wiedzą na temat tworzenia zaawansowanych technologii wykorzystywanych przez miliony użytkowników na całym świecie. Przedstawią dwie perspektywy: biznesową i developerską. Opowiedzą, jak pokierować implementacją oraz zdradzą, na co należy zwrócić uwagę przy budowaniu biznesu. – Spotkanie w CitySpace to doskonała okazja do poznania Johna i start-upowej kultury organizacji JetBridge, a także możliwości, które oferuje, na przykład wysyłając swoich pracowników do USA, aby mogli na własne oczy zobaczyć, jak pracuje się w Dolinie Krzemowej – zachęca Magdalena Śnieżek, regional manager CitySpace.

Wydarzenie „JetBridge meetup#1. How to create products used by millions of users around the world?” odbędzie się w 13 lutego, w czwartek, w siedzibie CitySpace w Nobilis Business House przy ul. Curie-Skłodowskiej 12. Patronem akcji jest Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, która dostrzega obustronne korzyści, jakie płyną z pojawienia się we Wrocławiu firmy tej rangi. – JetBridge współpracuje z klientami z branży FinTech, healthcare i SaaS. Na szczególną uwagę zasługuje model biznesowy spółki, gdyż poza naciskiem na umiejętności miękkie, znajomość kultury pracy z Amerykanami i rozwój zawodowy, firma oferuje swoim pracownikom udziały na przejrzystych warunkach – mówi Magdalena Wypych z ARAW. Więcej na spotkaniu w CitySpace!

Agenda spotkania „JetBridge meetup#1. How to create products used by millions of users around the world?”

  • 17:30  - Rejestracja
  • 17:45  - Hello From JetBridge
  • 18:00  - How I Created $3 Billion IT Company Know Nothing About IT. Prowadzący: John Sung Kim, założyciel JetBridge
  • 18:30  - Cloud-Native Application Development On A Tight Budget. Prowadzący: Mischa Spiegelmock, współzałożyciel JetBridge

Prelekcje odbędą się w języku angielskim. Udział jest bezpłatny. Konieczna rejestracja.

Zgłoszenia przyjmowane są do 11 lutego pod adresem http://meetup.jetbridge.com/. Więcej informacji: adam@jetbridge.com

CitySpace, miejsce spotkania i wrocławska siedziba JetBridge, to biura typu open space i gabinety z kontrolą dostępu. Można je wynająć w dowolnej konfiguracji. Najemcy korzystają m.in. z pomieszczeń wspólnych, sal konferencyjnych, recepcji, serwerowni i wsparcia IT. CitySpace to operator elastycznych powierzchni biurowych z największą siecią lokalizacji w Polsce: we Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Katowicach i Gdańsku. We Wrocławiu CitySpace ma biura w dwóch budynkach: Aquarius Business House przy ul. Swobodnej i Nobilis Business House przy pl. Grunwaldzkim.

 

https://cityspace.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B Biuro prasowe
2024-05-09 | 10:00

Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B

SL-1200M7B sprzedawany będzie w zestawie z płytą winylową zawierającą dźwięki silnika V12 sześciu super sports cars Lamborghini, a także z matą antypoślizgową i naklejkami z
IT i technologie tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
2024-05-08 | 12:00

tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack

Targi Warsaw Pack to wydarzenie dla branży opakowań, którego celem jest zgromadzenie czołowych firm, ekspertów i praktyków związanych z tym sektorem w Polsce i w całym
IT i technologie Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
2024-05-08 | 10:10

Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz

Konsumenci stają się coraz bardziej otwarci na rozwiązania SMART, które – dzięki podłączeniu do sieci – umożliwiają zbieranie i przetwarzanie danych oraz podejmowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.