Komunikaty PR

Smartfony moto g55 5G oraz moto g35 5G u największych operatorów

2024-10-11  |  10:00
Biuro prasowe

Warszawa, 8 października 2024 r.:  Najnowsze smartfony Motorola z rodziny moto g debiutują w ofercie operatorskiej. Modele moto g35 5G oraz moto g55 5G w nadchodzących dniach pojawią się w sieciach: Orange, Play, Plus i T-Mobile.

Co oferują moto g35 5G oraz g55 5G?

Oba modele wyróżniają się zarówno pod względem wzornictwa jak i kolorystyki. Do wykończenia obudowy wykorzystano wysokiej jakości materiały: skórę wegańską lub matowe szkło akrylowe. Dostępne są w bogatej ofercie pastelowych kolorów, tak charakterystycznych dla smartfonów Motorola. Zarówno moto g35 5G jak i g55 5G wizualnie nawiązują do modeli z bardziej prestiżowej rodziny edge.

Smartfony wyposażone zostały w wyświetlacze LCD IPS o rozdzielczości Full HD, charakteryzujące się wysoką częstotliwością odświeżania do 120 Hz. Są więc dobrym wyborem dla osób, które cenią płynność obrazu i oglądają dużo materiałów wideo. W modelu moto g35 5G ekran ma przekątną aż 6,72”, natomiast moto g55 5G oferuje wyświetlacz o przekątnej 6,49”. W obu urządzeniach ekrany chroni szkło Gorilla Glass 3.

W moto g55 5G znajdziemy procesor MediaTek Dimensity 7025. Zależnie od wersji pojemnościowej smartfon oferuje 8 lub 12 GB pamięci RAM oraz 256 GB pamięci wewnętrznej na dane użytkownika. Model moto g35 5G wykorzystuje procesor Unisoc T760, a w sprzedaży w pierwszej kolejności pojawi się wariant 8/128 GB.

Oba urządzenia wykorzystują prawie identyczny zestaw aparatów. Za selfie odpowiada przedni moduł 16 Mpx, a główny aparat to tandem 50 Mpx (f/1.8) wspierany przez ultraszerokokątny moduł 8 Mpx (f/2.2). Moto g55 5G oferuje dodatkowo stabilizację optyczną (OIS) dla modułu 50 Mpx oraz tryb Macro Vision.

Smartfony cechują się wysoką uniwersalnością. Wyposażone są w głośniki stereo z dźwiękiem Dolby Atmos®, obudowy obu modeli zapewniają ochronę przez zachlapaniem. Poza wsparciem dla fizycznej karty nanoSIM nie zabrakło tu obsługi nowoczesnego standardu eSIM. Bateria w obu urządzeniach ma pojemność 5000 mAh, różni je natomiast technologia szybkiego ładowania. Motorola moto g55 5G obsługuje ładowanie TurboPower™ o mocy 30 W, natomiast moto g35 5G wspiera ładowanie o mocy 18 W.

Ceny i dostępność w Polsce

Rekomendowane ceny detaliczne oraz dostępność poszczególnych modeli znajdziemy poniżej:

  • moto g35 5G (8/128 GB) – 899 zł – dostępność w październiku w Play oraz T-Mobile (kolory: grafitowy, zielony, koralowy)
  • moto g55 5G (8/256 GB) – 1099 zł – dostępność w październiku w Play oraz Plus (kolory: czarny, oliwkowy, różowy)
  • moto g55 5G (12/256 GB) – 1299 zł – dostępność w październiku w Orange oraz T-Mobile (kolory: czarny, oliwkowy, różowy)

Motorola moto g55 5G (8/256 GB) w październiku pojawi się również w kanale B2B. Zestaw sprzedażowy dedykowany dla firm został wzbogacony o komplet akcesoriów obejmujący: ładowarkę sieciową, kabel USB-C, etui, szkło hartowane naklejone na ekranie oraz zestaw słuchawkowy. Smartfon w kanale B2B dostępny będzie wyłącznie w kolorze czarnym, w rekomendowanej cenie 1099 zł.

Dodatkowe informacje dla mediów:

  • Motorola moto g35 5G – oficjalna strona: https://www.motorola.com/pl/smartphones-moto-g-35-5g/p
  • Motorola moto g55 5G – oficjalna strona: https://www.motorola.com/pl/smartphones-moto-g-55-5g/p

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.