Sony rozszerza sieć partnerską - monitory BRAVIA z większymi możliwościami!
Firma Sony zaprezentowała swoje najnowsze osiągnięcia związane z rozwojem profesjonalnej sieci partnerskiej AV. Współpraca ta umożliwia tworzenie rozwiązań, dzięki którym seria profesjonalnych monitorów BRAVIA 4K zyskuje większe możliwości. Współpracując z partnerami na wielu rynkach i korzystając z ich bogatego doświadczenia w zakresie tworzenia oprogramowania, firma Sony oferuje kompleksowe rozwiązanie odpowiadające potrzebom użytkowników końcowych i otwierające nowe możliwości na wielu wertykalnych rynkach.
Ten rozwijający się ekosystem partnerów, do którego w maju 2022 roku dołączyły firmy Cisco i Crestron, obejmuje wielu wiodących, światowych dostawców oprogramowania, specjalizujących się w rozwiązaniach do kontroli urządzeń i zarządzania nimi (Device Control & Management), do zarządzania wyświetlanymi treściami (Content Management) oraz do zintegrowanej komunikacji (Unified Communications). Ustandaryzowana platforma sprzętowa Sony SoC (System on Chip) przystosowana do systemu Android, która jest jedną z najbardziej zaawansowanych platform na rynku, pozwala partnerom wykorzystywać swoje kluczowe kompetencje i dostarczać dedykowane oprogramowanie, które przewyższa rozwiązania tego typu działające na innych platformach SoC producentów wyświetlaczy.
W ramach tych trzech obszarów sieć Sony została ostatnio uzupełniona o nowych partnerów w następujących zakresach funkcjonalnych: :
Kontrola urządzeń i zarządzanie (Device control & Management): Kramer BRAINware i Crestron XiO – wykorzystując moc SoC oraz połączenie z BRAINware - monitory Sony BRAVIA pełnią rolę centralnego procesora zarządzającego AV, dzięki czemu zewnętrzne procesory sterujące zarządzaniem i dodatkowy sprzęt nie są już potrzebne. Crestron XiO umożliwia łatwą integrację sterowania oraz zdalne monitorowanie za sprawą platformy chmurowej.
Zarządzanie treściami (Content Management): Navori Labs, NowSignage, Connect Signage, Easescreen, Korbyt i Smartsign – w celu zapewnienia bezproblemowych rozwiązań w zakresie Digital Signage, firma Sony nawiązała współpracę z dostawcami rozwiązań do zarządzania treściami, aby monitory BRAVIA mogły stać się kluczowym elementem cyfrowych rozwiązań w zakresie przesyłania wiadomości w sektorze handlowym. Dzięki temu bezpośrednia łączność i przepływy treści nawet w rozproszonych strukturach, znajdujących się w różnych regionach, nie generują problemów po stronie integratora. Wynika to z faktu, że integracja oprogramowania CMS pozwala na sprawne realizowanie nowych instalacji zdecydowania zmniejszając liczbę potrzebnych urządzeń i złożoność systemu.
W listopadzie 2022 roku firma Sony ogłosiła nawiązanie współpracy z firmą signageOS, liderem w obszarze chmurowej infrastruktury do obsługi Digital Signage, aby wspomóc serię BRAVIA w zakresie tworzenia lepiej zintegrowanego Digital Signage oraz systemów zarządzania treścią (CMS). Ta współpraca z oprogramowaniem pośredniczącym signageOS pozwoli uprościć integrację monitorów Sony BRAVIA w przypadku zarządzania Digital Signage i urządzeniami partnerów CMS, a jednocześnie umożliwi ograniczenie kosztów konserwacji i rozwoju.
Komunikacja zintegrowana (Unified Communications): Cisco WebEx, Pexip – Cisco i Pexip świadczą usługi w zakresie współpracy wideo na całym świecie. Wykorzystując wydajne rozwiązanie SoC firmy Sony, użytkownicy mogą uruchamiać platformy UVC bezpośrednio na monitorach BRAVIA, wykorzystując prosty panel kamery UVC, który łączy się bezpośrednio z monitorem, dzięki czemu nie trzeba korzystać z zewnętrznych kodeków czy MTR.
Podczas targów ISE firma Sony zaprezentuje także usługi w zakresie zarządzania urządzeniami i ich dostarczania (Device Management & Provisioning), które wspierają integratorów systemów wdrażających monitory BRAVIA pozwalając na znaczną oszczędność czasu przy stosowaniu wstępnie ustalonych konfiguracji niestandardowych i odblokowując możliwość zdalnego zarządzania monitorami. Rozwiązanie to, oparte na systemie TEOS, pozwala na znaczne ograniczenie kosztów pracy poprzez uproszczenie konfiguracji w miejscu instalacji, ułatwiając jednocześnie klientom monitorowanie urządzeń BRAVIA za pośrednictwem chmury.
„Rozwiązania do wyświetlania obrazu, w tym nasza seria profesjonalnych monitorów BRAVIA 4K oraz ściany Crystal LED cieszą się popularnością na rynku za sprawą doskonałej jakości obrazu, niezawodności i elastyczności”, mówi Damien Weissenburger, dyrektor ds. profesjonalnych wyświetlaczy i rozwiązań na rynek europejski. „Dzięki stworzeniu naszej profesjonalnej sieci partnerskiej AV klienci czerpią korzyści z połączenia niezrównanej jakości obrazu i inteligentnej, zintegrowanej technologii.. Łącząc siły z naszymi partnerami, chcemy zyskać jeszcze większą kompatybilność sprzętu i możliwość jego integracji, zapewniając naszym użytkownikom wartość dodaną na rozwijających się rynkach wertykalnych.”
Podczas tegorocznej edycji targów ISE firma Sony zaprezentuje rezultaty partnerskiej współpracy w zakresie kontroli i monitorowania, CMS, platform i sprzętu z modelami BRAVIA BZ40H, BZ30J oraz systemem głośników SLS-1A. Osoby odwiedzające stoisko firmy Sony będą mogły dowiedzieć się więcej na temat nawiązanej ostatnio partnerskiej współpracy z innymi firmami. Eksperci zdradzą ponadto, jakie plany ma Sony w tym zakresie na przyszłość.
Zapraszamy do odwiedzenia stoiska 3E400 firmy Sony w hali 3 na FIRA Barcelona, Gran Via od 31 stycznia do 3 lutego 2023 r.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.