Sony rozszerza sieć partnerską - monitory BRAVIA z większymi możliwościami!
Firma Sony zaprezentowała swoje najnowsze osiągnięcia związane z rozwojem profesjonalnej sieci partnerskiej AV. Współpraca ta umożliwia tworzenie rozwiązań, dzięki którym seria profesjonalnych monitorów BRAVIA 4K zyskuje większe możliwości. Współpracując z partnerami na wielu rynkach i korzystając z ich bogatego doświadczenia w zakresie tworzenia oprogramowania, firma Sony oferuje kompleksowe rozwiązanie odpowiadające potrzebom użytkowników końcowych i otwierające nowe możliwości na wielu wertykalnych rynkach.
Ten rozwijający się ekosystem partnerów, do którego w maju 2022 roku dołączyły firmy Cisco i Crestron, obejmuje wielu wiodących, światowych dostawców oprogramowania, specjalizujących się w rozwiązaniach do kontroli urządzeń i zarządzania nimi (Device Control & Management), do zarządzania wyświetlanymi treściami (Content Management) oraz do zintegrowanej komunikacji (Unified Communications). Ustandaryzowana platforma sprzętowa Sony SoC (System on Chip) przystosowana do systemu Android, która jest jedną z najbardziej zaawansowanych platform na rynku, pozwala partnerom wykorzystywać swoje kluczowe kompetencje i dostarczać dedykowane oprogramowanie, które przewyższa rozwiązania tego typu działające na innych platformach SoC producentów wyświetlaczy.
W ramach tych trzech obszarów sieć Sony została ostatnio uzupełniona o nowych partnerów w następujących zakresach funkcjonalnych: :
Kontrola urządzeń i zarządzanie (Device control & Management): Kramer BRAINware i Crestron XiO – wykorzystując moc SoC oraz połączenie z BRAINware - monitory Sony BRAVIA pełnią rolę centralnego procesora zarządzającego AV, dzięki czemu zewnętrzne procesory sterujące zarządzaniem i dodatkowy sprzęt nie są już potrzebne. Crestron XiO umożliwia łatwą integrację sterowania oraz zdalne monitorowanie za sprawą platformy chmurowej.
Zarządzanie treściami (Content Management): Navori Labs, NowSignage, Connect Signage, Easescreen, Korbyt i Smartsign – w celu zapewnienia bezproblemowych rozwiązań w zakresie Digital Signage, firma Sony nawiązała współpracę z dostawcami rozwiązań do zarządzania treściami, aby monitory BRAVIA mogły stać się kluczowym elementem cyfrowych rozwiązań w zakresie przesyłania wiadomości w sektorze handlowym. Dzięki temu bezpośrednia łączność i przepływy treści nawet w rozproszonych strukturach, znajdujących się w różnych regionach, nie generują problemów po stronie integratora. Wynika to z faktu, że integracja oprogramowania CMS pozwala na sprawne realizowanie nowych instalacji zdecydowania zmniejszając liczbę potrzebnych urządzeń i złożoność systemu.
W listopadzie 2022 roku firma Sony ogłosiła nawiązanie współpracy z firmą signageOS, liderem w obszarze chmurowej infrastruktury do obsługi Digital Signage, aby wspomóc serię BRAVIA w zakresie tworzenia lepiej zintegrowanego Digital Signage oraz systemów zarządzania treścią (CMS). Ta współpraca z oprogramowaniem pośredniczącym signageOS pozwoli uprościć integrację monitorów Sony BRAVIA w przypadku zarządzania Digital Signage i urządzeniami partnerów CMS, a jednocześnie umożliwi ograniczenie kosztów konserwacji i rozwoju.
Komunikacja zintegrowana (Unified Communications): Cisco WebEx, Pexip – Cisco i Pexip świadczą usługi w zakresie współpracy wideo na całym świecie. Wykorzystując wydajne rozwiązanie SoC firmy Sony, użytkownicy mogą uruchamiać platformy UVC bezpośrednio na monitorach BRAVIA, wykorzystując prosty panel kamery UVC, który łączy się bezpośrednio z monitorem, dzięki czemu nie trzeba korzystać z zewnętrznych kodeków czy MTR.
Podczas targów ISE firma Sony zaprezentuje także usługi w zakresie zarządzania urządzeniami i ich dostarczania (Device Management & Provisioning), które wspierają integratorów systemów wdrażających monitory BRAVIA pozwalając na znaczną oszczędność czasu przy stosowaniu wstępnie ustalonych konfiguracji niestandardowych i odblokowując możliwość zdalnego zarządzania monitorami. Rozwiązanie to, oparte na systemie TEOS, pozwala na znaczne ograniczenie kosztów pracy poprzez uproszczenie konfiguracji w miejscu instalacji, ułatwiając jednocześnie klientom monitorowanie urządzeń BRAVIA za pośrednictwem chmury.
„Rozwiązania do wyświetlania obrazu, w tym nasza seria profesjonalnych monitorów BRAVIA 4K oraz ściany Crystal LED cieszą się popularnością na rynku za sprawą doskonałej jakości obrazu, niezawodności i elastyczności”, mówi Damien Weissenburger, dyrektor ds. profesjonalnych wyświetlaczy i rozwiązań na rynek europejski. „Dzięki stworzeniu naszej profesjonalnej sieci partnerskiej AV klienci czerpią korzyści z połączenia niezrównanej jakości obrazu i inteligentnej, zintegrowanej technologii.. Łącząc siły z naszymi partnerami, chcemy zyskać jeszcze większą kompatybilność sprzętu i możliwość jego integracji, zapewniając naszym użytkownikom wartość dodaną na rozwijających się rynkach wertykalnych.”
Podczas tegorocznej edycji targów ISE firma Sony zaprezentuje rezultaty partnerskiej współpracy w zakresie kontroli i monitorowania, CMS, platform i sprzętu z modelami BRAVIA BZ40H, BZ30J oraz systemem głośników SLS-1A. Osoby odwiedzające stoisko firmy Sony będą mogły dowiedzieć się więcej na temat nawiązanej ostatnio partnerskiej współpracy z innymi firmami. Eksperci zdradzą ponadto, jakie plany ma Sony w tym zakresie na przyszłość.
Zapraszamy do odwiedzenia stoiska 3E400 firmy Sony w hali 3 na FIRA Barcelona, Gran Via od 31 stycznia do 3 lutego 2023 r.
![PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1568045905,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH
Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland
![Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_101500437,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.