Sony rozszerza sieć partnerską - monitory BRAVIA z większymi możliwościami!
Firma Sony zaprezentowała swoje najnowsze osiągnięcia związane z rozwojem profesjonalnej sieci partnerskiej AV. Współpraca ta umożliwia tworzenie rozwiązań, dzięki którym seria profesjonalnych monitorów BRAVIA 4K zyskuje większe możliwości. Współpracując z partnerami na wielu rynkach i korzystając z ich bogatego doświadczenia w zakresie tworzenia oprogramowania, firma Sony oferuje kompleksowe rozwiązanie odpowiadające potrzebom użytkowników końcowych i otwierające nowe możliwości na wielu wertykalnych rynkach.
Ten rozwijający się ekosystem partnerów, do którego w maju 2022 roku dołączyły firmy Cisco i Crestron, obejmuje wielu wiodących, światowych dostawców oprogramowania, specjalizujących się w rozwiązaniach do kontroli urządzeń i zarządzania nimi (Device Control & Management), do zarządzania wyświetlanymi treściami (Content Management) oraz do zintegrowanej komunikacji (Unified Communications). Ustandaryzowana platforma sprzętowa Sony SoC (System on Chip) przystosowana do systemu Android, która jest jedną z najbardziej zaawansowanych platform na rynku, pozwala partnerom wykorzystywać swoje kluczowe kompetencje i dostarczać dedykowane oprogramowanie, które przewyższa rozwiązania tego typu działające na innych platformach SoC producentów wyświetlaczy.
W ramach tych trzech obszarów sieć Sony została ostatnio uzupełniona o nowych partnerów w następujących zakresach funkcjonalnych: :
Kontrola urządzeń i zarządzanie (Device control & Management): Kramer BRAINware i Crestron XiO – wykorzystując moc SoC oraz połączenie z BRAINware - monitory Sony BRAVIA pełnią rolę centralnego procesora zarządzającego AV, dzięki czemu zewnętrzne procesory sterujące zarządzaniem i dodatkowy sprzęt nie są już potrzebne. Crestron XiO umożliwia łatwą integrację sterowania oraz zdalne monitorowanie za sprawą platformy chmurowej.
Zarządzanie treściami (Content Management): Navori Labs, NowSignage, Connect Signage, Easescreen, Korbyt i Smartsign – w celu zapewnienia bezproblemowych rozwiązań w zakresie Digital Signage, firma Sony nawiązała współpracę z dostawcami rozwiązań do zarządzania treściami, aby monitory BRAVIA mogły stać się kluczowym elementem cyfrowych rozwiązań w zakresie przesyłania wiadomości w sektorze handlowym. Dzięki temu bezpośrednia łączność i przepływy treści nawet w rozproszonych strukturach, znajdujących się w różnych regionach, nie generują problemów po stronie integratora. Wynika to z faktu, że integracja oprogramowania CMS pozwala na sprawne realizowanie nowych instalacji zdecydowania zmniejszając liczbę potrzebnych urządzeń i złożoność systemu.
W listopadzie 2022 roku firma Sony ogłosiła nawiązanie współpracy z firmą signageOS, liderem w obszarze chmurowej infrastruktury do obsługi Digital Signage, aby wspomóc serię BRAVIA w zakresie tworzenia lepiej zintegrowanego Digital Signage oraz systemów zarządzania treścią (CMS). Ta współpraca z oprogramowaniem pośredniczącym signageOS pozwoli uprościć integrację monitorów Sony BRAVIA w przypadku zarządzania Digital Signage i urządzeniami partnerów CMS, a jednocześnie umożliwi ograniczenie kosztów konserwacji i rozwoju.
Komunikacja zintegrowana (Unified Communications): Cisco WebEx, Pexip – Cisco i Pexip świadczą usługi w zakresie współpracy wideo na całym świecie. Wykorzystując wydajne rozwiązanie SoC firmy Sony, użytkownicy mogą uruchamiać platformy UVC bezpośrednio na monitorach BRAVIA, wykorzystując prosty panel kamery UVC, który łączy się bezpośrednio z monitorem, dzięki czemu nie trzeba korzystać z zewnętrznych kodeków czy MTR.
Podczas targów ISE firma Sony zaprezentuje także usługi w zakresie zarządzania urządzeniami i ich dostarczania (Device Management & Provisioning), które wspierają integratorów systemów wdrażających monitory BRAVIA pozwalając na znaczną oszczędność czasu przy stosowaniu wstępnie ustalonych konfiguracji niestandardowych i odblokowując możliwość zdalnego zarządzania monitorami. Rozwiązanie to, oparte na systemie TEOS, pozwala na znaczne ograniczenie kosztów pracy poprzez uproszczenie konfiguracji w miejscu instalacji, ułatwiając jednocześnie klientom monitorowanie urządzeń BRAVIA za pośrednictwem chmury.
„Rozwiązania do wyświetlania obrazu, w tym nasza seria profesjonalnych monitorów BRAVIA 4K oraz ściany Crystal LED cieszą się popularnością na rynku za sprawą doskonałej jakości obrazu, niezawodności i elastyczności”, mówi Damien Weissenburger, dyrektor ds. profesjonalnych wyświetlaczy i rozwiązań na rynek europejski. „Dzięki stworzeniu naszej profesjonalnej sieci partnerskiej AV klienci czerpią korzyści z połączenia niezrównanej jakości obrazu i inteligentnej, zintegrowanej technologii.. Łącząc siły z naszymi partnerami, chcemy zyskać jeszcze większą kompatybilność sprzętu i możliwość jego integracji, zapewniając naszym użytkownikom wartość dodaną na rozwijających się rynkach wertykalnych.”
Podczas tegorocznej edycji targów ISE firma Sony zaprezentuje rezultaty partnerskiej współpracy w zakresie kontroli i monitorowania, CMS, platform i sprzętu z modelami BRAVIA BZ40H, BZ30J oraz systemem głośników SLS-1A. Osoby odwiedzające stoisko firmy Sony będą mogły dowiedzieć się więcej na temat nawiązanej ostatnio partnerskiej współpracy z innymi firmami. Eksperci zdradzą ponadto, jakie plany ma Sony w tym zakresie na przyszłość.
Zapraszamy do odwiedzenia stoiska 3E400 firmy Sony w hali 3 na FIRA Barcelona, Gran Via od 31 stycznia do 3 lutego 2023 r.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.