Spółka Simple wygrała przetarg ogłoszony przez WUM
Simple SA
ul. Bronisława Czecha 49/51
04-555 Warszawa
marketing|simple.com.pl| |marketing|simple.com.pl
tel.: (22) 812-58-98
https://simple.com.pl/
22 czerwca br. Warszawski Uniwersytet Medyczny – największa uczelnia medyczna w Polsce – wybrał Simple SA na realizację projektu informatycznego. Umowa o wartości 2 583 000,00 zł brutto zostanie wykonana w ciągu 24 miesięcy. Kontrakt z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym zawarto na podstawie wygranego przez Simple przetargu nieograniczonego.
Spółka będzie odpowiedzialna m.in. za wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz dostawę i wdrożenie oprogramowania w zakresie funkcjonalnym tj. modułu kontroling, planowanie i budżetowanie, modułu elektroniczny obieg wniosków zakupowych i umów cywilno-prawnych, modułu sklep intranetowy oraz modułu raportowanie, hurtownia danych i business intelligence.
Warszawski Uniwersytet Medyczny jest znaczącym i prestiżowym klientem. Pierwsze wdrożenia wykonane przez specjalistów z Simple SA miały miejsce już w 2014 r. Dlatego tym bardziej jesteśmy zadowoleni z poszerzenia współpracy i wyboru oferowanych przez nas systemów. Proponowane przez Simple narzędzia od lat cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem wśród Uczelni Wyższych. Liczmy, że wdrożenie kolejnych obszarów zoptymalizuje pracę oraz ułatwi funkcjonowanie Uniwersytetu – mówi Monika Firlej, Dyrektor Handlowy Simple SA.
Dodatkowo w ramach projektu firma Simple SA będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie mechanizmów i przeprowadzenie migracji danych z systemów użytkowanych przez WUM, świadczenie usług asysty technicznej, w tym szkoleń dodatkowych oraz usługi wsparcia technicznego w okresie 12 miesięcy.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.