Spółka Simple wygrała przetarg ogłoszony przez WUM
Simple SA
ul. Bronisława Czecha 49/51
04-555 Warszawa
marketing|simple.com.pl| |marketing|simple.com.pl
tel.: (22) 812-58-98
https://simple.com.pl/
22 czerwca br. Warszawski Uniwersytet Medyczny – największa uczelnia medyczna w Polsce – wybrał Simple SA na realizację projektu informatycznego. Umowa o wartości 2 583 000,00 zł brutto zostanie wykonana w ciągu 24 miesięcy. Kontrakt z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym zawarto na podstawie wygranego przez Simple przetargu nieograniczonego.
Spółka będzie odpowiedzialna m.in. za wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz dostawę i wdrożenie oprogramowania w zakresie funkcjonalnym tj. modułu kontroling, planowanie i budżetowanie, modułu elektroniczny obieg wniosków zakupowych i umów cywilno-prawnych, modułu sklep intranetowy oraz modułu raportowanie, hurtownia danych i business intelligence.
Warszawski Uniwersytet Medyczny jest znaczącym i prestiżowym klientem. Pierwsze wdrożenia wykonane przez specjalistów z Simple SA miały miejsce już w 2014 r. Dlatego tym bardziej jesteśmy zadowoleni z poszerzenia współpracy i wyboru oferowanych przez nas systemów. Proponowane przez Simple narzędzia od lat cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem wśród Uczelni Wyższych. Liczmy, że wdrożenie kolejnych obszarów zoptymalizuje pracę oraz ułatwi funkcjonowanie Uniwersytetu – mówi Monika Firlej, Dyrektor Handlowy Simple SA.
Dodatkowo w ramach projektu firma Simple SA będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie mechanizmów i przeprowadzenie migracji danych z systemów użytkowanych przez WUM, świadczenie usług asysty technicznej, w tym szkoleń dodatkowych oraz usługi wsparcia technicznego w okresie 12 miesięcy.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.