Stałoogniskowa kamera kopułkowa wyposażona w funkcję głębokiego uczenia od Axis
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Axis Communications prezentuje nową serię kamer kopułkowych AXIS M32, pozwalających na przeprowadzanie zaawansowanych analiz na brzegu sieci. Kamery te posiadają fabrycznie wbudowaną aplikację AXIS Object Analytics, która umożliwia detekcję i klasyfikację obiektów z podziałem na ludzi, pojazdy oraz typy pojazdów.
AXIS M3215-LVE i AXIS M3216-LVE oparte na procesorze ARTPEC-8, oferują znakomitą jakość obrazu – odpowiednio 2 MP i 4 MP. Dzięki technologiom Axis Lightfinder, Axis Forensic WDR oraz Axis OptimizedIR urządzeniom niestraszne są nawet najtrudniejsze warunki oświetleniowe – szczegóły są widoczne nawet przy słabym świetle. Ponadto kamery przystosowane są do wykonywania zaawansowanych obliczeń, dzięki odpowiednio dużej pamięci masowej. Pozwala to na gromadzenie i analizowanie jeszcze większej ilości danych na brzegu sieci. Dodatkowo dzięki obsłudze platformy ACAP w wersji 4 do systemu można doinstalować dedykowane aplikacje oparte na głębokim uczeniu.
Kamery te zostały wykonane w klasie IK10 i wyposażone w dodatkową osłonę pogodową, co zabezpiecza je przed działaniem mocnego słońca, deszczu oraz śniegu. Zawierają także wbudowane funkcje cyberbezpieczeństwa, takie jak Axis Edge Vault, która chroni identyfikator urządzenia Axis i upraszcza uwierzytelnianie produktów Axis w sieci.
Najważniejsze cechy:
- Znakomita jakość obrazu o rozdzielczości 2 MP i 4 MP
- Aplikacje Lightfinder, Forensic WDR i OptimizedIR
- Obsługa zaawansowanych analiz brzegowych
- Złącza audio i we/wy
- Wbudowane cyberzabezpieczenia

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.