SwipBox leasinguje zewnętrzne automaty Infinity
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Producent automatów do odbioru przesyłek, SwipBox wprowadza leasing dla swoich autorskich, zewnętrznych urządzeń z linii Infinity. Decyzja jest odpowiedzią na zapotrzebowanie kluczowych partnerów, którzy mogą rozłożyć w czasie koszty za użytkowanie automatów, korzystać z bieżącego wsparcia technicznego, elastycznych warunków oraz konkurencyjnej, ostatecznej ceny zakupu po zakończeniu najmu.
Elastyczność i otwartość na potrzeby naszych klientów wpisuje się w nasze DNA. W obliczu zwiększonego zapotrzebowania na leasing naszych automatów, uznaliśmy, że nadszedł właściwy moment na wprowadzenie tej opcji. Dla niektórych partnerów posiadanie urządzeń na wyłączność ma biznesowe znaczenie. Z perspektywy innych to właśnie leasing jest właściwym wyborem. Czujemy satysfakcję, że rozszerzamy naszą ofertę i dajemy nowe możliwości w modelu B2B – powiedział Jens Rom, dyrektor generalny SwipBox.
Leasing jest kolejnym krokiem naprzód w rozwoju oferty SwipBox. Wcześniej firma opracowała narzędzie AI Generator, które automatyzuje proces wyszukiwania nowych lokalizacji. Innym, zaawansowanym technologicznie rozwiązaniem są zewnętrzne automaty Infinity – bezekranowe, zasilane przez baterie i bardzo łatwe w montażu, ponieważ nie wymagają zewnętrznego źródła zasilania ani połączenia z Internetem.
SwipBox zbudował szerokie kompetencje i doświadczenie w prowadzeniu sieci automatów paczkowych, instalując ponad 30 tysięcy urządzeń na całym świecie. – Doskonale znamy wyzwania, z jakimi muszą mierzyć się nasi partnerzy. Wiemy również, jak im sprostać, ponieważ utrzymujemy bardzo bliskie relacje oparte na zaufaniu. Ponadto, codziennie uczymy się od siebie czegoś nowego – dodał Jens Rom.
Automaty SwipBox Infinity można leasingować za pośrednictwem partnerów w różnych krajach, na przykład przy wsparciu DLL Group z grupy Rabobank z Holandii.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.