Sylwia Machnik-Kochan nową dyrektor generalną marki Motorola w Polsce
Warszawa, 1 października 2024 r.: Motorola mianowała Sylwię Machnik-Kochan na nową dyrektor generalną (General Manager) w Polsce. Wnosi ona do firmy ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, zajmowała wcześniej kierownicze stanowiska w branżach: technologicznej, farmaceutycznej oraz FMCG.
Przez ostatnie 12 lat Sylwia Machnik-Kochan była związana z marką HTC, rozwijając swoją karierę od stanowiska dyrektora sprzedaży (na Polskę), aż po wiceprezesa ds. sprzedaży na region EMEA ze specjalistyczną wiedzą w zakresie technologii VR, smartfonów, prywatnej sieci 5G oraz rozwiązań Metaverse. Z powodzeniem zajmowała się między innymi kluczowym dla marki produktem HTC Vive. Nowa dyrektor generalna aktywnie zaangażowana jest w mentoring w programie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, a w ubiegłym roku otrzymała wyróżnienie w raporcie Strong Women in IT 2023
Ścieżka kariery Sylwii Machnik-Kochan już raz skrzyżowała się z marką Motorola, kiedy to w latach 2008-2012 zajmowała w strukturach firmy stanowisko Key Account Managera. Jej wyróżnikiem jest bogate doświadczenie w budowaniu oraz prowadzeniu zespołów negocjacyjnych i sprzedażowych, a także w zamykaniu transakcji, i osiąganiu ambitnych celów biznesowych. Ma na swoim koncie realizację licznych projektów o charakterze międzynarodowym. Nowa dyrektor generalna zastąpiła w Polsce Alexandra Zawadzkiego, który awansował i przejął odpowiedzialność za działalność operacyjną marki Motorola w Meksyku.
- Cieszę się, że mogę po ponad dekadzie wrócić do firmy, która była dla mnie trampoliną do rozwoju mojej ścieżki zawodowej w nowych technologiach. Ogromną satysfakcję sprawia mi to, że jako dyrektor generalna będą miała przyjemność tworzyć oraz realizować całą strategię biznesową i dołożyć swoją cegiełkę do dalszej ekspansji produktów Motorola na polskim rynku. Mój poprzednik zbudował w Polsce markę o świetnej dynamice, moim celem będzie przekonanie Polek oraz Polaków, którzy jeszcze nie znają produktów Motorola, że jesteśmy marką godną zaufania i warto wybrać jedno z naszych urządzeń na swój kolejny smartfon – powiedziała Sylwia Machnik-Kochan.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.