Komunikaty PR

Sylwia Machnik-Kochan nową dyrektor generalną marki Motorola w Polsce

2024-10-01  |  10:00
Biuro prasowe

Warszawa, 1 października 2024 r.: Motorola mianowała Sylwię Machnik-Kochan na nową dyrektor generalną (General Manager) w Polsce. Wnosi ona do firmy ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, zajmowała wcześniej kierownicze stanowiska w branżach: technologicznej, farmaceutycznej oraz FMCG.

Przez ostatnie 12 lat Sylwia Machnik-Kochan była związana z marką HTC, rozwijając swoją karierę od stanowiska dyrektora sprzedaży (na Polskę), aż po wiceprezesa ds. sprzedaży na region EMEA ze specjalistyczną wiedzą w zakresie technologii VR, smartfonów, prywatnej sieci 5G oraz rozwiązań Metaverse. Z powodzeniem zajmowała się między innymi kluczowym dla marki produktem HTC Vive. Nowa dyrektor generalna aktywnie zaangażowana jest w mentoring w programie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, a w ubiegłym roku otrzymała wyróżnienie w raporcie Strong Women in IT 2023

Ścieżka kariery Sylwii Machnik-Kochan już raz skrzyżowała się z marką Motorola, kiedy to w latach 2008-2012 zajmowała w strukturach firmy stanowisko Key Account Managera. Jej wyróżnikiem jest bogate doświadczenie w budowaniu oraz prowadzeniu zespołów negocjacyjnych i sprzedażowych, a także w zamykaniu transakcji, i osiąganiu ambitnych celów biznesowych. Ma na swoim koncie realizację licznych projektów o charakterze międzynarodowym. Nowa dyrektor generalna zastąpiła w Polsce Alexandra Zawadzkiego, który awansował i przejął odpowiedzialność za działalność operacyjną marki Motorola w Meksyku.

- Cieszę się, że mogę po ponad dekadzie wrócić do firmy, która była dla mnie trampoliną do rozwoju mojej ścieżki zawodowej w nowych technologiach. Ogromną satysfakcję sprawia mi to, że jako dyrektor generalna będą miała przyjemność tworzyć oraz realizować całą strategię biznesową i dołożyć swoją cegiełkę do dalszej ekspansji produktów Motorola na polskim rynku. Mój poprzednik zbudował w Polsce markę o świetnej dynamice, moim celem będzie przekonanie Polek oraz Polaków, którzy jeszcze nie znają produktów Motorola, że jesteśmy marką godną zaufania i warto wybrać jedno z naszych urządzeń na swój kolejny smartfon – powiedziała Sylwia Machnik-Kochan.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.