Sylwia Machnik-Kochan nową dyrektor generalną marki Motorola w Polsce
Warszawa, 1 października 2024 r.: Motorola mianowała Sylwię Machnik-Kochan na nową dyrektor generalną (General Manager) w Polsce. Wnosi ona do firmy ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, zajmowała wcześniej kierownicze stanowiska w branżach: technologicznej, farmaceutycznej oraz FMCG.
Przez ostatnie 12 lat Sylwia Machnik-Kochan była związana z marką HTC, rozwijając swoją karierę od stanowiska dyrektora sprzedaży (na Polskę), aż po wiceprezesa ds. sprzedaży na region EMEA ze specjalistyczną wiedzą w zakresie technologii VR, smartfonów, prywatnej sieci 5G oraz rozwiązań Metaverse. Z powodzeniem zajmowała się między innymi kluczowym dla marki produktem HTC Vive. Nowa dyrektor generalna aktywnie zaangażowana jest w mentoring w programie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, a w ubiegłym roku otrzymała wyróżnienie w raporcie Strong Women in IT 2023
Ścieżka kariery Sylwii Machnik-Kochan już raz skrzyżowała się z marką Motorola, kiedy to w latach 2008-2012 zajmowała w strukturach firmy stanowisko Key Account Managera. Jej wyróżnikiem jest bogate doświadczenie w budowaniu oraz prowadzeniu zespołów negocjacyjnych i sprzedażowych, a także w zamykaniu transakcji, i osiąganiu ambitnych celów biznesowych. Ma na swoim koncie realizację licznych projektów o charakterze międzynarodowym. Nowa dyrektor generalna zastąpiła w Polsce Alexandra Zawadzkiego, który awansował i przejął odpowiedzialność za działalność operacyjną marki Motorola w Meksyku.
- Cieszę się, że mogę po ponad dekadzie wrócić do firmy, która była dla mnie trampoliną do rozwoju mojej ścieżki zawodowej w nowych technologiach. Ogromną satysfakcję sprawia mi to, że jako dyrektor generalna będą miała przyjemność tworzyć oraz realizować całą strategię biznesową i dołożyć swoją cegiełkę do dalszej ekspansji produktów Motorola na polskim rynku. Mój poprzednik zbudował w Polsce markę o świetnej dynamice, moim celem będzie przekonanie Polek oraz Polaków, którzy jeszcze nie znają produktów Motorola, że jesteśmy marką godną zaufania i warto wybrać jedno z naszych urządzeń na swój kolejny smartfon – powiedziała Sylwia Machnik-Kochan.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.