Sylwia Machnik-Kochan nową dyrektor generalną marki Motorola w Polsce
Warszawa, 1 października 2024 r.: Motorola mianowała Sylwię Machnik-Kochan na nową dyrektor generalną (General Manager) w Polsce. Wnosi ona do firmy ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, zajmowała wcześniej kierownicze stanowiska w branżach: technologicznej, farmaceutycznej oraz FMCG.
Przez ostatnie 12 lat Sylwia Machnik-Kochan była związana z marką HTC, rozwijając swoją karierę od stanowiska dyrektora sprzedaży (na Polskę), aż po wiceprezesa ds. sprzedaży na region EMEA ze specjalistyczną wiedzą w zakresie technologii VR, smartfonów, prywatnej sieci 5G oraz rozwiązań Metaverse. Z powodzeniem zajmowała się między innymi kluczowym dla marki produktem HTC Vive. Nowa dyrektor generalna aktywnie zaangażowana jest w mentoring w programie Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, a w ubiegłym roku otrzymała wyróżnienie w raporcie Strong Women in IT 2023
Ścieżka kariery Sylwii Machnik-Kochan już raz skrzyżowała się z marką Motorola, kiedy to w latach 2008-2012 zajmowała w strukturach firmy stanowisko Key Account Managera. Jej wyróżnikiem jest bogate doświadczenie w budowaniu oraz prowadzeniu zespołów negocjacyjnych i sprzedażowych, a także w zamykaniu transakcji, i osiąganiu ambitnych celów biznesowych. Ma na swoim koncie realizację licznych projektów o charakterze międzynarodowym. Nowa dyrektor generalna zastąpiła w Polsce Alexandra Zawadzkiego, który awansował i przejął odpowiedzialność za działalność operacyjną marki Motorola w Meksyku.
- Cieszę się, że mogę po ponad dekadzie wrócić do firmy, która była dla mnie trampoliną do rozwoju mojej ścieżki zawodowej w nowych technologiach. Ogromną satysfakcję sprawia mi to, że jako dyrektor generalna będą miała przyjemność tworzyć oraz realizować całą strategię biznesową i dołożyć swoją cegiełkę do dalszej ekspansji produktów Motorola na polskim rynku. Mój poprzednik zbudował w Polsce markę o świetnej dynamice, moim celem będzie przekonanie Polek oraz Polaków, którzy jeszcze nie znają produktów Motorola, że jesteśmy marką godną zaufania i warto wybrać jedno z naszych urządzeń na swój kolejny smartfon – powiedziała Sylwia Machnik-Kochan.
Autenti debiutuje na Microsoft Azure Marketplace
MSI prezentuje nowe płyty główne X870(E) zaprojektowane z myślą o nowej generacj
iiyama prezentuje ProLite XUB2763QSU-B1 i XUB2797UHSNP-B1 - nowe monitory biurow
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.