Komunikaty PR

System sprzedaży biletów autokarowych Dworzec Online podsumowuje 2019 rok!

2020-02-07  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.06 MB )

Innowacyjny system sprzedaży biletów autokarowych Dworzec Online w 2019 roku wygenerował ponad 2 500 000 biletów. Na stronie DworzecOnline.pl odnotowano 11% wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku. Pasażerowie mają do dyspozycji ofertę aż 300 polskich i zagranicznych przewoźników, którzy udostępniają swoje bilety w ramach 1 350 kursów dziennie. To wzrost o 20% w stosunku do ubiegłego roku. W ofercie Dworca Online znajduje się ponad 1 900 miast. Dodatkowo sprzedaż w aplikacjach mobilnych wzrosła aż o 90%! Tym samym Dworzec Online umocnił swoją pozycję kluczowego dostawcy rozwiązań IT dla polskiej branży transportowej.

Kolejny rok z rzędu z satysfakcją informuję o rosnącej popularności naszego systemu i platformy integrującej polskich i zagranicznych przewoźników dworzeconline.pl. W minionym roku odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o 11% i poszerzyliśmy naszą ofertę aż o 50 nowych przewoźników. W sumie możemy zaoferować bogatą siatkę połączeń ponad 300 firm transportowych docierającą do ponad 1900 miast. Stajemy się czołowym dostawcą rozwiązań IT dla polskiej branży transportowej – mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonusa, narodowego przewoźnika autokarowego i właściciela systemu Dworzec Online.

W 2019 roku system Dworzec Online we wszystkich zintegrowanych z nim kanałach sprzedaży posłużył do wygenerowania ponad 2,5 miliona biletów autokarowych. Na stronie dworzeconline.pl odnotowano 11% wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku, natomiast strona zdo.pl zwiększyła swoją sprzedaż aż o 200%.

Bogata oferta Dworzec Online zintegrowana jest z aplikacjami mobilnymi SkyCash oraz MPay. Cieszą się one rosnącą popularnością wśród amatorów podróży autokarowych. W minionym roku sprzedaż w tych kanałach wzrosła o 90%.

Oprócz internetowego i mobilnego zakupu biletu pasażerowie równie chętnie wybierają tradycyjne sposoby nabycia biletów na planowane podróże. Współpracujące z Dworzec Online liczne punkty agencyjne odnotowały w zeszłym roku 15% wzrost sprzedaży.

Z oprogramowania stworzonego przez Spółkę Polonus S.A. korzysta obecnie 300 przewoźników, to o 20% więcej niż rok wcześniej. Ich oferta obejmuje ponad 1350 kursów, które zatrzymują się w ponad 1900 miastach. Tak bogata siatka połączeń gwarantuje, że każdy podróżny będzie mógł z powodzeniem zaplanować swoją podróż.

Pod koniec 2019 roku została udostępniona dla podróżnych nowa funkcjonalność. Od teraz do swojego indywidualnego konta na platformie dworzeconline.pl można zalogować się za pomocą Facebooka lub Google. Zwiększa to wygodę i szybkość zakupów, jednocześnie nie wpływając negatywnie na bezpieczeństwo całego procesu.

Dworzec Online to nowoczesna platforma sprzedaży biletów autobusowych oraz zaplecze techniczne w postaci oprogramowania do zarządzania swoją całą ofertą przewozową oraz dworcową. Przejrzysty, intuicyjny system pozwala każdemu przewoźnikowi optymalnie planować oraz rozwijać swoją ofertę przewozową. Łatwość w zarządzaniu ofertą, sprzedażą, promocjami, rabatami, akcjami marketingowymi. Dworzec Online to również system dworcowy do zarządzania kursami, pracami kasjerów oraz aplikacja kasowa do sprzedaży biletów na dworcu.

Więcej informacji znaleźć można na www.pksPolonus.pl, www.PolonusPartner.pl, www.zdo.pl oraz www.DworzecOnline.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania

Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.

Ochrona środowiska

Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.