System sprzedaży biletów autokarowych Dworzec Online podsumowuje 2019 rok!
Innowacyjny system sprzedaży biletów autokarowych Dworzec Online w 2019 roku wygenerował ponad 2 500 000 biletów. Na stronie DworzecOnline.pl odnotowano 11% wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku. Pasażerowie mają do dyspozycji ofertę aż 300 polskich i zagranicznych przewoźników, którzy udostępniają swoje bilety w ramach 1 350 kursów dziennie. To wzrost o 20% w stosunku do ubiegłego roku. W ofercie Dworca Online znajduje się ponad 1 900 miast. Dodatkowo sprzedaż w aplikacjach mobilnych wzrosła aż o 90%! Tym samym Dworzec Online umocnił swoją pozycję kluczowego dostawcy rozwiązań IT dla polskiej branży transportowej.
Kolejny rok z rzędu z satysfakcją informuję o rosnącej popularności naszego systemu i platformy integrującej polskich i zagranicznych przewoźników dworzeconline.pl. W minionym roku odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o 11% i poszerzyliśmy naszą ofertę aż o 50 nowych przewoźników. W sumie możemy zaoferować bogatą siatkę połączeń ponad 300 firm transportowych docierającą do ponad 1900 miast. Stajemy się czołowym dostawcą rozwiązań IT dla polskiej branży transportowej – mówi Maciej Acedański, Prezes Zarządu Polonusa, narodowego przewoźnika autokarowego i właściciela systemu Dworzec Online.
W 2019 roku system Dworzec Online we wszystkich zintegrowanych z nim kanałach sprzedaży posłużył do wygenerowania ponad 2,5 miliona biletów autokarowych. Na stronie dworzeconline.pl odnotowano 11% wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku, natomiast strona zdo.pl zwiększyła swoją sprzedaż aż o 200%.
Bogata oferta Dworzec Online zintegrowana jest z aplikacjami mobilnymi SkyCash oraz MPay. Cieszą się one rosnącą popularnością wśród amatorów podróży autokarowych. W minionym roku sprzedaż w tych kanałach wzrosła o 90%.
Oprócz internetowego i mobilnego zakupu biletu pasażerowie równie chętnie wybierają tradycyjne sposoby nabycia biletów na planowane podróże. Współpracujące z Dworzec Online liczne punkty agencyjne odnotowały w zeszłym roku 15% wzrost sprzedaży.
Z oprogramowania stworzonego przez Spółkę Polonus S.A. korzysta obecnie 300 przewoźników, to o 20% więcej niż rok wcześniej. Ich oferta obejmuje ponad 1350 kursów, które zatrzymują się w ponad 1900 miastach. Tak bogata siatka połączeń gwarantuje, że każdy podróżny będzie mógł z powodzeniem zaplanować swoją podróż.
Pod koniec 2019 roku została udostępniona dla podróżnych nowa funkcjonalność. Od teraz do swojego indywidualnego konta na platformie dworzeconline.pl można zalogować się za pomocą Facebooka lub Google. Zwiększa to wygodę i szybkość zakupów, jednocześnie nie wpływając negatywnie na bezpieczeństwo całego procesu.
Dworzec Online to nowoczesna platforma sprzedaży biletów autobusowych oraz zaplecze techniczne w postaci oprogramowania do zarządzania swoją całą ofertą przewozową oraz dworcową. Przejrzysty, intuicyjny system pozwala każdemu przewoźnikowi optymalnie planować oraz rozwijać swoją ofertę przewozową. Łatwość w zarządzaniu ofertą, sprzedażą, promocjami, rabatami, akcjami marketingowymi. Dworzec Online to również system dworcowy do zarządzania kursami, pracami kasjerów oraz aplikacja kasowa do sprzedaży biletów na dworcu.
Więcej informacji znaleźć można na www.pksPolonus.pl, www.PolonusPartner.pl, www.zdo.pl oraz www.DworzecOnline.pl.
InsERT ustanawia absolutny rekord – milion sprzedanych licencji systemów dla MŚP
MITTZON – nowa seria mebli biurowych od IKEA, która wspiera dobre samopoczucie
Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Transport
Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie
Ponad 85 mld euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.
Transport
Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku
Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.