Komunikaty PR

Targi EuroShop 2020 – poznaj najnowsze rozwiązania dla dynamicznie zmieniającego

2020-01-31  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania doc ( 0.22 MB )

Od pewnego czasu w sektorze handlu detalicznego ma miejsce istotna transformacja. Ustawicznie zmieniają się potrzeby klientów i rosną ich oczekiwania jeśli chodzi o poziom obsługi - zarówno w przypadku sklepów fizycznych, jak i internetowych. Podłączeni do sieci konsumenci narzucają tempo rozwoju, a firmy handlowe muszą uwzględnić ich wymagania, jeśli chcą zachować pozycję na rynku. Co będę mogli zobaczyć goście odwiedzający targi EuroShop 2020?

Nowa jakość w organizacji i wystroju sklepów

78% klientów oczekuje satysfakcjonujących warunków obsługi w sklepie[1], co w połączeniu z odpowiednim wystrojem może przyczynić się do wzrostu wartości sprzedaży nawet o 40%[2]. Oznacza to, że atrakcyjne pod względem wizualnym otoczenie i bezproblemowa obsługa są niezwykle istotne dla sprzedawców detalicznych działających na rynku o zwiększonym stopniu konkurencyjności.

Dzięki inwestycjom firmy Checkpoint w prace badawczo-rozwojowe i stałej współpracy z konsumentami udoskonalono wzornictwo anten EAS i RFID. Goście targów EuroShop 2020 będą mieli okazję przekonać się, w jaki sposób bramki nowej generacji pozwalają zachować kompromis między bezpieczeństwem sklepu i estetyką jego wystroju. Szeroka oferta urządzeń obejmuje różne typy anten, m.in. instalowane w niewielkich urządzeniach wewnątrz sklepu, wolnostojące, naścienne i montowane przy wejściu. Checkpoint dysponuje rozwiązaniami dla sklepów dowolnej wielkości i z dowolnej branży.

Widoczność wszystkich kanałów w łańcuchu dostaw

Widoczność produktów w łańcuchu dostaw jest w handlu detalicznym podstawowym warunkiem umożliwiającym zapewnienie bezproblemowej obsługi klientów. Rosnąca popularność sprzedaży wielokanałowej oznacza, że konsumenci oczekują natychmiastowej obsługi i wyjątkowego poziomu personalizacji. W jaki sposób przedsiębiorstwo może zapewnić identyczną obsługę zarówno w sklepie fizycznym, jak i w sieci, w szczególności w przypadku dostępu za pośrednictwem urządzeń mobilnych?

Systemy obsługi łańcucha dostaw oparte na technologii RFID stanowią kompleksowe rozwiązanie tego problemu. Dzięki zaprojektowaniu elastycznego łańcucha dostaw opartego na współpracy sprzedawcy mogą uzyskać w czasie rzeczywistym dostęp do najistotniejszych informacji. Pozwala to w inteligentny sposób zarządzać zapasami i podejmować właściwe decyzje, a w efekcie zwiększyć sprzedaż i wykorzystać wszystkie nadarzające się okazje sprzedaży.

W poniedziałek 17 lutego uczestnicy targów będą mieli okazje dowiedzieć się, w jaki sposób można wykorzystać technologię RFID do obsługi sprzedaży wielokanałowej. Gdańska firma LPP, we współpracy z firmą Checkpoint, przedstawi wyniki wdrożonego na szeroką skalę programu identyfikacji RFID, którego efektem było zwiększenie dostępności produktów, poprawa efektywności operacyjnej i wzrost jakości obsługi klientów. Prezentacja odbędzie się w sektorze Retail Technology Stage w hali 6 w godzinach 15.40-16.00. To doskonała okazja, by poznać nowe rozwiązania.

Innowacyjne systemy metkowania

Specjalistyczny zespół firmy Checkpoint zajmujący się rozwojem systemów metkowania ściśle współpracuje z dostawcami układów RFID. Na targach EuroShop 2020 Checkpoint przedstawi najnowsze wersje metek i etykiet RFID, w tym rozwiązania przyjazne dla środowiska, a także spektakularne wzornictwo bramek umożliwiające poprawę komfortu obsługi kupujących. Firma Checkpoint jest obecna na światowym rynku i stale zwiększa zakres działania, aby zaoferować klientom najskuteczniejsze rozwiązania w dziedzinie metkowania i tworzenia etykiet.

Checkpoint to największy na świecie producent etykiet RF. Przedsiębiorstwo inwestuje znaczne środki w prace badawczo-rozwojowe, produkcję, testowanie i technologie druku cyfrowego. Jeśli chodzi o obszar obsługi etykiet i metkowania, firma w roku 2020 w dalszym ciągu będzie wprowadzać na rynek innowacyjne rozwiązania, wyznaczając nowe standardy branżowe. Zapraszamy na nasze stoisko — zaprezentujemy przełomowe technologie tworzenia etykiet RF, umożliwiające zabezpieczanie kategorii produktów, których skuteczna ochrona była wcześniej niemożliwa.

Rozwój sklepów podłączonych do sieci

W podłączonych do sieci sklepach stosowane są nowoczesne rozwiązania handlowe i technologiczne. Tradycyjne sklepy detaliczne wkraczają w epokę cyfrową i zaczynają korzystać z technologii Internetu rzeczy (IoT). Oprogramowanie firmy Checkpoint umożliwia firmom handlu detalicznego monitorowanie sklepów i pomiar wskaźników ich funkcjonowania, oferuje też funkcje zarządzania oparte na danych, które pozwalają podjąć odpowiednie działania, zwiększyć sprzedaż i ograniczyć straty. Rozwiązania Checkpoint obsługują nie tylko technologie EAS, ale także umożliwiają usprawnienie obsługi klientów i skuteczniejsza realizację ich potrzeb i wymagań, a zarazem zwiększenie zysków firmy.

Zabezpieczenie towarów w sklepie

Interesujące, atrakcyjne wizualnie opakowania są istotną częścią wizerunku marki i kluczowym elementem wyróżniającym produkty na konkurencyjnym rynku. Na targach EuroShop 2020 firma Checkpoint przedstawi również nowe rodzaje zabezpieczeń pozwalające zapobiec kradzieży cennych towarów bez wpływu na ich wygląd i użyteczność. Checkpoint oferuje innowacyjne systemy metkowania opakowań dowolnego typu oraz rozwiązania przeciwkradzieżowe sygnowane marką Alpha High-Theft Solutions. Każdy sklep jest w stanie znaleźć rozwiązanie, które spełni jego oczekiwania.

Ewa Pytkowska, dyrektor ds. sprzedaży w Checkpoint Systems, powiedziała:

„Zdajemy sobie sprawę ze złożonych wyzwań, przed którymi stają obecnie nasi klienci z sektora handlu detalicznego. Wiemy również, że nie istnieje uniwersalne rozwiązanie wszystkich problemów. Na targach EuroShop zaprezentujemy konkretne rozwiązania, które pozwolą firmom handlowym poprawić wyniki i zapewnić konsumentom wysoki poziom obsługi".

Goście targów mogą zapoznać się z inteligentnymi rozwiązaniami firmy Checkpoint dla sektora handlu detalicznego na targach EuroShop, które odbędą się w dniach 16-20 lutego 2020 r. w Düsseldorfie. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia Stoiska E23, Hala6!


[1] https://www.businesswire.com/news/home/20190114005841/en/Sensory-Experiences-Drive-9-10-Shoppers-Stores

[2] https://www.retailgazette.co.uk/blog/2014/01/01232-the-importance-of-retail-design/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft Biuro prasowe
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą
IT i technologie TomTom i East View Geospatial łączą siły
2024-07-11 | 17:40

TomTom i East View Geospatial łączą siły

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, oraz East View Geospatial (EVG) ogłosili dziś współpracę w zakresie dostarczania globalnych danych mapowych dla
IT i technologie AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC
2024-07-11 | 13:00

AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC

Przenosząc produkcję swoich spersonalizowanych płytek nośnych AI do własnych zakładów, firma Auvidea potrzebowała zaufanego partnera, który mógłby dostarczyć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.