Komunikaty PR

Technologia Konica Minolta optymalizuje procesy Drukarni Edytor

2023-01-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Równoważenie rozwiązań offsetowych technologiami cyfrowymi to już widoczny trend na rynku, który pozwala drukarniom znacznie ograniczyć koszt projektów o mniejszych nakładach – lepiej dopasowanych do zmiennych oczekiwań klienta. Konica Minolta optymalizuje procesy Drukarni Edytor wdrażając urządzenie AccurioJet KM-1e. Nowa maszyna poszerza możliwości firmy i pozwala rozbudować usługi cyfrowe, które doskonale uzupełniają ofertę biznesową.

Drukarnia Edytor działa na rynku od ponad 30 lat. Obecnie sercem działalności jest zaawanasowany technologicznie zakład w Dzierżonowie, w którym działają m.in. linie do produkcji opakowań i etykiet z efektem holograficznym.

- „Z drukarnią Edytor współpracujemy od 5 lat dostarczając szeroką gamę maszyn. Postawienie na tak zaawansowane urządzenie jak AccurioJet KM-1e, to najlepsze możliwe podsumowanie dotychczasowej kooperacji. To także ogromny krok dla drukarni w stronę rozwoju rozwiązań cyfrowych i jeszcze bardziej kompleksowej oferty, która pozwoli tworzyć personalizowane projekty na szerokiej palecie materiałów i podłoży” – mówi Łukasz Kurasiński, Business Development Manager w Konica Minolta.

- „Ponad 6 lat temu zainstalowaliśmy pierwsze urządzenie Konika Minolta, które okazało się być  bardzo efektywnym i wydajnym. Od tego czasu zainstalowaliśmy jeszcze dwa urządzenia, a obecnie właśnie wdrażamy naszą największa inwestycję, czyli AccurioJet KM-1e. Ta inwestycja była możliwa  dzięki zbudowaniu zaufania opartego o bardzo dobrą współpracę z serwisem Konika Minolta i perspektywom na dalszy rozwój naszej firmy, jakie daje tak unikalny produkt, jakim jest bez wątpienia maszyna KM-1e.

Wydaje się że maszyna w sposób doskonały uzupełnia park maszynowy firmy, który jest zdominowany przez maszyny offsetowe, umożliwiając druk bardzo małych i średnich nakładów z wysoką jakością na różnorodnych podłożach i w dużym formacie. Ponadto pozwoli rozwinąć naszą ofertę z zakresu realizacji unikalnych opakowań produktowych, etykiet, folderów i wielu innych produktów poligraficznych” – powiedział Tomasz Ligięza, właściciel Drukarni Edytor z Dzierżoniowa

 

Zróżnicowanie wymogiem biznesu

Drukarnia Edytor dąży do nieustannej optymalizacji procesów przez odpowiedni balans między rozwiązaniami offsetowymi i cyfrowymi. Dzięki AccurioJet KM-1e od Konica Minolta firma zyska możliwość druku małych i średnich nakładów o większym stopniu personalizacji, które coraz częściej są wymagane przez klientów. „Druk analogowy wiąże się m.in. z szeregiem procesów pre i postpresowymi, co przekłada się na wysokie koszty materiałowe jak i pracownicze oraz wydłuża całkowity czas produkcji. Metoda ta świetnie sprawdza się przy dużych nakładach. Dzięki AccurioJet KM-1e Drukarnia Edytor będzie mogła optymalizować proces produkcji w oparciu o najnowsze dostępne na rynku technologie cyfrowe.” - mówi Łukasz Kurasiński z Konica Minolta

AccurioJet KM-1e często jest nazywana maszyną offsetową drukującą w technologii cyfrowej. Cały pomysł na podawanie transport czy wykładanie papieru jest tożsame jak w maszynach offsetowych. Natomiast proces samego druku jest już całkowicie cyfrowy. I to cyfrowy w najlepszym tego słowa znaczeniu.

Nowe urządzenie pozwoli Drukarni Edytor zaoferować usługę druku opakowań na żądanie, a to w dobie zyskującego popularność packvertisingu, może okazać się kluczowe dla klientów firmy. Dla branży e-commerce wyjątkowe, spersonalizowane opakowania to dodatkowe, doskonałe narzędzie marketingowe. „Badania portalu interaktywnie.com wykazują, że aż 91% respondentów zwraca uwagę na wizualną stronę opakowań, co ułatwia im podejmowanie decyzji zakupowych. Ponadto ponad 50 proc. osób, które otrzymują zamówienie w niestandardowym opakowaniu twierdzi, że chętniej skorzysta z usług tej samej firmy przy przyszłych zamówieniach. Wybierając AccurioJet Drukarnia Edytor zyskuje narzędzie do realizacji niepowtarzalnych opakowań, w dopasowanych nakładach” – mówi Łukasz Kurasiński.

 

Gotowość, personalizacja i kompleksowa obsługa

Atutem Konica Minolta w kontekście współpracy z drukarnią Edytor było posiadanie urządzenia doskonale skrojonego do potrzeb klienta i natychmiastowa gotowość do implementacji. Proces montażu zajął trzy tygodnie, a następnie eksperci firmy przez tydzień kompleksowo szkolili pracowników placówki. Prezentując możliwości i funkcjonalności AccurioJet KM-1e, zapewnili sprawność procesów po uruchomieniu maszyny. Długofalowo Konica Minolta zapewnia stałe wsparcie serwisowe i merytoryczne, gwarantując płynność operacji.

 

„Dla firmy Konica Minolta przy wdrożeniach kluczowa jest partnerska relacja z klientami – odpowiednie szkolenie operatorów, kierowników zmian czy już mniej oczywiste - współpraca z działem sprzedaży czy marketingu. Tylko takie nowoczesne holistyczne podejście pozwala klientom w pełni wykorzystać możliwości drzemiące w technologii AccurioJet KM-1e.  – podsumowuje Łukasz Kurasiński.

 

Poszerzenie możliwości

Dzięki instalacji AccurioJet KM-1e Edytor znacząco poszerza zakres usług. Maszyna jest jedynym urządzeniem cyfrowym w formacie B2++, które drukuje w technologii Ink Jet UV. Pozwala to na wykorzystanie najszerszego spektrum mediów: od papierów powlekanych i niepowlekanych, przez materiały syntetyczne, canvas, materiały transparentne czy barwione w masie. Ponadto oferuje niespotykany na rynku zakres grubości materiałów.

- „Drukarnia Edytor zyskuje szerokie możliwości optymalizacji jakościowej i ilościowej, z możliwością druku just-in-time, mając większy wpływ na zużycie energii oraz czasu” – mówi Łukasz Kurasiński. „Odpowiednio balansując między technologią offsetową i cyfrową firma trafia w potrzeby klientów o różnych wolumenach, oferując szeroki zakres usług. Cieszymy się, że gwarantem tego balansu stało się nasze urządzenie. Myślę że właśnie dlatego nasi klienci o maszynie KM-1e mówią bardzo często "szwajcarski scyzoryk” – podsumowuje.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.