Komunikaty PR

The Dust podpisało umowę z Try Evidence

2020-06-18  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Julita Pacana
Me & My Friends

Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/

Czerwiec dla The Dust jest bardzo owocny. Właśnie została podpisana umowa z Try Evidence, która dotyczy silent reviews gry „Together”. To sygnał dla miłośników „Super Mario World” czy „Bubble Bobble”, że będą mogli już niedługo zagrać w nową indie platformówkę na konsolę Nintendo Switch. Try Evidence w ostatnim czasie wspierało takich producentów gier komputerowych jak Bloober Team SA czy Creepy Jar SA.

Try Evidence to wrocławska firma specjalizująca się w prowadzeniu badań doświadczeń graczy, analizy źródeł zastanych oraz przygotowaniem strategii marketingowych dla producentów i wydawców gier. Skupia się na różnych aspektach od biofeedbacku i neuromarketingu po silent reviews. W ostatnim czasie współpracowała w podobnym zakresie między innymi z producentem gier komputerowych Bloober Team SA oraz z niezależnym producentem gier z gatunku survival simulation Creepy Jar SA.

Podpisanie umowy współpracy na silent reviews pomiędzy The Dust a Try Evidence jest postawieniem kropki nad i przy grze „Together”. Teraz będzie ona przechodzić testy nadzorowane przez psychologów i specjalistów od gier, badania UX/graczy, w tym dane biometryczne. Twórcom zależy na tym, aby wydać grę w jak najlepszej jakości.

The Dust przewiduje również kontynuowanie współpracy przy innych grach spółki, w szczególności przy głównym projekcie "I, the Inquisitor" na motywach twórczości Jacka Piekary "Ja, inkwizytor".

 

Kilka słów o grze „Together”

„Together” jest grą platformową wykorzystującą potencjał sprawdzonej mechaniki z takich gier jak „Super Mario World” czy „Bubble Bobble”, w połączeniu z interesującą narracją oraz historią. „Together” umożliwia prowadzenie rozgrywek w trybie kooperacji, gdzie dwóch graczy może wspólnie realizować misje. The Dust zależało na tym, aby wolny czas można było spędzać razem i podróżować ramię w ramię podczas pokonywania trudności w wielu interesujących biomach. W trakcie wyprawy można pokolorować świat odbarwiony przez złą Monę Chrome! W grze jest dostępnych kilkanaście postaci inspirowanych na takich klasykach jak potwór Frankensteina, Robin Hood czy Buzz Astral, oraz posiadających różne zdolności, które pomogą graczom pokonać głównego przeciwnika. Gra jest skierowana do młodszej grupy odbiorców, ale osoby chcące wrócić do korzeni gamingu również znajdą w niej coś dla siebie. Tryb kooperacji umili spędzenie czasu w rodzinnym gronie, jak też na imprezie zapewniając doskonałą rozrywkę bez względu na wiek. Konsola Nintendo Switch jest pierwszym kanałem dystrybucji gry, ale w strategii wydawniczej rozważane są kolejne. Będą to PS4, Xbox oraz PC.

The Dust w social mediach:

Facebook: http://bit.ly/TheDustFacebook

 

O spółce:

The Dust S.A. jest producentem i wydawcą gier. Spółka intensywnie rozwija produkcję gier własnych. Aktualnie pracuje nad grą osadzoną w świecie „Cyklu Inkwizytorskiego” na motywach twórczości Jacka Piekary oraz nad własnymi autorskimi symulatorami. Zgodnie ze strategią zamierza wydawać 5 gier rocznie.

Uzupełnienie działalności The Dust S.A. stanowi oferta szerokiej gamy narzędzi w obszarze advergamingu, tworzenie projektów z wykorzystaniem technologii AR i VR oraz produkcji gier mobilnych na zlecenie.

Spółka i jej produkcje zdobyły wiele istotnych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. Effie Awards, Golden Arrow, Mobile Trends Awards, Impactor.

The Dust S.A. od kwietnia 2018 roku jest notowana na rynku NewConnect.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Me & My Friends
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.