The Dust podpisało umowę z Try Evidence
Me & My Friends
Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/
Czerwiec dla The Dust jest bardzo owocny. Właśnie została podpisana umowa z Try Evidence, która dotyczy silent reviews gry „Together”. To sygnał dla miłośników „Super Mario World” czy „Bubble Bobble”, że będą mogli już niedługo zagrać w nową indie platformówkę na konsolę Nintendo Switch. Try Evidence w ostatnim czasie wspierało takich producentów gier komputerowych jak Bloober Team SA czy Creepy Jar SA.
Try Evidence to wrocławska firma specjalizująca się w prowadzeniu badań doświadczeń graczy, analizy źródeł zastanych oraz przygotowaniem strategii marketingowych dla producentów i wydawców gier. Skupia się na różnych aspektach od biofeedbacku i neuromarketingu po silent reviews. W ostatnim czasie współpracowała w podobnym zakresie między innymi z producentem gier komputerowych Bloober Team SA oraz z niezależnym producentem gier z gatunku survival simulation Creepy Jar SA.
Podpisanie umowy współpracy na silent reviews pomiędzy The Dust a Try Evidence jest postawieniem kropki nad i przy grze „Together”. Teraz będzie ona przechodzić testy nadzorowane przez psychologów i specjalistów od gier, badania UX/graczy, w tym dane biometryczne. Twórcom zależy na tym, aby wydać grę w jak najlepszej jakości.
The Dust przewiduje również kontynuowanie współpracy przy innych grach spółki, w szczególności przy głównym projekcie "I, the Inquisitor" na motywach twórczości Jacka Piekary "Ja, inkwizytor".
Kilka słów o grze „Together”
„Together” jest grą platformową wykorzystującą potencjał sprawdzonej mechaniki z takich gier jak „Super Mario World” czy „Bubble Bobble”, w połączeniu z interesującą narracją oraz historią. „Together” umożliwia prowadzenie rozgrywek w trybie kooperacji, gdzie dwóch graczy może wspólnie realizować misje. The Dust zależało na tym, aby wolny czas można było spędzać razem i podróżować ramię w ramię podczas pokonywania trudności w wielu interesujących biomach. W trakcie wyprawy można pokolorować świat odbarwiony przez złą Monę Chrome! W grze jest dostępnych kilkanaście postaci inspirowanych na takich klasykach jak potwór Frankensteina, Robin Hood czy Buzz Astral, oraz posiadających różne zdolności, które pomogą graczom pokonać głównego przeciwnika. Gra jest skierowana do młodszej grupy odbiorców, ale osoby chcące wrócić do korzeni gamingu również znajdą w niej coś dla siebie. Tryb kooperacji umili spędzenie czasu w rodzinnym gronie, jak też na imprezie zapewniając doskonałą rozrywkę bez względu na wiek. Konsola Nintendo Switch jest pierwszym kanałem dystrybucji gry, ale w strategii wydawniczej rozważane są kolejne. Będą to PS4, Xbox oraz PC.
The Dust w social mediach:
Facebook: http://bit.ly/TheDustFacebook
O spółce:
The Dust S.A. jest producentem i wydawcą gier. Spółka intensywnie rozwija produkcję gier własnych. Aktualnie pracuje nad grą osadzoną w świecie „Cyklu Inkwizytorskiego” na motywach twórczości Jacka Piekary oraz nad własnymi autorskimi symulatorami. Zgodnie ze strategią zamierza wydawać 5 gier rocznie.
Uzupełnienie działalności The Dust S.A. stanowi oferta szerokiej gamy narzędzi w obszarze advergamingu, tworzenie projektów z wykorzystaniem technologii AR i VR oraz produkcji gier mobilnych na zlecenie.
Spółka i jej produkcje zdobyły wiele istotnych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. Effie Awards, Golden Arrow, Mobile Trends Awards, Impactor.
The Dust S.A. od kwietnia 2018 roku jest notowana na rynku NewConnect.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.