Komunikaty PR

TP Vision partnerem Abbey Road Studios

2022-03-30  |  12:00
Biuro prasowe

Philips TV oficjalnym sponsorem Abbey Road Studios Music Photography Awards

 

TP Vision, właściciel marki Philips TV & Sound, ogłosił odnowienie strategicznego partnerstwa z legendarnym miejscem produkcji muzycznej, Abbey Road Studios, w którym nagrywali m.in. The Beatles. Odnowienie zawartej w 2018 roku umowy powoduje, że Philips TV pozostaje nie tylko oficjalnym partnerem, ale także sponsorem nowego międzynarodowego konkursu Abbey Road Studios Music Photography Awards.

 

Korzyści ze współpracy będą obopólne. Najlepsze telewizory marki Philips będą wykorzystywane przez inżynierów dźwięku Abbey Road Studios podczas produkcji muzycznych - do edycji i masteringu materiałów. Philips TV uzyska z kolei możliwość testowania i rozwoju swoich produktów w najbardziej wymagającym środowisku.

 

Obie marki będą też współpracować organizując wspólne promocje i wydarzenia, aktywności w mediach społecznościowych, a także inne działania marketingowe, w tym ekskluzywne eventy w kultowych studiach Abbey Road w Londynie.

 

Nagrody Abbey Road Studios za fotografię muzyczną

Jednym z pierwszych wspólnych projektów w 2022 roku będzie wsparcie przez Philips TV nowego konkursu Abbey Road Studios Music Photography Awards. Stanie się on corocznym, międzynarodowym konkursem fotografii muzycznej, pozwalającym celebrować wyjątkowe wydarzenia muzyczne roku oraz fotografów, którzy je uchwycili.

 

Możliwość pokazania zarówno najmniejszego, jak i największego wydarzenia muzycznego w najbardziej realistyczny i wciągający sposób jest niejako zapisane w DNA telewizorów Philips OLED+ Ambilight. Dlatego marka Philips TV będzie wspierać tworzenie tych treści, sponsorując kategorię Live Music Photography Award. Jej zwycięzca będzie mógł cieszyć się doskonałym obrazem i dźwiękiem z wielokrotnie nagradzanego 55-calowego telewizora Philips OLED+936.

 

Telewizory Philips OLED+ Ambilight

Modele Philips OLED+ Ambilight są powszechnie uznawane za liderów rynku w swojej kategorii. Philips samodzielnie opracowuje wszystkie procesy przetwarzania obrazu, ale też współpracuje z liderami rynku audio - firmą Bowers & Wilkins, aby zapewnić wyjątkową jakość dźwięku. To między innymi dzięki temu są laureatami wielu branżowych nagród, a obecny model OLED+936 przesunął granice wydajności i wyznaczył nowe standardy obrazu i dźwięku.

 

Telewizory marki Philips są też wyposażone w technologię Ambilight, w której szereg diod LED umieszczonych z tyłu urządzenia emituje efekty świetlne na ścianę tuż za telewizorem, precyzyjnie dopasowując kolory do wyświetlanych na ekranie obrazów. Takie rozwiązanie tworzy dodatkowy efekt przestrzenny i zapewnia wyjątkowe wrażenia podczas oglądania.

 

TP Vision i Abbey Road Studios współpracowały już ze sobą przy kilku wyjątkowych występach na żywo światowych klasy artystów, m.in. wiolonczelistki Sheku Kanneh-Masonto. Specjalnie zaprojektowane światło i dźwięk umożliwiły maksymalne wykorzystanie funkcji Ambilight, dzięki czemu uzyskano wyjątkowy obraz i dźwięk, które zapewniają niepowtarzalne wrażenia wizualne.

 

''Partnerstwa z kultowymi europejskimi markami, które podzielają naszą pasję do jakości wykonania, stały się częścią naszej tożsamości. Cieszę się, że będziemy kontynuować współpracę z Abbey Road Studios, a także – sponsorując konkurs Music Photography Awards - wspierać tworzenie najlepszych treści. Jestem też dumny, że TP Vision i Abbey Road Studios podzielają wartości najwyższej jakości obrazu i dźwięku”, powiedział Dyrektor Marketingu TP Vision, Martijn Smelt.

 

 

# # #

 

O TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Śledź nas na: Twitter @TPVision, Instagram @philipstelevision, Facebook @PhilipsTVPolska oraz @PhilipsTV

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.