Komunikaty PR

TP Vision partnerem Abbey Road Studios

2022-03-30  |  12:00
Biuro prasowe

Philips TV oficjalnym sponsorem Abbey Road Studios Music Photography Awards

 

TP Vision, właściciel marki Philips TV & Sound, ogłosił odnowienie strategicznego partnerstwa z legendarnym miejscem produkcji muzycznej, Abbey Road Studios, w którym nagrywali m.in. The Beatles. Odnowienie zawartej w 2018 roku umowy powoduje, że Philips TV pozostaje nie tylko oficjalnym partnerem, ale także sponsorem nowego międzynarodowego konkursu Abbey Road Studios Music Photography Awards.

 

Korzyści ze współpracy będą obopólne. Najlepsze telewizory marki Philips będą wykorzystywane przez inżynierów dźwięku Abbey Road Studios podczas produkcji muzycznych - do edycji i masteringu materiałów. Philips TV uzyska z kolei możliwość testowania i rozwoju swoich produktów w najbardziej wymagającym środowisku.

 

Obie marki będą też współpracować organizując wspólne promocje i wydarzenia, aktywności w mediach społecznościowych, a także inne działania marketingowe, w tym ekskluzywne eventy w kultowych studiach Abbey Road w Londynie.

 

Nagrody Abbey Road Studios za fotografię muzyczną

Jednym z pierwszych wspólnych projektów w 2022 roku będzie wsparcie przez Philips TV nowego konkursu Abbey Road Studios Music Photography Awards. Stanie się on corocznym, międzynarodowym konkursem fotografii muzycznej, pozwalającym celebrować wyjątkowe wydarzenia muzyczne roku oraz fotografów, którzy je uchwycili.

 

Możliwość pokazania zarówno najmniejszego, jak i największego wydarzenia muzycznego w najbardziej realistyczny i wciągający sposób jest niejako zapisane w DNA telewizorów Philips OLED+ Ambilight. Dlatego marka Philips TV będzie wspierać tworzenie tych treści, sponsorując kategorię Live Music Photography Award. Jej zwycięzca będzie mógł cieszyć się doskonałym obrazem i dźwiękiem z wielokrotnie nagradzanego 55-calowego telewizora Philips OLED+936.

 

Telewizory Philips OLED+ Ambilight

Modele Philips OLED+ Ambilight są powszechnie uznawane za liderów rynku w swojej kategorii. Philips samodzielnie opracowuje wszystkie procesy przetwarzania obrazu, ale też współpracuje z liderami rynku audio - firmą Bowers & Wilkins, aby zapewnić wyjątkową jakość dźwięku. To między innymi dzięki temu są laureatami wielu branżowych nagród, a obecny model OLED+936 przesunął granice wydajności i wyznaczył nowe standardy obrazu i dźwięku.

 

Telewizory marki Philips są też wyposażone w technologię Ambilight, w której szereg diod LED umieszczonych z tyłu urządzenia emituje efekty świetlne na ścianę tuż za telewizorem, precyzyjnie dopasowując kolory do wyświetlanych na ekranie obrazów. Takie rozwiązanie tworzy dodatkowy efekt przestrzenny i zapewnia wyjątkowe wrażenia podczas oglądania.

 

TP Vision i Abbey Road Studios współpracowały już ze sobą przy kilku wyjątkowych występach na żywo światowych klasy artystów, m.in. wiolonczelistki Sheku Kanneh-Masonto. Specjalnie zaprojektowane światło i dźwięk umożliwiły maksymalne wykorzystanie funkcji Ambilight, dzięki czemu uzyskano wyjątkowy obraz i dźwięk, które zapewniają niepowtarzalne wrażenia wizualne.

 

''Partnerstwa z kultowymi europejskimi markami, które podzielają naszą pasję do jakości wykonania, stały się częścią naszej tożsamości. Cieszę się, że będziemy kontynuować współpracę z Abbey Road Studios, a także – sponsorując konkurs Music Photography Awards - wspierać tworzenie najlepszych treści. Jestem też dumny, że TP Vision i Abbey Road Studios podzielają wartości najwyższej jakości obrazu i dźwięku”, powiedział Dyrektor Marketingu TP Vision, Martijn Smelt.

 

 

# # #

 

O TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Śledź nas na: Twitter @TPVision, Instagram @philipstelevision, Facebook @PhilipsTVPolska oraz @PhilipsTV

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie Biuro prasowe
2024-07-02 | 01:00

Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie

Światło stanowi jeden z najważniejszych elementów architektonicznych, którego rola nie ogranicza się wyłącznie do kreowania estetyki przestrzeni. Coraz bardziej zaawansowane
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu
IT i technologie iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS
2024-07-01 | 09:00

iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS

iiyama zapowiada nową serię gamingowych monitorów z klanu Red Eagle wyposażonych w 180Hz matrycę Fast IPS o superszybkim czasie reakcji plamki wynoszącym zaledwie 0,2 ms (MPRT).

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.