TP-Link prezentuje nowe urządzenia smart home z serii Tapo
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
TP-Link konsekwentnie rozbudowuje portfolio urządzeń smart home z serii Tapo. Tym razem do rodziny dołączają trzy nowe produkty: inteligentne gniazdko z funkcją kontroli zużycia energii P110, taśma LED L900-5 oraz żarówka L520E.
Tapo P110 od TP-Link można wykorzystać na wiele sposobów. Z pomocą tego gniazdka użytkownik może zarządzać podłączonym do niego sprzętem elektronicznym, kontrolować zużycie energii (co przełoży się na niższe rachunki za prąd) czy tworzyć harmonogramy, dzięki którym o konkretnej godzinie automatycznie włączy lub wyłączy dowolne podłączone do niego urządzenie. Inteligentne gniazdko pomoże także uniknąć zmartwień o pozostawione w domu włączone żelazko czy nieprzykręcony na czas nieobecności grzejnik. Tapo P110 to także sposób, by skutecznie odstraszyć włamywacza. Programując automatyczne włączanie i wyłączanie światła o różnych porach, skutecznie można maskować nieobecność domowników. Smart Plug jest sterowany poprzez WiFi, ma kompaktową obudowę, zajmuje mało przestrzeni i nie utrudnia dostępu do sąsiednich gniazdek.
Druga nowość od TP-Link to energooszczędna żarówka LED Tapo L520E, która emituje światło
o temperaturze 4000K, imitując naturalne oświetlenie. Jej moc to 806 lm, co odpowiada 60W klasycznej żarówki. Podobnie jak pozostałe żarówki z serii Tapo posiada standardowy gwint E27. W trybie oszczędzania energii zużywa jedynie 0,2W, co sprawia, że korzystanie z niej jest nie tylko oszczędnym, ale również bardzo ekologicznym rozwiązaniem. Tapo L520E to także świetne rozwiązanie dla roztargnionych osób, którym zdarza się zapomnieć o wyłączeniu światła przed wyjściem z domu. Teraz, dzięki zdalnemu zarządzaniu, można to łatwo naprawić. Wystarczy mieć pod ręką smartfon lub tablet z zainstalowaną aplikacją Tapo, aby móc wyłączyć światło, dostosować jego jasność i temperaturę, zapisać ulubione ustawienia jako sceny, stworzyć harmonogramy oraz śledzić zużycie energii. Poprzez ustawienia pór automatycznego włączania i wyłączania światła żarówka pozwala dostosować oświetlenie do trybu życia użytkownika lub do długości dnia. Podobnie jak pozostałe produkty z serii Tapo, żarówka L520E nie wymaga do działania dodatkowych urządzeń - wystarczy połączyć ją z domową siecią WiFi.
Trzecią nowością w portfolio TP-Link z kategorii smart home jest 5-metrowa taśma LED Smart Wi-Fi Tapo L900-5, która pozwala na zmianę kolorów w pełnej palecie barw RGB. Dzięki niej twoje pomieszczenie zawsze będzie bardzo klimatyczne i nastrojowe. Poprzez ustawienie harmonogramów i timera możesz kontrolować sposób i częstotliwość zmiany kolorów sprawiając, np. by światła pulsowały w rytm muzyki. Możesz także kontrolować jej jasność. Jej urokiem można cieszyć się niemal każdym miejscu, ponieważ za sprawą dwustronnej taśmy 3M i możliwości docinania, jej montaż jest nieinwazyjny i niezwykle prosty.
Wszystkie urządzenia od TP-Link wyróżnia niezwykle prosta instalacja i zarządzanie. Wystarczy pobrać darmową aplikację – TP-Link Tapo, by mieć wszystko pod kontrolą. Do komunikacji z urządzeniami z serii Tapo nie jest wymagany żaden dodatkowy kontroler czy sterownik, urządzenia komunikują się wykorzystując domową sieć WiFi. Wszystkimi nowo zaprezentowanymi urządzeniami można również sterować głosowo – wystarczy zintegrować je z Amazon Alexa czy Asystentem Google.
Więcej informacji na temat gniazdka Tapo P110, żarówki L520E oraz listwy Tapo L900-5 dostępnych jest na stronie internetowej. Produkty są już dostępne w sprzedaży. Gniazdko kosztuje ok.70 zł, za żarówkę zapłacić trzeba ok. 45 zł, natomiast listwa to wydatek ok. 90 zł. Urządzenia zostały objęte 24-miesięczną gwarancją producenta.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy
Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.
Polityka
Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
Na pierwszej w tym roku sesji Parlamentu Europejskiego europosłowie będą debatować nad przyszłością relacji na linii UE–USA. Przewodnicząca PE Roberta Metsola podczas otwarcia sesji podkreśliła, że obecne realia polityczne będą wymagały odnowionego sojuszu transatlantyckiego, a Europa jest gotowa do współpracy z administracją 47. prezydenta Stanów Zjednoczonych. Donald Trump w swoim przemówieniu po zaprzysiężeniu zapowiedział wysiłki na rzecz kończenia wojen i wprowadzania pokoju na świecie.
Handel
W tym roku import cementu z Ukrainy może przekroczyć milion ton. To oznacza problemy polskich producentów
Polscy producenci cementu obawiają się silnej konkurencji z Ukrainy. W ubiegłym roku import tego surowca zza wschodniej granicy wyniósł ok. 600–700 tys. t, prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej. W kolejnych miesiącach dynamika może jeszcze przyspieszyć, dlatego sektor apeluje o kontyngenty ilościowe lub inny rodzaj wsparcia ze strony UE. Bez tego trudno będzie mu rywalizować z producentami z Ukrainy i innych państw, które nie muszą spełniać klimatycznych wymogów UE.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.