Komunikaty PR

W czasach przyśpieszonej cyfryzacji Grupa Spyrosoft rośnie i otwiera nową spółkę

2020-06-22  |  10:39
Biuro prasowe
Kontakt
Julita Pacana
Me & My Friends

Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/

Cyfryzacja to podstawowy trend w gospodarce oraz priorytet w rozwoju wielu przedsiębiorstw. Przejście na nowe technologie nabiera dzisiaj tempa, bo w dobie pandemii zyskują one większe znaczenie i pozwalają szybciej dostosować się do zmiennego otoczenia. W efekcie rośnie zapotrzebowanie na kompleksowe i dobrze dopasowane rozwiązania cyfrowe. Grupa Spyrosoft rozumie oczekiwania klientów i otwiera nową spółkę Unravel, która oferuje usługi z zakresu business i product design.

W procesie wytwarzania rozwiązań cyfrowych najważniejsze są jego pierwsze etapy, gdyż to one decydują o późniejszym sukcesie lub porażce całości. Badania, prototypowanie, eksperymentowanie i testowanie pomysłów wspólnie z użytkownikami na samym początku tworzenia rozwiązania to klucz do uniknięcia błędów, których eliminacja po wdrożeniu może kosztować sto razy więcej niż na początku – mówi Jarosław Mroczek, CEO Unravel S.A.

Wraz z powstaniem kreatywnej siły Grupy – spółki Unravel, oferta Grupy Spyrosoft powiększyła się o usługi takie, jak: product design – zapewniający najlepsze doświadczenia użytkownikom produktów cyfrowych, product management – wspierający procesy operacyjne klienta, audyty i testy doświadczeń użytkownika, a także akcelerator innowacyjności, który pozwala na szybkie walidowanie koncepcji nowych produktów z ich przyszłymi użytkownikami.

Unravel pomaga klientom dostosować się do zmieniającego się otoczenia biznesowego, być konkurencyjnym, a także wcielać w życie pomysły na kolejne produkty czy usługi cyfrowe. Eksperci nowej spółki wykorzystują w swojej pracy metodę Design Sprint. Dzięki temu ich klienci mogą zaoszczędzić miesiące pracy i zrealizować swoje cele w kilka tygodni.

Dlaczego Grupa zdecydowała się na nowy brand?

Oferta Unravel, choć komplementarna z tym, co obecnie oferuje Grupa Spyrosoft, realizowana jest w oparciu o inne metody i filozofię pracy. W obszarze product design kluczowe jest eksperymentowanie i poszukiwanie najlepszych rozwiązań, a najchętniej stosowaną filozofią pracy – Design Thinking. Ta odrębność metod pracy oraz portfolio usług zadecydowały o utworzeniu nowej marki w ramach Grupy.

W Unravel stawiamy na kulturę eksperymentowania. Dzięki temu zespół, który tworzymy posiada przestrzeń do kreowania i testowania swoich pomysłów. Wierzymy, że autonomia, chęć samodoskonalenia oraz poczucie celu tworzą razem doskonałe podłoże, na którym mogą rozwijać się organizacje nastawione na rozwój i wzrost. Taki jest mój pomysł na spółkę Unravel od samych jej początków – komentuje Jarosław Mroczek.

Siła w Grupie

Obecność Unravel w Grupie Spyrosoft pozwala oferować klientom wsparcie na każdym etapie cyklu życia produktu – od pomysłu i jego wstępnych weryfikacji, przez stworzenie i wdrożenie oprogramowania, po jego późniejszy rozwój i utrzymanie.

Oferta Unravel skupia się na wczesnych fazach projektowania produktów i usług biznesowych, podczas gdy pozostałe spółki Grupy Spyrosoft specjalizują się w ich dostarczaniu. Dzięki temu oferujemy naszym klientom kompleksowe podejście do procesu cyfryzacji. Dzisiaj, te pierwsze etapy prac mają szczególne znaczenie, bo pozwalają na szybkie i efektywne stworzenie i dostosowanie produktów cyfrowych do zmieniającego się otoczenia – mówi Sebastian Łękawa, Członek Zarządu Spyrosoft S.A.

 

O Grupie Spyrosoft:

Spyrosoft założono w 2016 roku we Wrocławiu, firma działa w branży IT i zajmuje się wytwarzaniem oprogramowania - od rozwiązań wbudowanych po wysokopoziomowe systemy oparte na chmurach publicznych, każdorazowo dostosowane do potrzeb i wymagań klientów. Spyrosoft oferuje kompleksowe prowadzenie projektów, w ramach których specjaliści Spyrosoft zarządzają projektami i związanymi z nimi wymaganiami, tworzą architekturę, piszą i rozwijają warstwę programistyczną. Rozwiązania wdrażane są z wykorzystaniem chmur publicznych oraz zaawansowanych technologii takich jak Artificial Inteligence (AI) czy Mixed Reality.

W skład Grupy Kapitałowej Spyrosoft S.A wchodzą m.in. Spyrosoft S.A., Spyrosoft Solutions S.A. oraz Unravel S.A. Od lutego 2020 roku spółka Spyrosoft S.A. jest notowana na rynku NewConnect.

Biura Grupy znajdują się we Wrocławiu, Warszawie, Białymstoku i Krakowie, a także w Londynie, Brunszwiku, Monachium, Zagrzebiu i Detroit.

Więcej informacji na: www.spyro-soft.pl oraz www.unravel.cc.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Me & My Friends
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku

Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.

Bankowość

Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych

Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.

Przemysł

W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu

Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.