Komunikaty PR

Wolnostojące automaty zewnętrzne – jak działa SwipBox Infinity?

2022-04-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Zewnętrzne automaty paczkowe SwipBox Infinity pojawiły się na rynku niewiele ponad dwa lata temu po serii udanych testów na terenie wybranych krajów skandynawskich. Wolnostojące urządzenia są zasilane przez wbudowany akumulator, a ich żywotność sięga nawet do dziesięciu lat. Ponadto, są obsługiwane za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej, która komunikuje się z urządzeniem przez Bluetooth.

SwipBox Infinity działają 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu oraz można je instalować w dowolnym miejscu w ciągu zaledwie kilku minut, ponieważ nie potrzebują dodatkowego okablowania do zasilaczy. Najbardziej dogodne lokalizacje znajdują się w pobliżu budynków mieszkalnych, supermarketów, stacji benzynowych oraz innych miejsc publicznych.

Aplikacja obsługiwana przez smartfona – Apple lub Android – połączona przez Bluetooth, zapewnia niski pobór energii i wykorzystuje podwójne tokeny w celu uzyskania dostępu do automatu przez konsumentów lub kurierów. Dzięki temu, do odbioru przesyłki nie jest potrzebne uruchomienie łącza danych komórkowych. Użytkownik końcowy po prostu włącza Bluetooth, a urządzenie akceptuje token przechowywany w aplikacji. Dodatkowo, została ona uzupełniona o wiadomości „push”, które eliminują koszty związane z generowaniem powiadomień sms o odbiorze paczki czy przypomnieniach.

Automaty Infinity nie mają wbudowanego ekranu dotykowego LCD. Ekran wyświetla się klientowi na jego smartfonie. Jego brak na urządzeniu generuje natomiast wiele korzyści. Pozwala na przykład na zasilanie baterią, co całkowicie eliminuje konieczność podłączenia do zasilania 230V. Zapewnia to także pełną mobilność. Automaty mogą być instalowane w dowolnych lokalizacjach w ciągu zaledwie kilku minut i przenoszone w razie potrzeby w inne miejsca, które charakteryzują się wysoką sezonowością. Inny aspekt, to koszt instalacji – może być on niższy od standardowego urządzenia zewnętrznego nawet o 8 000 zł – mówi Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.

Możliwość korzystania wyłącznie ze smartfona zapewnia również wysoki poziom higieny, co ma szczególne znaczenie w czasach pandemii. Własny telefon, pełniący rolę interfejsu do komunikacji z automatem, jest znacznie bezpieczniejszy od wbudowanego ekranu. Na polskim rynku istnieje wiele przykładów potwierdzających, że poziom wykorzystania kanału mobilnego przez użytkowników jest bardzo wysoki. Może również zastąpić inne kanały komunikacji czy dotychczasowe interfejsy zorientowane na przykład na car sharing lub bankowość mobilną.

Model biznesowy opiera się natomiast na trzech głównych filarach – wysyłka, technologia i lokalizacja, z czego ten ostatni pełni kluczową rolę, ponieważ bez niego niemożliwe jest osiągnięcie zwrotu z inwestycji. – Zewnętrzne lokalizacje w Polsce przy dużych sieciach handlowych są już właściwie zajęte. Pozostały jedynie te na bardzo rozdrobnionym rynku tradycyjnych sklepów detalicznych. Stanowią one jednak duże wyzwanie w zakresie komunikacji z konsumentami. Automaty Infinity pozwalają osiągnąć pełną niezależność. Nie wymagają podłączenia do prądu, dlatego można je postawić w zasadzie na każdym rogu ulicy czy skrzyżowaniu, oczywiście z zachowaniem pełnej synergii z przestrzenią miejską – dodaje Michał Czechowski.

Rozwiązanie Infinity ułatwia szybkie skalowanie sieci automatów ze względu na elastyczność i intuicyjność. Jednym z głównych powodów entuzjazmu użytkowników jest lokalizacja automatów nieopodal miejsca zamieszkania lub pracy, tym bardziej że gęsta sieć, która działa m.in. w Danii czy Norwegii, nie wymusza dalekich, dedykowanych podróży w celu odbioru lub nadania przesyłki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie Biuro prasowe
2024-07-02 | 01:00

Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie

Światło stanowi jeden z najważniejszych elementów architektonicznych, którego rola nie ogranicza się wyłącznie do kreowania estetyki przestrzeni. Coraz bardziej zaawansowane
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu
IT i technologie iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS
2024-07-01 | 09:00

iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS

iiyama zapowiada nową serię gamingowych monitorów z klanu Red Eagle wyposażonych w 180Hz matrycę Fast IPS o superszybkim czasie reakcji plamki wynoszącym zaledwie 0,2 ms (MPRT).

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.