Komunikaty PR

Zaktualizowana aplikacja FUJIFILM INSTAX MINI LINK for Nintendo Switch

2023-01-19  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 178
02-486 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl

Fujifilm zapowiada dodanie zawartości związanej z grą Splatoon3 oraz innych unikalnych funkcjonalności w najnowszej wersji aplikacji na smartfony INSTAX MINI LINK® for Nintendo Switch™ App

Zaktualizowana aplikacja FUJIFILM INSTAX MINI LINK for Nintendo Switch stwarza graczom jeszcze więcej kreatywnych możliwości dzielenia się z innymi użytkownikami swoimi doświadczeniami z gier

FUJIFILM Corporation, we współpracy z firmą Nintendo Co., Ltd., wciąż rewolucjonizuje sposoby dzielenia się przez graczy swoimi doznaniami z gier. Tym razem w nowej aktualizacji aplikacji FUJIFILM INSTAX MINI LINK® for Nintendo Switch1 zostają udostępnione postaci z gry Splatoon 3 oraz szereg innych wyjątkowych funkcji. Dzięki aplikacji użytkownicy mają możliwość podzielenia się z innymi graczami screenami z udziałem swoich ulubionych postaci z gier, zarówno w wersji cyfrowej, jak i bardziej oldschoolowo, w formie niepowtarzalnej odbitki INSTAX wydrukowanej na drukarce do smartfonów z serii FUJIFILM INSTAX MINI LINK.

- Dodanie popularnego tytułu Splatoon 3 do gamy gier na konsolę Nintendo Switch, które mogą łączyć się z naszą serią drukarek do smartfonów INSTAX MINI LINK, jest niezwykle ekscytujące, podobnie jak nowa funkcja INSTAXAiR, która umożliwia graczom wykorzystanie efektów nawiązujących do postaci z gier oraz specjalnych szablonów ramek, które pojawią się na wydrukowanych odbitkach INSTAX - stwierdził Shin Udono, Senior Vice President, dział Imaging Solutions, FUJIFILM Europe.

Bezpłatna aplikacja INSTAX MINI LINK for Nintendo Switch pozwala na dodawanie różnorodnych filtrów, efektów i ramek do zrzutów ekranu wykonanych za pomocą funkcji przechwytywania ekranu na konsolach Nintendo Switch, które następnie mogą zostać przesłane na smartfon użytkownika i wydrukowane w postaci odbitek natychmiastowych FUJIFILM INSTAX na drukarkach do smartfonów z serii INSTAX MINI LINK. Zeskanowanie kodu QR powiązanego ze zrzutem ekranu z gry na Nintendo Switch z poziomu aplikacji INSTAX MINI LINK for Nintendo Switch w smartfonie pozwala na wydrukowanie obrazu z naniesionymi różnymi wzorami ramek i naklejek nawiązujących do postaci z gier Nintendo Switch, w tym Animal Crossing™: New Horizons, Super Mario™, New Pokémon Snap™ i najnowszej - Splatoon 3.

Zaktualizowana aplikacja oferuje rozszerzone możliwości trybu INSTAXAiRTM.

W aplikacji zaktualizowanej do najnowszej wersji funkcja INSTAXAiR umożliwia każdemu użytkownikowi drukarki INSTAX MINI LINK 2 dodawanie szerokiej gamy motywów graficznych, w tym postaci z gry Splatoon 3, do zdjęć wykonanych swoim smartfonem, jak również innych standardowych efektów INSTAXAiR, czyli baniek mydlanych, płatków kwiatowych, neonów, farby w sprayu czy brokatu. Wystarczy po prostu trzymać drukarkę z wciśniętym przyciskiem funkcji na górze, nakierować boczną diodę LED i rysować wzory w powietrzu. To, co zostało narysowane w powietrzu można następnie zobaczyć na podglądzie w aplikacji, a gdy użytkownik jest zadowolony z efektu, grafika pojawi się na odbitce wydrukowanej na drukarce INSTAX MINI LINK 2. Użytkownicy funkcji INSTAXAiR zyskują nawet możliwość nagrania klipu wideo z procesu rysowania i podzielenia się tą chwilą w postaci kodu QR, który pojawi się na wydrukowanej odbitce INSTAX. Następnie kod QR powinien zostać zeskanowany smartfonem, aby uzyskać dostęp do nakręconego wideo, pobrać je lub udostępnić filmik w mediach społecznościowych.

Wprowadzamy nowy wariant kolorystyczny drukarki do smartfonów FUJIFILM INSTAX MINI LINK oraz akcesoria związane z grą Splatoon 3

Wraz z debiutem nowej wersji aplikacji INSTAX MINI LINK for Nintendo Switch Fujifilm wprowadza również nowy kolor obudowy drukarki do smartfonów FUJIFILM INSTAX MINI LINK 2 „Special Edition, Clay White” (edycja specjalna, gliniana biel). Wykorzystując glinianą biel jako kolor bazowy, dodane zostały czarne detale wokół znajdującego się na frontowej ściance przycisku włączania oraz wokół szczeliny wysuwania filmu, co w efekcie nadaje urządzeniu poprawiony, stylowy wygląd.

W ofercie znajdzie się również zestaw rozszerzony, zawierający drukarkę INSTAX MINI LINK 2 Special Edition Clay White i silikonowe etui z postaciami z gry Splatoon 3.

- W przypadku tego, jak i każdego produktu sygnowanego marką FUJIFILM INSTAX, naszym celem jest ciągłe wprowadzanie innowacji, zachwycanie i przekraczanie oczekiwań naszych klientów - podkreślił Shin Udono. – Ponieważ społeczność graczy i miłośników gier wideo podlega nieustającym procesom rozwoju, my również robimy wszystko, by rozwijać się razem z nimi.

Cena i dostępność

Zaktualizowana wersja aplikacji INSTAX MINI LINK for Nintendo Switch będzie dostępna do bezpłatnego pobrania w sklepie App Store dla produktów Apple oraz w sklepie Google Play dla urządzeń opartych na systemach Android w drugiej połowie stycznia 2023 r. Nowa edycja specjalna drukarki do smartfonów INSTAX MINI LINK 2 Special Edition Clay White trafi do sprzedaży detalicznej w połowie stycznia 2023 r. w sugerowanej przez producenta cenie 619 zł. Zestaw rozszerzony, składający się z drukarki do smartfonów INSTAX MINI LINK Special Edition Clay White i silikonowego etui z motywami z gry Splatoon 3, dostępny będzie w sugerowanej przez producenta cenie detalicznej 699 zł. Po więcej informacji prosimy odwiedzić stronę instax.pl

1 Do korzystania z drukarki do smartfonów INSTAX MINI LINK wymagana jest bezplatna aplikacja na smartfony, kompatybilna z telefonami opartymi na systemach Android oraz urządzeniami iPhone. Aplikacja może zostać pobrana z serwisu Google Play w przypadku urządzeń Android oraz ze sklepu App Store w przypadku telefonów iPhone, z zastrzeżeniem, że w niektórych państwach i regionach aplikacja INSTAX MINI LINK for Nintendo Switch jest niedostępna.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.