Zalman prezentuje nowy znak słowny oraz nowe logo firmy
Firma Zalman znana ze sprawdzonych rozwiązań chłodzących i obudów PC zaprezentowała właśnie nowy znak słowny oraz symbol. Producent podkreśla, że emblematy reprezentują wiedzę, doświadczenie, pochodzenie oraz pozycję nr 1 na rynku.
Producent bardzo długo trzymał się dotychczasowego logotypu, jednak przyszedł w końcu odpowiedni moment na odświeżenie wizerunku. Celem tego ma być wyrażenie przedsiębiorczych ideałów firmy równolegle z duchem młodości i postępującej innowacyjności. Sam znak słowny Zalman został opracowany tak, aby skutecznie komunikować zasoby marki. Warto zwrócić uwagę na dyskretnie umieszczoną “jedynkę” w literze “L”, która ma podkreślać pozycję na rynku.
Najwięcej uwagi przyciąga nowe logo firmy Zalman. Jak tłumaczy sam producent, flaga narodowa Korei Południowej ma cztery symbole, które reprezentują niebo, ziemię, wodę i ogień. Zdecydowano się na wykorzystanie symbolu ognia i połączenie go z kształtem wentylatora oraz literą „Z”.
Jak tłumaczy producent, możliwość kontrolowania ognia/ciepła to podstawa tożsamości firmy. Ponadto struktura koreańskiego trygramu oraz zastosowane angielskie inicjały wyrażają dumę z bycia reprezentacyjną marką Korei Południowej oraz zobowiązanie do zmian i dalszego rozwoju.
Podstawowym kolorem Zalmana jest teraz „Excellent Dark Blue” (CMYK: C100, M100, K55 / RGB: R29, B219, B73 / #1D1349), który symbolizuje przejrzystość i chłód.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.