Zdalne doradztwo, czyli spotkania w czasach wirusa
Get More Services
ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl
Chcąc pozostać w kontakcie z klientami z zachowaniem zasad dystansowania społecznego, dostawcy rozwiązań logistycznych szybko zaadaptowali do potrzeb doradztwa i finalizacji transakcji elektroniczne kanały komunikacji.
W związku z dążeniem do minimalizacji zagrożenia epidemicznego dla klientów i pracowników firma STILL Polska wprowadziła szereg rozwiązań, dzięki którym doradztwo realizowane dotychczas w formie osobistych spotkań może odbywać się zdalnie. Eksperci STILL Polska są dostępni za pośrednictwem tekstowego czatu oraz – po umówieniu się – w formie wideokonferencji realizowanych za pośrednictwem narzędzi elektronicznej komunikacji. Narzędzia dobierane są do preferencji i możliwości technicznych rozmówcy – z zachowaniem zasad bezpieczeństwa przesyłanych danych. – Dotychczas nie było takiej potrzeby, ale teraz często korzystam z wideokonferencji. Choć z daleka, widzimy się twarzą w twarz, a ja mogę doradzać klientom. Po opracowaniu propozycji umowy, zestawiamy kolejne wideospotkanie i ją szczegółowo omawiamy – relacjonuje Grzegorz Gnitecki, doradca handlowy STILL Polska. – Sytuacja jest nowa także dla klientów. Mam wrażenie, że dla nich – tak jak i dla nas – ważne jest to, by przetrwać razem ten trudny czas najlepiej jak się da. Jestem przekonany, że relacje biznesowe mogą być po tym wszystkim jeszcze bliższe niż dotychczas – podsumowuje. W związku z dużym zainteresowaniem tego rodzaju obsługą w pierwszym okresie rozwoju epidemii firma STILL Polska zdecydowała się wzbogacić wideokonsultacje możliwością prezentacji omawianych produktów w zdalnym showroomie. Rozwiązanie umożliwia klientom obejrzenie, jak funkcjonują interesujące ich wózki – bez konieczności wychodzenia z domu czy biura. Bazująca na technologii Live Streamingu za pośrednictwem MS Teams zdalna wizyta w magazynie STILL pozwala lepiej zapoznać się z ofertą i łatwiej zrozumieć, jak co działa, przyczyniając się do usprawnienia komunikacji i oszczędności czasu klientów – teraz, ale także gdy sytuacja się unormuje. Chęć uzyskania porady produktowej można zgłosić przez formularz kontaktowy na stronie www.still.pl.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.