Zdalne doradztwo, czyli spotkania w czasach wirusa
More&More Marketing
ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5/13
52-204 Wrocław
wojciech|getmorepr.pl| |wojciech|getmorepr.pl
+48571246669
www.moreandmore.pl
Chcąc pozostać w kontakcie z klientami z zachowaniem zasad dystansowania społecznego, dostawcy rozwiązań logistycznych szybko zaadaptowali do potrzeb doradztwa i finalizacji transakcji elektroniczne kanały komunikacji.
W związku z dążeniem do minimalizacji zagrożenia epidemicznego dla klientów i pracowników firma STILL Polska wprowadziła szereg rozwiązań, dzięki którym doradztwo realizowane dotychczas w formie osobistych spotkań może odbywać się zdalnie. Eksperci STILL Polska są dostępni za pośrednictwem tekstowego czatu oraz – po umówieniu się – w formie wideokonferencji realizowanych za pośrednictwem narzędzi elektronicznej komunikacji. Narzędzia dobierane są do preferencji i możliwości technicznych rozmówcy – z zachowaniem zasad bezpieczeństwa przesyłanych danych. – Dotychczas nie było takiej potrzeby, ale teraz często korzystam z wideokonferencji. Choć z daleka, widzimy się twarzą w twarz, a ja mogę doradzać klientom. Po opracowaniu propozycji umowy, zestawiamy kolejne wideospotkanie i ją szczegółowo omawiamy – relacjonuje Grzegorz Gnitecki, doradca handlowy STILL Polska. – Sytuacja jest nowa także dla klientów. Mam wrażenie, że dla nich – tak jak i dla nas – ważne jest to, by przetrwać razem ten trudny czas najlepiej jak się da. Jestem przekonany, że relacje biznesowe mogą być po tym wszystkim jeszcze bliższe niż dotychczas – podsumowuje. W związku z dużym zainteresowaniem tego rodzaju obsługą w pierwszym okresie rozwoju epidemii firma STILL Polska zdecydowała się wzbogacić wideokonsultacje możliwością prezentacji omawianych produktów w zdalnym showroomie. Rozwiązanie umożliwia klientom obejrzenie, jak funkcjonują interesujące ich wózki – bez konieczności wychodzenia z domu czy biura. Bazująca na technologii Live Streamingu za pośrednictwem MS Teams zdalna wizyta w magazynie STILL pozwala lepiej zapoznać się z ofertą i łatwiej zrozumieć, jak co działa, przyczyniając się do usprawnienia komunikacji i oszczędności czasu klientów – teraz, ale także gdy sytuacja się unormuje. Chęć uzyskania porady produktowej można zgłosić przez formularz kontaktowy na stronie www.still.pl.
![Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1775852870,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu
![Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1210675995,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
![Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1863710866,w_239,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ian-dooley-xlp4kznr2i8-unsplash,w_274,_small.jpg)
Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku
Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.
Bankowość
Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych
![](https://www.newseria.pl/files/11111/terlikowski-msp-banki-foto,w_133,_small.jpg)
– Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.
Przemysł
W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pie-roboty-badanie-foto,w_133,_small.jpg)
Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.